Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 07-11-19 in all areas

  1. Gefeliciteerd[emoji477][emoji513][emoji485][emoji322] (Nieuwe daf was dus verjaardags cadeautje)[emoji23][emoji23]
    4 points
  2. De gouden leeuw Hoogwerker kar ophalen, de wat lagers is gestrooid
    4 points
  3. lol... Ja we hadden effe een time-out zeg maar. En ik wist geen account namen meer te verzinnen om sneaky terug te komen... Heb er nog wel een paar, maar weet de wachtwoorden niet meer... 🙂
    4 points
  4. Bij deze mijn hartelijke dank voor alle felicitaties. Het blijft leuk dat mensen die je alleen kent van het forum aan je denken.
    3 points
  5. Het raam, Pierre... Het raam...🤪
    3 points
  6. Knoalster heeft z'n eerste jaar in de 5- serie volbracht vandaag! Gefeliciteerd Hendrik, maak er wat moois van 👍
    2 points
  7. In de tijd dat ik nog op Europa's wegen actief was ,en wij in Nederland nog een paspoort hadden en geen ID kaart,had ik van het stamblad van dat paspoort een kleurencopie gemaakt,het BSN nummer onleesbaar gemaakt en op creditcard formaat afgedrukt en in plastic ingesealt. Overal in Frankrijk Spanje ,en vooral Italie ,gaf ik dit stukje van electronisch huisvlijt af bij de portier en nog noot problemen gehad. Verder had ik ook een bos "fake sleutels" in mij toiletzak zitten die ik aan de bar afgaf als ze mijn sleutels vroegen als ik wilde douchen.
    2 points
  8. Meen je dat? Waarom via je werk? Geef per PB je voorkeuren door, plus je regio en ik laat meneer Nagamiji op zoek gaan. Hij is een koppelaar met succes. En hij heeft meer vrouwen uit voorraad dan mannen, mocht er meer interesse zijn.
    2 points
  9. Netzoals je paspoort achterlaten bij de portier. Ik doe het echt niet. We hebben van de zaak een pasje gekregen met foto, naam, en telnummer van de zaak. Dat is alles wat ze nodig hebben. Ik geef hem niet af.
    2 points
  10. Maar de insteek van de onderhandelingen is 8 uur per dag en geen ( of zeer weinig overuren) Als je in de distributie zit en iedere avond thuis bent,kan ik me daar wat bij voorstellen. Echter als je meerdere dagen van huis bent zul je ook liever wat overuren maken ,of vergis ik me? Maar dat word moeilijk met wat nu ge-eist word.want men wil dat iedereen zich beperkt tot 8 uur per dag,ook degenen die blokvrachten doen en overnachten. Wat ik bedoel is dat iedereen de vrijheid moet hebben zijn werk te doen zoals hem dat goeddunkt( met inachtneming van de wettelijke rij en rusttijden natuurlijk)
    2 points
  11. Dat is hier heel erg gaande, in het kvadraat…. Het aantal scheidingen is enorm. Als ik enkel naar mijn collega's kijk zijn het er nog maar een paar die het (nog steeds) met de zelfde partner uithouden…. Ik wil niet zeggen dat we hier thuis het ideale huwelijk hebben, maar het is een kwestie van geven en krijgen…. We hebben nu eenmaal een verbintenis aan gegaan en daar maken we het beste van, ook als het af en toe niet uitkomt.
    2 points
  12. Gefeliciteerd Hendrik
    1 point
  13. Proficiat Hendrik
    1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
  16. Leven Frank en Sjoeke nog? Mogen ook wel weer terug van mij.
    1 point
  17. Ben vandaag naar mijn oude pijnpoli geweest, voor 2 zenuwblokkades. Omdat de pijn op bepaalde plekken al te ondraaglijk werd. Mijn oude pijnpoli medewerkers vonden het leuk om me weer te zien. Afscheid was van korte duur. Ik zei ook: Ik kan jullie niet missen. De nieuwe pijnpoli wil alleen maar de infusen geven, dus terug naar de oude. Ik vind het belachelijk dat ik 2 plekken bezet moet houden, terwijl er zo'n lange wachtlijst is. De oude pijnpoli heeft een te lange wachtlijst voor de infusen, die schrijven er niemand meer bij. Omdat de infusen pas stoppen als je overlijdt. En eerlijk gezegd: de oude pijnpoli is leuker, gezelliger, echt een feestje. Plus de anesthesist is ook nog eens een lekker ding. Een anesthesist doet de zenuwblokkade-injecties. Dus 4 december weer een infuus en de injectie laat ik nog even open staan. Eerst aankijken wanneer de pijn terugkeert in mijn bekken en welke andere plek.
    1 point
  18. nog vele jaren toegewenst..
    1 point
  19. 1 point
  20. Ach een ieder kan eens iets vergeten.
    1 point
  21. 1 point
  22. Gefeliciteerd [emoji481][emoji481] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1 point
  23. Van harte jôje En nog vele Biertje
    1 point
  24. Gefeliciteerd [emoji3060][emoji3060] Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    1 point
  25. Goed Ger, dat zal best zo zijn. Maar dan ben je toch vrij om ergens anders te gaan werken? Er is zoveel verschillend transport. Er zullen waarschijnlijk zat jongeren zijn of mensen zonder sociale verplichtingen die zo'n baan over willen nemen en veel uren willen maken. De bedrijven die hun personeel uitbuiten komen hunzelf wel tegen wanneer in de periode dat er een chauffeurstekort is. Dat het er in geslopen is dat op zaterdag en zondag werken er bij hoort is nu eenmaal zo. Wanneer je ergens solliciteerd wordt je daar nu op gewezen en kies je er dus voor. Maar ook dan kan je ander werk zoeken wanneer het je niet aanstaat. Ik heb genoeg collega's zien gaan én ook weer terug zien komen. Maar hopelijk waken ze er voor dat in ieder geval die toeslagen niet verdwijnen ❗
    1 point
  26. Zeker triest......maar je kunt ook eens bij jezelf nadenken of je nog wel moet gaan rijden als je weet dat je epilepsie hebt. Het verhaal heeft 2 kanten. Maar hoe dan ook, diep triest voor de nabestaande
    1 point
  27. Niet overal Murpy, Hier in regio Genk is het die raam die bos en weten ze je huis ook wonen. Genk is steenkoolmijn gebied, dus veel 2de en 3de generatie importbelgen 🤣
    1 point
  28. Er is een wet die omschrijft hoeveel uur je maximaal MAG werken. Waarom zou je je als cao daar mee bemoeien.......Alleen over minder werken kan je je als cao dan bezig mee houden...... zelfde met de veelbesproken pauzestaffel. Er is een wet die zegt hoe veel pauze je minimaal MOET nemen. Dus waarom een extra regel in de cao? Als werkgever zou je dus de verplichte pauze kunnen/ mogen staffelen, als werknemer neem je minimaal de verplichte pauze. Hoe moeilijk kan het zijn?
    1 point
  29. Goed dat je er weer bent. Nou Kalekuski en Karel65 nog😁
    1 point
  30. Ik tank ook altijd Shell V-power, als ik bij een ‘naamloze’ pomp de gewone 95 tank gaat de motor hikken bij het wegrijden alstie koud is. Ik vind persoonlijk dat de motor er soepeler op loopt.
    1 point
  31. Er hebben in het verleden nogal wat leden afscheid genomen van dit forum. Gedwongen middels een ban, ongedwongen omdat ze zelf eisten -tot en met rechtszaken toe- dat hun account en al hun reacties verwijderd werden. De laatste tijd constateer ik dat o.a. deze leden weer toegang hebben weten te krijgen of te nemen tot dit forum, en zeker niet zonder goedkeuring van het beheer. Ondanks dat het niet altijd mijn beste vriend was, pleit ik nu dan ook voor een generaal pardon van Shompie. De rest is net als hij ook niet van onbesproken gedrag en mogen ook weer terug op het forum, ondanks hun uitkatingen en gedragingen richting het forum dan wel bestuur. Shompie was hoe dan ook één van de kartrekkers van dit forum. Ik hoop dat hij terug komt.
    1 point
  32. Het forum staat open voor iedereen, MITS die zich gedraagt. We hoeven dus niet te praten over een generaal pardon.
    1 point
  33. Kiek nou wat de kat mee noar binnen het geslept! Frans is dat joe?
    1 point
  34. Vanaf heden mijn nieuwe DAF. Ben er zeer content mee.
    1 point
  35. Dat lijkt maar zo, althans dat het een vermogen kost. Bezoek eens een verzamelbeurs, en er gaat een wereld voor je open. Dat er prutsers tussen zitten, heb je overal. afgezien van de onderdelen, een basismodelletje van WSI kost al snel 70 euro, gaan er vele uren in zitten. Dan nog wat spuitwerk en stickers laten maken en dan ben je zo maar 100 euro kwijt aan wat basisbenodigdheden. Heb je alleen nog maar een gewoon autotje (veel al een trekker/oplegger). Met 5 tot 10 uur kom je dan al een heel eind. Moet er nog wat speciaals gebeuren, zoals een kraan of afzet installatie er op, dan kan je rustig een uurtje of 20 voor uittrekken. Is dan 300 euro (exclusief materieel) voor een replica van JOUW EIGEN VRACHTWAGEN nog erg duur? dat het lang duurt is ook logisch. Het zijn allemaal hobbyisten, die het in hun vrije tijd doen. Zouden ze het professioneel gaan doen, dan zouden de speciale modellen zeker richting 1000 á 1500 euro gaan, als je bedenkt dat er dan zeker 30 euro per uur betaald moet worden. Veel geld blijft het echter wel. En niemand doet dit voor niets, zeker niet voor een onbekende........ Ik ben ook, tussen mijn andere bezigheden door, bezig om een model van mijn oude auto te maken. In de kerstvakantie mee begonnen. Ligt ook al weer een hele tijd stof te happen. Basismodel van WSI kostte €85. NCH installatie €30. Verf en primer kosten € 27,50. Stickers kosten €20. komt nog wel het een en ander bij, maar uurtje of 20 ben ik zo verder. Als ik tijd heb.
    1 point
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden