Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 06-08-19 in all areas

  1. Staffel pauses? Normering? Snap zo ie zo niet dat jullie zoveel betaald krijgen... Staan anderen de hele dag te hinderen en vooral nx doen....
    6 points
  2. Ik denk dat jullie, ook Grietje het mis hebben. Als een man "wat ouder wordt" krijgt ie last van zweetvoeten. De zweetklieren in de voeten kunnen het allemaal niet meer op een natuurlijke manier kwijt en de sluizen gaan open, zal ik maar zeggen. Daarom heeft HIT regelmatig last van natte voeten!
    4 points
  3. Follow the leader leader follow the leader😜😜🤣🤣
    4 points
  4. Pas je op voor rondvliegende steentjes en glas!!!!
    4 points
  5. Nou ja . T is om t even of natte voeten van t zweet( wat je lichaam afgeeft als die moet werken) Of omdat je tegen de wind in piest. Beide stinkt net zo erg
    3 points
  6. Ja elke keer dezelfde opmerking als het gras nat is en ik kom terug in de auto...... " je moet met de wind mee piesen!" zegt ze dan.
    3 points
  7. Ik verdien t wel ik krijg t alleen niet hahaha Pauze? Heb ik niet broodje eten in de cabine.. Af en toe 5 min plaspauze.. Goed verdienen dan toch met nix doen.. ik lees een lichtr jaloezie Hahaha
    3 points
  8. 3 points
  9. Foto 1.. zijn mn trouwe volgelingen. Foto 2.. onkruidbestrijders op een puntstuk...
    3 points
  10. weet niet waar die vorige reaktie naar toe is , maar hier terug een antwoordje, nee ik rij niet 's nachts , als ik in de namiddag aan een hele drukke stad kom stop ik (verlies anders te veel aan mijn rijuren en totaal tijd dat ik heb, 70uur op 7 dagen in canada of 70 uur 8 dagen in amerika), ik plan steeds mijn trip uit dag bij dag , dus ik stop net voor een drukke stad en de volgende morgend als er nog zo geen druk verkeer is ga ik erdoor
    3 points
  11. Neej hij plast tegen de wind in
    2 points
  12. Hij gaat toch niet in een slootje staan ?
    2 points
  13. @HIT heb je ook al een bedrijf in onkruidbranders?
    2 points
  14. Dan heb je een voordeel met een meer kamer wagen, indien de kamers gelijk zijn. Vroeger met die 10-7-13 kamers had je wel eens een probleem, of moest je ballast in de voorste tank doen.
    2 points
  15. En om altijd de meest ideale asdruk te kunnen garanderen. Want als de trailer compartimenten heeft en je hebt meerdere losklanten kan het voorkomen dat je geen of bijna geen druk hebt op de vooras.
    2 points
  16. We zijn er weer klaar voor hoor... Even een huurauto ophalen en dan Almere weer een beetje onkruidvrij krijgen. Straks maar een fotoootje
    2 points
  17. Hoe het precies zit weet ik niet maar ondermeer zijn account werd misbruikt tijdens de aanval dus hebben we het verwijderd. Als ik het goed begrepen heb kan gerrit een mail sturen of zijn wachtwoord veranderen en dan zou het weer geregeld moeten zijn. Maar daar weet @SPL meer over te vertellen.
    1 point
  18. Vrouwen hebben oog voor details
    1 point
  19. Ik zal er de volgende x aan denken als Harm óóit nog een keer meegaat om te tellen hoevaak zn schoenen nat zijn
    1 point
  20. Dat is nieuw voor Harm zo te zien !
    1 point
  21. Ho es... als t ff kan ga ik niet bij een boom... Das t nadeel van dit werk ... gelukkig heb ik sterkte blaas(iets met weinig zeiken )
    1 point
  22. Hahhahaa Denk niet dar de baas blij wordt als ik alle bbq uren in rekening ga brengen 🤣
    1 point
  23. Zoals de schotel nu ligt heb ik bij maximale belading in een jumbo op de vooras 6800 kilo met de liftas omhoog en 6500 met de liftas op de grond, kun je al uitrekenen wat er op de trekas drukt. Schuifschotel wordt m niet Jan, worden we weer te zwaar volgens de hoge heren
    1 point
  24. Dat worden dus worstjes als lunch? Lekker grillen in de baas zijn tijd
    1 point
  25. Net hond weer opgehaald van zn logeerpartij.. Die voelt zich daar aardig op zn gemakkie.. Morgen begint wederom t gewone leven. Work work work Ow ja en dinsdagavond dat belangrijke gesprek waarover later meer bekend wordt gemaakt
    1 point
  26. Precies, ben er van overtuigd als al die veilige snufjes weer terug de kast in gaan het een stuk veiliger wordt op de weg. Zowel met personenauto’s als vrachtwagens, kijk maar eens als het regent hoe weinig auto’s hun verlichting voeren.
    1 point
  27. 1 point
  28. En een "stepdeck" Met uitsparingen voor de dozer of wat dan ook. Nette trailer.
    1 point
  29. ZO simpel zit de financiële wereld in feite in elkaar Het is september in een dorpje aan de kust van de Zwarte Zee. Het regent en het dorpje lijkt verlaten. Het is een moeilijke tijd. De inwoners hebben allemaal schulden, en leven op krediet. Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse ... en stapt het enige hotel van het dorpje binnen. Hij legt een bankbiljet van €100 op de balie, en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken. De hoteleigenaar pakt vlug de €100, en rent naar de slager om zijn schulden te betalen. De slager pakt die €100 aan, en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schulden te betalen. Op zijn beurt rent die naar de verpachter, en betaalt zijn schulden af. De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp die, vanwege de crisis, haar diensten op krediet aanbiedt... en betaalt haar zijn schulden. De prostituee haast zich naar het hotel, en betaalt de hotelier de kamerhuur. De hotelier legt de €100 weer op de balie. Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de €100 van de balie, omdat hij niet tevreden is over de kamer. Niemand heeft iets verdiend, er is niets veranderd, maar het hele dorp is wel schuldenvrij… De wereldeconomie teruggebracht tot de basics. Moet je daar nu jaren voor naar de universiteit ! [emoji848]
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden