Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation on 01-12-19 in all areas

  1. Heb er nog een herkenningspuntje bij, het NL bord rechtsonderin. Althans indien ik niet naar Duitslanmd moet met een A-bord. Sorry bij ons zijn ze niet zo erg van de vlaggetjes achter de ruit.
    5 points
  2. Idd ger. Lompe reacties als je het mij vraagt. Gewoon een 8 urige werkdag. Dat is het beste.
    3 points
  3. Verdiep je eens wat dat "8 uur per dag "eigenlijk inhoudt,dan gaat er een wereld voor je open. "Nu"heb je 40 uur per week,men kan je dus op woensdag middag( 2 x 15 + 10 uur) al naar huis sturen. Met 2080 uur op jaarbasis zou dat in theorie al in november kunnen,zodat je in beide gevallen je t snpt voorde ogen kunt rijden en geen overuren maakt. Bij "acht uur per dag"heb je altijd 8 uur en zijn de rest overuren,dus 2 dagen van 15 uur en de derde dag nog n uur of 10 is voor het baasje dan 5x8 + ( 2x7( 15 -8 = 7)+ 2 uur.
    2 points
  4. Hebben we dat niet aan ons zelf te danken? Pauzes laten vallen want anders kunnen we niet meer lossen/laden. Continu 90 willen/moeten rijden voor een half uurtje tijdwinst per dag, als je dat al red. Jezelf op laten jagen door de werkgever/planner omdat je bang bent om "het mooie werk" te verliezen of omdat je geen zin hebt in een uitbrander. Je de hele dag de pleuris werken omdat je in de avond perse bij een bepaalde routier wil staan ( dit geld natuurlijk ook voor de chauffeurs die elke avond thuis komen. We hebben er zelf aan mee gewerkt , als we op een gewone en normale manier ons werk hadden gedaan en in het begin hadden blijven roepen genoeg is genoeg was het nooit zover gekomen. Maar iedereen was/is bang om zijn auto of zijn mooie rit kwijt te raken. En nu is het te laat. Want je kunt nu niet ineens adressen mee terug nemen of een los/laadadres niet meer halen onder het mom van dat red ik niet.
    2 points
  5. Het kan nog net (qua Nederlandse tijd): gefeliciteerd Caelan! Fijne dag en nog vele jaren gewenst
    1 point
  6. 1 point
  7. 1 point
  8. Gefeliciteerd[emoji477][emoji485][emoji322]
    1 point
  9. Het is heel subtiel... ben nog aan het kijken voor iets extra's. Maar voor nu heb ik 2 witte klompjes op mijn dashboard staan. Aan de bestuurderskant. Klein herkenningspuntje.
    1 point
  10. Om even advocaat van de duivel te spelen.... Hoe zou de "werkdruk'omlaag moeten dan? Basisloon met 25% omhoog en dan gewoon op woensdagavond of donderdagmiddag naar huis? ( Misschien eerst maar eens onderzoeken hoe de huidige "werkdruk'wordt ervaren)
    1 point
  11. Gefeliciteerd Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    1 point
  12. Gefeliciteerd.
    1 point
  13. Gefeliciteerd[emoji485][emoji485]
    1 point
  14. Ben blij dat ik bijna klaar ben, maar ga toch volgende week maar even naar de vergadering. Maar mensen laat je niet in de maling nemen kom op voor je rechten. Voor je het weet drukken ze dit erdoor dan is het over en uit.
    1 point
  15. Het gevaar is wel ,als men blijft gaan voor die 2080 uur,men dan uiteindelijk als "wisselgeld"de 160 uur aanbied.
    1 point
  16. Leuk. maar als je eerst 2080 uur moet maken duurt het wel maand of 10 voor je overuren gaat vangen.
    1 point
  17. Kunt beter altijd ruim afstand houden(al valt dat niet altijd mee)
    1 point
  18. Deze chauffeur was inderdaad kansloos. Als je de cabine ziet dan denk ik (hoop ik) dat de chauffeur er weinig tot niets van gevoeld heb. Ik heb geen foto van de cabine van Daisy gezien (wil ik ook niet) maar als de cabine in brand vliegt en je zit klem en ................vul zelf maar in. Een paar jaar geleden heel vroeg in de ochtend op de A16 ook een cabine in de brand na een ongeval. Ik was op weg naar Berkel en zag dat zijn collega's probeerden deze man nog te redden, helaas tevergeefs hoorde ik later op het journaal. Je moet er niet teveel bij stil staan wat er kan gebeuren want dan kun je maar beter thuis blijven. Afijn het ging over Daisy. Ik vind het mooi dat ze onder deze belangstelling van chauffeurs naar haar laatste rustplaats is gebracht. En het hoe en wat over het ongeluk moeten we maar achter ons laten. We zijn allemaal wel eens afgeleid en we hebben allemaal wel eens ons momentje. Je moet de problemen alleen niet opzoeken met een bepaalde houding achter het stuur of je rij gedrag.
    1 point
  19. Vanaf maandag ben ik na 9 jaar niet meer te spotten met m'n Scania. Maar mag ik mijn rondjes met een mooie nieuwe Daf gaan maken. Zo nu en dan ben ik ook nog wel met trekker oplegger te spotten. Mijn allereerste echt nieuwe auto sinds ik chauffeur ben 😊
    1 point
  20. Dat zeg je goed, 'echte auto' ☺👌
    0 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden