Klassement
Populaire bijdragen
Showing content with the highest reputation on 17-11-19 in all areas
-
Waar jij Ger net zo hard aan mee doet !!! Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk6 points
-
5 points
-
Jemig zeg... T gaat erom dat de admins geen verantwoording hoeven af te leggen welk lid ze hebben verwijderd en waarom.. En dat t de laatste tijd fout ging met t forum had veelal met verschillende leden te maken die steeds maar weer de grens opzochten of er net overheen gingen... Dus dat deze regels zo zijn opgesteld dikke prima... dat er nu hard wordt opgetreden ... ook dikke prima. Schijnbaar is t voor sommige mensen nog steeds moeilijk op respect op te brengen en is t makkelijk om je gal te spuien. Op deze manier verdwijnen de rotte appels vanzelf en blijft t forum gezellig..4 points
-
Bij het lezen van bovenstaande reactie werd ik een klein beetje misselijk en ontstond er een gruwelijke lap tekst in m'n hoofd, maar bij het typen daarvan dacht ik al aan de consequentie van het plaatsen hiervan. En aangezien wijsheid met de jaren komt.....🤗4 points
-
Daar zal @tiny blij van worden....... Gelukkig hebben wij die onzin er niet op zitten. Kost meer dan het oplevert.3 points
-
Met (bijna) lege tank(s) neerzetten, zodat je ‘s nachts om 4 uur niet gelijk weg kan. Bloedirrirant3 points
-
Neej hoor niet nodig... ik kan nog steeds mezelf in de spiegel aan kijken in tegenstelling tot mening ander hier. Enne @henri hoe komt t denk je dat de gezelligheid ver te zoeken is? Juist ja de rotte appels hier op t forum gaan maar door En let op... de admins hebben te weinig gedaan maar staan nu op hun strepen... Eindelijk gaat er iets veranderen. En je ziet t de rotte appels zijn t er niet mee eens omdat ze dondersgoed in de gaten hebben dat wellicht hun einde nabij is hier op t forum puur omdat ze zich niet kunnen gedragen hier op t forum. Ik hoop dat die rotte appels nog een leven buiten t forum hebben en zo ja... heb ik medelijden met hun partner...3 points
-
Ik had hier een discussie over. Wat maakt je tot een "slechte" chauffeur/collega? Ik zal wat in mijn ogen negatieve eigenschappen zijn, opschrijven. -Weken door rijden met i 1 koplamp (is tegenwoordig best wel lastig, zo'n peertje vervangen, maar toch….) -'s Ochtends de wagen starten, 50m zo hard als dat het gaat die koude wagen verplaatsen tot voor de deur en dan boven 15 min koffie zitten drinken. -Bij het tanken de motor laten lopen. -De cabine deur open laten, terwijl je al bijna 15 min achter aan het laden/lossen bent. Tegenwoordig hebben die deuren een oppervlakte dat er bij het minste of geringste wind de scharnieren aardig gestrest worden. -Met het tanken de nog lekkende vulpistool eruit halen, waardoor er zo'n mooie smerige bruin/zwarte plek ontstaat. -Wagen bij einde dienst "gewoon" neerkwakken, niet ff de prullebakjes legen, ramen/dakluik(en) sluiten. En dan ook de webasto instellen voor de volgende dag/man (wij hebben geen vaste bussen, delen met iedereen). -Schade's niet melden (of je ze zelf gemaakt hebt of niet maakt niets uit)2 points
-
Nee.....maar wel zonde van de brandstof. daarom gaan veel werkgevers over tot het instellen van de “motorstop” op zo kort mogelijke tijd. Bij sommigen al 1 minuut😂2 points
-
Goh, ik dacht dat jij daar in het hoge noorden een beetje liep te flierfluiten Maar dat lijkt toch verdacht veel op werken2 points
-
2 points
-
Helemaal top. Ik wil niet weer terug. Ik dacht:"Het moet anders." en aldus geschiedde. (Zo, is het toch weer ontopic)2 points
-
Is een keuze. Er zijn forums die dat wel meedelen. Zeker nu er één admin account is.. zou men dat kunnen doen m.i. Opgaaf van reden waarom iemand een ban heeft / verwijderd is. Gewoon een korte mededeling.. zonder een reactie/discussie mogelijkheid. Wie er vragen over heeft, zal dan vanzelf wel een PB/e-mail naar het admin account sturen, lijkt mij. Maar, dan weten de andere leden wél wat er gebeurt is in de tijd dat zij niet op het forum zijn geweest. Verder mis ik de bewerkingsmogelijkheid.. al is het maar om een tik/taalfout te kunnen herstellen. Maar ja, ik snap wel dat zo'n functionaliteit meerdere doeleinden dient en dat daarin een keuze gemaakt moest worden.2 points
-
En dan kan de damp heel snel vlam vatten.....zelfs bij statische electriciteit......of bij motor/bromfiets als je iets op de motor of uitlaat morst.1 point
-
dat geldt wel voor benzine en lpg. Diesel ontbrand pas als het onder druk word gezet wat dus niet het geval is als je wat morst tijdens tanken1 point
-
Werkt niet als bv pto ingeschakeld is dus tiny en ik maar ook jouw vriend hebben dan geen last. als je 1000 auto’s hebt rijden en de helft laat te pas en onpas de motor onnodig draaien is de keuze als werkgever gauw gemaakt...... denk dat het er blij jou ook wel op zit maar niet geaktiveerd is?1 point
-
De punten die je beschreven hebt @Murphy komen aardig in de buurt.. Maar ik maak me wel eens schuldig aan het laten draaien van de motor mbt t tanken. Verders is een puntje van discussie is de cabine schoon achter laten1 point
-
Totaal niet weten waar je bent als de tomtom het niet doet (meegemaakt dat een chauffeur de werkplaats opbelde met de vraag of hij een tomtom mocht kopen, hij dacht dat hij in België reed maar wist het niet zeker. Hij reed toch echt in Duitsland ) Totaal geen benul hebben hoe op de juiste wijze te laden (lastverdeling, zekeren) Geen voertuigcontrole doen (gladde banden tot het canvas, vastgelopen wielnaven, kapotte remboosters) Voor de meest simpele dingen de planning of een collega bellen om te vragen wat te doen.1 point
-
Duim voor de admins, Juist doordat er niets( niet teveel) verwijderd word blijvende leden hier. Zouden ze dat wel doen zullen er nog meer leden verdwijnen/verwijderd worden. Dan heb je na n tijd een "leeg"forum , met ideale regels ,maar zonder leden,is dat wat je zou willen?. Opmerking Adminteam: Tekst verwijderd/aangepast , voor klachten t.a.v. CF , Admins en eigenaren de procedure volgen in het nieuwe reglement .1 point
-
we gaan dus van 5,5 uur naar 6 terug naar 4? Overigens komt mijn "geplakte"info van de zelfde site alleen dan specifiek voor vervoer. https://wetten.overheid.nl/BWBR0009386/2019-06-14#Hoofdstuk21 point
-
1 point
-
1 point
-
Dus gaan we er vanuit dat iedereen een partner heeft.. Wie de bal kaatst kan hem ook terug verwachten.1 point
-
Dat schreef ik toch al? (Alle dagen wordt er max 12u gewerkt, dagelijkse rust alle dagen meer dan 11u (en 2x 9u)) Hiermee doelde ik op dat de dagen opzich geen uitschieters bevatten. Eerste bus vertrekt rond 06.30 laatste komt binnen rond 21.001 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Verschrikkelijk Marco! Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst voor beiden en probeer ondanks alles te genieten van elke minuut die jullie samen nog gegeven is.1 point
-
Zal wel nodig zijn geweest dat er iemand verwijderd of onder moderatie is geplaatst. De admins zijn toch geen verantwoording schuldig waarom en bij wie..1 point
-
Sterkte gewenst voor jullie samen. Knap dat je het hier zo duidelijk durft te schrijven, vind ik.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dat zijn berichten die je niet wil horen . Sterkte Marco en Manon in deze trieste periode .1 point
-
Bij dit soort berichten weet ik nooit wat ik moet zeggen, behalve een hoop woorden die toch verwijdert worden. Manon en Marco heel veel sterkte gewenst.1 point
-
Sterkte Marco, dat zijn mindere berichten........ Dan blijkt maar weer wat er wel of niet belangrijk is in het leven.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nou marco sterkte de komende tijd , en blijf het een beetje positief in zien, kweet valt niet mee maar toch ,1 point
-
Ik gun jullie nog veel meer mazzel dan ik nu al heb, vanuit alle hoeken van mijn hart. En Marco, voor jou als partner is het heel zwaar, omdat je je machteloos voelt. Ik hoop dat je steun om je heen hebt.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Woorden schieten bij dit soort berichten altijd te kort. Je hoopt toch altijd dat deze last je huisje passeert. Manon en Marco heel veel sterkte gewenst.1 point
-
1 point
-
Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte samen. Ik hoop dat je zorgverlof krijgt, zodat jullie samen kunnen zijn in deze fase. Ik wens jullie heel veel kracht.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point