Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 02-10-19 in all areas

  1. de CF alweer in tijdje geleden gewisseld voor een XF
    9 points
  2. Bedankt voor de Felicitaties, Qua gewicht scheelt het niet zoveel max 200 kg, dat komt ook omdat hier een iets kleinere tank onder zit maar 540 liter dacht ik ipv 640 liter, en ja ik heb wegens gezondheisredenen afscheid moeten nemen van de CF, ik had namelijk nekklachten gekregen van het raamspijltje boven in het raam en ik had al gedacht de CF is mijn laatste maar dan had ik het niet to het eind gehaald. Dus nu nog even de laatste tijd volrijden met deze. Voor het korte werk kan je waarschijnlijk beter een CF hebben maar dit is toch meer auto en veel meer nuttige opbergruimte.
    4 points
  3. Ze willen eigenlijk het liefst dat wij uit dat kastje leven🤪 dan weet jij genoeg denk? Zo min mogelijk persoonlijk contact en telefoonverkeer met hen. Zijn ze nu wel van teruggekomen😊
    2 points
  4. Het probleem is wel dat we allemaal zijn tegen het gebruik dan die dingen achter stuur. Maar niemand wil geconfronteerd worden het met feit dat ze de wet hebben overtreden. Een tweede probleem is dat opdrachtgevers in grote mate ook alles via Wap of Email sturen en vragen en boos zijn wanneer chauffeur/opdrachtnemer niet binnen afzienbare ( lees 1 minuut ) tijd reageren. Om het gebruik tegen te gaan onder het rijden zul je een verandering van techniek moeten hebben en verplichten, boete's helpen wel maar zullen het niet uitroeien.
    2 points
  5. Hier doe ik het mee. Geen chauffeurpas nodig overdag. Maar mag graag een stukje sturen als mijn collega's doordat pasje moe zijn. En mij niet vragen om dagen achter mekaar te sturen , daar ben ik niet voor geboren. Maar vindt het transport wel interessant en alles wat er mee samenhangt.
    2 points
  6. Hoi 1tje die ik nieuw heb gehad wel de 61-BDV-5 vlootnummer 521085 daarna heb ik er nog 1 gehad die staat volgens mij nog bij de DAF, 97-BDX-6 Vlootnummer 521107
    1 point
  7. Bij een hamer in dezelfde prijsklasse als een nieuwe truck zeker
    1 point
  8. Gefeliciteerd er mee en veel plezier en veilige km er mee [emoji106] Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    1 point
  9. Poosje voor/via een uitzendbureau bij wat bedrijven “snuffelen”?
    1 point
  10. Misschien erg simpel gedacht van me, hoeveel mogelijkheden om ff te stoppen op n parkeerplaats ben je tegengekomen van nijmegen naar rozenburg?zodat je ff op dat apparaat kon kijken, zodat je wist waarom het piepte? Ik ben het helemaal met je eens, dat n handsfree te gebruiken telefoon ook een heeeele goede mogelijkheid was om in kontakt te komen met je. Hans
    1 point
  11. Hier mee vermaak ik mij voorlopig.
    1 point
  12. Na bijna 4 maanden weer eens met deze aan de gang...
    1 point
  13. een moeilijke tijd achter de rug, vrouwlief psychisch heel slecht geweest, een maand opgenomen geweest, ik bleef thuis met alle rompslomp van het uwv , kreeg 7 telefoontjes op 1 dag. om maar een voorbeeld te noemen, regelen met de doktoren, over hoe het nu verder moet met mijn vrouw, gesprekken van 2 uur per dag. de eerste 14 dagen. de werkgever die mij in de eerste instantie de ruimte gaf, maar daar niet meer mee om kon gaan dus de personeelschef in geschakeld om dit verder op te pakken. maar die vond dat ik gewoon hele dagen moest komen werken. en mijn kinderen dan? die van 14 kon zich wel redden, maar die van 10 , tsja .... ze is net een flierefluiter. maar daar moest ik maar vrienden of familie voor in schakelen. of anders voorschoolse opvang, maar daar kon ik pas terecht om half 8, was niet genoeg volgens de chef, moest om half 8 beginnen. nu heb ik nogal een tic, ik probeer het iedereen naar de zin te maken, en de verantwoording over het werk neem ik super serieus, dus de woorden op vrijdag: dat ik toch maar moest komen werken, dat ik als ik thuis moest zijn, dat ook moest verdienen, en dat het werk ook gewoon door moest gaan. en dat ik het schijnbaar allemaal niet zo serieus nam. in dat weekend kwam het dus helemaal niet goed. ik weet dat ik moet gaan werken, ik weet ook dat er geld verdient moet worden, maar ik was nu ook thuis nodig ik leek wel een computer, die net zolang rammelde omdat die er niet uit kwam tot die uit elkaar plofte. toen werd ik een robot, dingen doen die nodig zijn, kinderen eten geven, opruimen , honden uitlaten, honden eten geven het is verschrikkelijk om te realiseren dat je het allemaal niet meer kunt bolwerken. na een bezoekje bij de huisarts, naar de psyg geweest. ben daar elke week naar toe geweest voor 5 maanden lang. het ging steeds beter, maar ik kwam er niet helemaal uit. intussen 1 dag in de week naar 2 dagen en later 3 dagen in de week weer gaan werken. controlerend geneesheer helemaal enthousiast omdat ik dit uit eigen initiatief had gedaan.... was heel goed bezig volgens hem... maar de laatste week kwam ik bij mijn machine, klim op de auto om de brandstof te controleren, flikker ik zo weer naar beneden. alles lag onder de hydrauliek, weer iemand die ze weg hebben gestuurt , die daar geen verstand van had. 3 weken met een dikke knie rondgelopen, toen ik dit wou melden was de deur van de werkgever dicht, (was nooit dicht) later zei die allemaal ennetjes , en dit, en dat, en zus, en zo, daar doen we niks mee. dit was toch het moment, dat ik besefte, dat dit niet goed zou komen. iedere keer dat er iets was met mijn machine, dat ik dit op moest gaan lossen en dat dit niet zonder risico's zijn voor mijn eigen gezondheid. heb na een gesprek ook aangegeven , zo niet verder wil gaan. dus mijn enigste optie was om weg te gaan, dan moet je dan maar doen , was het antwoord. afspraken gemaakt, mondeling ( weer mijn domme fout ) na de vacantie ander werk. ( dit moment was een overwinning, omdat ik dit pakket werkgever aan de kant kon schuiven, mij zeer goed gedaan heeft.) de afspraken was: dat ik tijdens mijn vacantie uit de ziekenwet ging, want dan had hij alle kosten niet, en ik geen cursus geld meer hoef te betalen, nu wil ik niemand op extra kosten jagen, ( ook weer iets van een tic) maar die afspraak van de vacantie is wel goed gekomen. die afspraak van die cursussen niet, hij heeft 900 euro gewoon van mijn loon af gehouden. dus weer domme ik, waarom niet op papier?? omdat ik te veel vertrouwen heb ik de mens ? of wil hebben ? omdat ik zo ben..... nu natuurlijk finacieel moeilijk, we missen wat geld....en al genoeg extra kosten gehad. na contact, wordt er niks veranderd, tsja werkgevers.... de volgende keer maar meer aan me eigen denken.......... denk ik nu al een tijdje ander werk, geen stress, nu best wel lange dagen, drukke tijd. gaat nu ook een stuk beter. maar ik loop nog wel steeds met de gedachte, waarom mensen zich niet aan de afspraak kunnen houden. en zeker als het om geld draait.... een feit is wel, dat je als werknemer maar een nummer bent, en als er stront aan de knikker komt, je ineens niet meer zo'n goede werknemer bent dit is niet om werkgevers in een slecht daglicht te zetten, er zijn ook goede werkgevers, alleen op 1 of andere manier, werk ik steeds bij de verkeerde. en schijnen ze geen respect te hebben voor mij
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden