Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 01-09-19 in all areas
-
9 points
-
8 points
-
Kippenboer het word gewoon een camper,iets groter als de Mercedes en geen 4x4 meer,gezien de vele reizen die we al gemaakt hebben denken we het zonder 4x4 ook te kunnen,bijna overal ligt asphalt. Het rijden in de zandduinen is wel voorbij maar dat doen we dan maar met de quad..6 points
-
Ik zal straks mijn DAF missen als kiespijn. Al die dikke rekeningen van de dealer. Al die uren in de garage. Sensor hier sensor daar. Waterpompen. Motorstoring.5 points
-
Je zou ook je vingers aan elkaar kunnen tapen. Dan typ je ook niet zo makkelijk.4 points
-
Ik mis mijn DAF ook, krijg slapeloze nachten en pijn in mijn rug van het k#t bedJE van die Scania 🤔😁.4 points
-
Als je drie haren op je borst hebt is dat betrekkelijk weinig. Maar drijft er één in je soep is dat veel te veel.3 points
-
Daar heb je helemaal gelijk in dat het bed van een Skamia geen zak waard is. Heb zelf het aanbod van werkgever gehad voor een 106 trekker, en ja die cabine heeft veel meer comfort en zeker het bed. Maaja dan moek met een oplegger op pad en da wil ik nie, dus voor die paar keer overnachten ( soms lig ik er 2 niet in en dan weer 2 keer in 1 week. ) Dus zoals ik al zei, al staat er morgen een trekker klaar met 750 pk en alle toeters en bellen die je maar kan bedenken. Stap ik toch in die 9 jaar ouwe Skamia.3 points
-
3 points
-
Hee ouwe wa denkte ge wel nie😂😂 Ik kom maar weinig gevaarlijke kippen tegen, hooguit een boze Haan3 points
-
Yep ...en dan speciale mannen tegen vrouwen [emoji2957][emoji23][emoji23] Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu even zonder dollen. Complimenten voor je wagen, ziet er nu al strak uit. Heel erg benieuwd naar het eind resultaat. Alvast veel plezier ermee en laat aub een uitgebreide reportage straks zien. Hendrik2 points
-
Nee, supersingles. Tatra style, zeg maar. Deze mogen ook 5,75 ton per band dragen. gewoon eens proberen hoe dat die zich houden in het terrein. Ik ga nu “terug” van een 8x8 naar een 8x4 maar zal grotendeels het zelfde werk blijven doen. Dus dan is het wel handig om zo goed mogelijk te kunnen presteren off-raod.2 points
-
2 points
-
Bijna klaar. De eerste gisteren van de opbouwer opgehaald. En naar de dealer gebracht voor de laatste afbouw “dingetjes”. Nog een dikke week, gok ik......2 points
-
1 point
-
Aha een bekende van mij Lambiek,martin is op de terugweg zit op dit moment in Iran,heeft een mooie reis achter de rug,gaat alleen veel te snel de stan landen zijn zo mooi,Google maar eens op de pamir highway.de 6x4 heeft het perfect gedaan (ondanks dat er vele waren die dachten dat hij deze reis moeilijk zou kunnen doen zonder voorwielaandrijving) heeft alleen een wiellager stuk gehad in China. Heb in het verleden zelfde route gedaan alleen zonder China en langer in de Stan landen gebleven1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
3 jaar op Scania r410 streamline gereden en zeer tevreden.Nu op een Volvo FH 460 en nog tevredener...😁1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Denk dat met de nieuwe generatie tacho,s is maar met eentje van 9 jaar oud benk daar nog nie zoo bang voor. Ben eigenlijk zowiezo nie bang Tijd geleden kreeg ik te horen vanuit Zuidwolde dat mun rijtijden een puinhoop waren, Tja apte ik maar terug >> druk, druk 💪💪 Collega op kantoor kon er niet mee lachen, baasje zat er tegen over en die wel😂🤣 Heb hem heilig beloofd er op te letten als de planner dan ook nie zo veul werk geeft1 point
-
Het hele stukje spreekt me aan, maar dit geciteerde stukje is bijna filosofie. Als je goed vind, pleeg ik er plagiaat mee en gaat hij in mijn spreukenmap: briljant!1 point
-
Daar is het sleeptouwtje voor. 😇😇😇 En die ga ik vast wel eens nodig zijn...... 🤪🤪 Schep en bezem heb je gewoon nodig om de bak schoon te maken, EN op een werk waar ik nog wel eens iets anders sta te doen als rijden......1 point
-
1 point
-
1 point
-
yep.... maar geen behoefte om dan zo bot te reageren... mijn ervaring leert dat als je negatief antwoorden geeft je ook veel negatieve reacties krijgt... als je mensen benaderd met respect je dit ook terug krijgt.. met een enkel uitzonderlijk geval... effe over het algemeen.... snappen de mensen dan niet dat het alleen maar erger wordt?? dat er geen respect over blijft...voor niemand ?? en dat niemand een voorbeeld wenst te geven hoe dat het wel moet... dit gedrag wordt over genomen... door mensen die geen moeite meer willen doen en dit gedrag alleen maar aan dikken... mensen die dan denken dat dit gedrag vrijheid geeft... maar in feite later de vrijheid aan banden wordt gelegd.. om dat het allemaal onhoudbaar wordt.. kijk maar in het nieuws.... hoeveel mensen er sterven door dat gedrag... in het verkeer, uitgaans leven, in het normale leven wat allemaal niet hoeft.... en hoeveel mensen er in het ziekenhuis belanden... schijnt allemaal heel normaal te worden.. ik kan er soms echt niet bij wat men elkaar allemaal toewenst... zelfs hier onder collega's schrijven ze domste dingen... let wel..... probeer maar alleen iets op te zetten.. gaat je niet lukken, samen wel...1 point
-
Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt. EHBO redt levens en iedereen zou naar mijn mening de basis moeten hebben. Daarom vind ik dat dit niet in een Code95 thuishoort, maar in een algemene opleiding onafhankelijk van je beroep. Maar ik respecteer en begrijp jouw mening ook hoor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mmmm. Denk dat ik wel weet wat voor cursus ze mogen toevoegen aan code 95 ... Hoe met respectvolle manier te discussiëren met collega's. Denk dat het een hele interessante dag gaat worden [emoji2957][emoji111][emoji1787][emoji1787] Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk1 point
-
Duidelijk filmpje vanuit de lucht, maar zag ook bij scenario 6 dat een hoge pylon aan de buitenkant was neergezet (exact zoals het CBR dat per scenario heeft uitgebeeld) waardoor je veel meer ruimte hebt om de wagen mooi recht voor het einddoel te positioneren. Bij mij was die blijven staan als extra moeilijkheidsgraad wellicht. Maar het is mogelijk want een mede-cursist heeft het wel gehaald. Maakt niet uit, ik kan niet voor alles in één keer slagen. Zij die het met twee vingers in de neus doen zullen mij dan een kluns vinden, prima hoor, lig ik niet van wakker.1 point
-
1 point
-
Maandag heb ik nog 4 uur rijles, dinsdag afrijden, dus daar ga ik me maar focussen. De herkansing besloten terrein komt later wel weer, t'is niet anders.1 point
-
Kan je wel sneu vinden @HIT maar de waarheid is hard. Als je niks meer kan ga je een opleiding voor verkeersregelaar volgen en je hebt weer werk. en als je dan ook nog een C rijbewijs hebt knup je er een botsertje achterop en je bent de kerel.0 points