Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 03-05-19 in all areas

  1. Tussen de hertjes #julianadorp
    4 points
  2. Daar zitten de klanten waar ik wezen moet. Als ik kiezen mocht, had ik er ook voor gekozen. Snelwegen zijn zo saai
    3 points
  3. Al moest ik een hele week voor de kat z'n viool onderweg gaan staan, dan zou ik nog niet met jou willen ruilen!
    3 points
  4. VID-20190430-WA0002.mp4
    1 point
  5. hahaha zeker ja. Wees gerust, hij doet het noooooooooooiiiittttt meer. Hij trok nog helemaal wit weg toen hij het vertelde πŸ˜…
    1 point
  6. ja , je moet je eigen ook niet uit laten dagen Laat die ander lekker winnen , en jij de slimste zijn
    1 point
  7. De Raket is dat. Ik weet niet wat de bedoeling van Harm is; maar waarschijnlijk zit geen van deze twee te wachten op gestald (getrokken) materieel... Dan kom je eerder bij een bedrijf of dealer terecht.
    1 point
  8. Volgens mij ligt de keuze hierin bij de werkgever. Maakt eigenlijk ook niet uit,of hij 8 uur doorbetaald of er een vrije dag bijschrift ,t word pas een probleem wanneer jij een vrije dag vraagt en die niet op kunt nemen
    1 point
  9. Nee. Kleinmetaal. Iets van fietsenmakers ofzo. Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    1 point
  10. Collega van mij heeft hier eens de 184 km/u aangetikt...met geladen trailer down hill πŸ˜– Beetje uit de hand gelopen wedstrijdje ver-pissen met een kadaver die um er niet langs wilde laten. Hij won die wedstrijd, maar had wel een verschoninkje nodig at the bottom of the hill πŸ˜‚
    1 point
  11. Helemaal met je eens als het om een ideale positie gaat....midden op het dak dus. Helaas is dat praktisch niet uitvoerbaar in de zin dat die antenne bij het 1ste de beste viaduct aan vellen gereden wordt. In de door mij geschetste situatie zal de antenne zeker iets boven de daklijn uitsteken, maar tevens naast de cabine staan, vandaar het advies de antenne zo ver mogelijk van de cabine af te houden. Wat je ook doet bij een vrachtwagen (zeker bij de high roofs), ideaal wordt het nooit, het blijft compromissen sluiten πŸ˜₯
    1 point
  12. Voor 2400 pk vind ik dat maar traag eerlijk gezegd. Heb hier ooit met een truck gereden die 121 MPH ging. reken zelf maar uit...... En dat was op een circuit gemeten. Niet door mij trouwens, en reed nooit zo hard. Met mijn reactie vermogen is de wettelijke snelheid al een hele uitdaging.....
    1 point
  13. Vrijdag een andere auto gekocht, want ik wilde wat groters dan ik had (vw Jetta bj 2008) en dat is gelukt πŸ˜ƒ Een BMW 535i GT. 306 paardjes om de 2000kg wegende sloep vooruit te krijgen. πŸ˜‚ ik ben er uiteraard enorm trots op en hoop hier heel wat jaartjes plezier van te kunnen hebben😁😁
    1 point
  14. Ze zijn in Noord a,mwrika erg streng op de asgewichten. Daarom kub je de tabdems verschuiven, hoe verder naar voren, hoe meer druk er op de trailer komt,en dus minder op de aandrijfassen. Omgekeerd, hoe verder de tandems naar achter staan, destemeer gewicht gewicht op de aandrijfassen. Handig als je meerdere los- of laadadressen hebt, dan zit je altijd goed met je3 asdruk, Ook hier zijn weer maxima voor, dus hoever je naar voren of naar achter kuby, er zijn staten in de USA die zijn daar erg streng op, andere staten weer niet. In Canada idem ditto. Af en toe is het een heel gereken, vamdaar dat bij 9 van de 10 truckstops een weegbrug ligt, Voor 12 dollar weet je alles, goekoper dan een bekeuring.
    1 point
  15. Het is wel uit te leggen, en ik persoonlijk vind t wel strak er uit zien. Ten eerste, uit ervaring weet ik, maar t is ook logies, dat t zo muurvast op de weg ligt. Het is ook gewicht beter verdelen. Dat scharen zie je hier niet zo vaak. In Europa wel, want t meeste gewicht ligt achterop. Opties.. tja. Ik vind t er beter uit zien, maar dat is voor ieder anders natuurlijk. Kreeg een verbod van de gast die opruimt bij Pilot. Vandaag maar even naar de manager geweest, en zij vertelde me dat t goed is.... Zie je wel vaker, de laagste die denkt dat ie politie agentje is.... Dus... 10 nette autoos. En de oude werkgever.... Niet 1, maar zag er 2... Deze bij Walmart. Truck nummer is 128 geloof ik. Ze hebben flink uit gebreid. Toen ik weg ging haddden ze er 50 minder. Ze begonnen nummeren bij 101. En lang vervoer heel goedkoop.... Die ketting houd niet de lading vast, maar de uitschuifbare stang..... Als je daar achterop rij.... Niet goed.
    1 point
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden