Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 19-09-19 in all areas

  1. 5 points
  2. 5 points
  3. Veilig werken achter het hek[emoji6]
    3 points
  4. Wat een stukje vertrouwd bed kan doen. [emoji106] Opfrissen met een aantal onderbrekingen: om 9:10 buurtgenoot voor een praatje, om 9:25 PostNL met spullen voor de pomp en 9:36 een welkom thuis boeket van mijn motorclub. Daarna ontbeten en zojuist wéér wat gegeten (mijn trek blijft aanhouden, wat denk ik wel een goed teken is). Tijdens huiselijke activiteiten de draagband om de nek en de pomp op de buik met een warm vest dichtgeritst. Zo blijft de kans om ergens achter te blijven haken minimaal. Nu effe zitten/relaxen met een filmpje erbij, is verdiend.
    3 points
  5. Laten we eerlijk zijn, er rijden nog steeds oude Daf's rond waarmee je kunt "sleutelen" en Iveco's waar je alleen de zekering hoefde te vervangen voor een iets zwaardere. Maar ook MAN's die wanneer je even snel de koppeling intrapte tijdens het gas geven ineens harder reden. En zonder elkaar af te vallen weet ook jij dat de Brienenoord af, tunnels in de 100 soms makkelijk gehaald kan worden. Ipv van de reacitie's op " kunnen zien " had jullie ook kunnen vragen hoe ze dat bedoeld, in spreektaal en letterlijke taal zit verschil.
    2 points
  6. ☀️ komt op in trieftol land
    2 points
  7. M'n profielfoto is uit 2016, het jaar van de reuma en bol van de Prednison... [emoji6] De bank sliep in ieder geval alvast uitstekend.[emoji16]
    2 points
  8. Ik ga gerust een beetje over de middenlijn. Alleen vanwege de aanzuigende kracht van mijn auto. Als zo’n groot ding een beetje naar links komt schrikken ze soms, zijn ze soms zo boos dat ze niet zien dat er eentje op de vluchtstrook staat. Heel mensen in het verkeer zijn alleen maar bezig met zo snel mogelijk van A naar B te komen. Ze moeten persé de max. snelheid halen, of collega’s perse tegen de begrenzer aan. Want haast. Die manier van rijden slijt in wordt gewoon en men is alleen nog maar bezig met zichzelf. Bij Loos vinden ze het fijn als je 80 rijdt. De bulk kan 90. Andere afdelingen vaak maar 85. Ik rij 82-84. Dan heb ik speling zat om toch in te kunnen halen. 80 vind ik een lullige snelheid, maar als ik met auto rij waarmee ik dat op dat moment een veilige snelheid vind, dan rij ik 80. Al rijden er 40 achter me. Ik ben niet op weg om zo snel mogelijk van A naar B te komen. Ik neem deel aan het verkeer, zo veilig en rekening houdend met anders als ik maar kan. Oh ja, ik heb het ook genoeg gedaan hoor, flink doorstampen, inhalen, vol tegen de 90 (91) aanrijden. Ik ken heus wel haast. Maar in de drukte schiet je er geen hol mee.
    2 points
  9. Gisteren zo'n 12 borden geplaatst. Vandaag het klusje geklaard... Klusje van een half uurtje Er werden een aantal takken gesnoeid omdat die voor t zicht van de camera groeiden Daarbij moesten ook nog ff zo'n 12 borden geplaatst worden. En nog het flitsapparaat beplakt werd met een dure vuilniszak( helaas heb ik dat niet zelf gedaan anders had ik uiteraard even gezwaaid voor de camera)
    2 points
  10. Als je kijkt wat er heden ten daage door Europa crost, valt het aantal ongelukken dagelijks nog wel mee. Heeft ook niet veel met topper of geen topper temaken, maar meer samenloop van omstandigheden. Als zoiets gebeurd lees je het of praat je er misschien ff over en voor de rest ga je weer over tot de orde van de dag, maar met de sociale media van tegenwoordig voelen zich er veel geroepen om daar een lekker op te reageren. Het komt pas hard aan als er iemand uit je nabijheid bij betrokken is.
    2 points
  11. Vind soms ook wel lekker om um te laten vallen en met 100+ te vliegen Oeps vandeweek iets te lang A50 Apeldoorn>>>> Arnhem, en toen begon de tacho te knipperen😂
    1 point
  12. Ik reed eens s'avonds laat op de A50, hoorde een vreemd geluid, kwam er een Scania botser om mij heen ”vliegen" met een snelheid van 120 km/h. Kan dit zien omdat er acc op mijn vrachtwagen zit. Die auto heeft een ongeluk gehad dacht ik, dat is ook degene waar een filmpje op joeptjoep staat van 145km/u 115 gaat ook nog hoor Als het maar niet te lang duurt, anders gaat de tacho weer knipperen 😉
    1 point
  13. Ehh, ja. Die snelheid haal ik
    1 point
  14. Als jij dat kunt "zien"zou je bij de KLPD kunnen gaan werken. Dan kan al die dure radarapparatuur de deur en houden ze geld over.
    1 point
  15. Idd dat stukje viel me ook al op.. evenals de roze kruizen boven de afgesloten rijbaan 😂
    1 point
  16. Overdrijven is ook een vak, citaat "Als je dan een vrachtwagen met 110 kilometer per uur op een meter langs je voelt razen, dan weet je pas hoe gevaarlijk en angstaanjagend dat is." Begrenzer staat nog steeds op 90. Maar dat neemt niet weg dat het wel gevaarlijk blijft.
    1 point
  17. Nope.. heb er echt geen last van... Zodra dat gebeurd ben je de eerste die t hoort ok
    1 point
  18. Iedereen heeft last van Roemenen,dus jij ook.
    1 point
  19. Dfds werk is nog zo slecht niet.. en Roemenen daar hebben wij geen last van. Feit dat jij ze benoemt zal kunnen betekenen dat jij er last van hebt.. Doe mij een lol als je niks normaals weet te zeggen blijf dan aub weg uit dit topic. Die sneren die jij uitdeelt voegen niks toe
    1 point
  20. Vandaag ff een ritje Etten-Leur gedaan... Niet om te laden en lossen hoor... Gewoon even de TGX gebracht. Daarna even naar t bierparadijs gereden Even shag gehaald. Toen maar even gelunched bij Joost.
    1 point
  21. Bij een vandaag.. zal ff t linkje zoeken https://eenvandaag.avrotros.nl/item/wekelijks-ongelukken-bij-wegwerkzaamheden-snelweg-sluiten-is-enige-oplossing/
    1 point
  22. Wow, ik ben blij dat jij het lef had om voor je eigen lichaam te kiezen. Heel veel plezier van en met de behouden arm.
    1 point
  23. Wat ik doe ;als ik iets stil zie staan op de vluchtstrook ga ik tegen de middenlijn aanrijden ,met de richtingaanwijzer naar links. In de hoop dat degene die achter mij zit ziet dat er wat aan de hand is,vooral op stukken net een inhaalverbod is t gevaar levensgroot dat je toch wat minder afstand houdt en zie je een obstakel dikwijls te laat.
    1 point
  24. Misschien moeten ze die vacuumpomp ff wat minder laten werken, je verliest veel gewicht als ik je profielfoto met de foto in het ziekenhuis vergelijk. Maar zie snel weer beter te worden, een goede gezondheid is toch veel waard. Enne, een arts weet ook niet alles, bij mij wilden ze na n ongeval mijn linkerarm amputeren in een ziekenhuis in Dld, ik ben tot op vandaag nog blij dat ik dat geweigerd heb, een prothese is ook niet alles.
    1 point
  25. Dat had precies gegaan, moet je wel even de tijd voor nemen, ik moest met de bakwagen al een keer steken, maar dat komt omdat ik niet kan rijden Komen daar alleen bakwagens . Zal het dashcamfilmpje eerdaags even plaatsen
    1 point
  26. vooruit erin, kon achter draaien
    1 point
  27. Voor nu nog deze combinatie, ik spring tussen van alles en nog wat (voor zolang het duurt)
    1 point
  28. Als de te heffen last te zwaar is voor de klep dan meld de klep het zelf wel door niet omhoog te gaan😁 Op een achtersluiter van Dhollandia staat aan beiden zijkanten een pijltje en tot daar telt het max hefvermogen, en alles wat je daar overheen plaatst mag je rustig dubbel tellen qua gewicht Ga je iets naar beneden zetten wat eigenlijk te zwaar is voor de klep en hij dondert niet naar beneden bij het erop plaatsen, dan laten zakken en niet fff tussendoor ff stoppen maar in 1 keer door naar beneden, ga je tussendoor nog ff stoppen en weer verder naar beneden krijgen de cilinders een flinke opdonder. Dit is niet erg als je de klep niet overbelast, maar wel wanneer te zwaar belast.
    1 point
  29. Kzie het al weer wél gij ken de Brabanders nog niet,mar da gif niks wij gaan da jouw wel leren wor .
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden