Dank je Syme!
Nou, daar doen ze mij geen plezier mee eerlijk gezegd.... Je spreekt amper mensen, staat alleen op knoppies te drukken op 'n dag en weer dóór; ff zwart/wit gesteld.
Gelukkig hebben we meer zware vrachten, en dan lekker zelf laden en lossen met 'n elektrische pompkar. Beter voor de beweging ook
Ik denk nie te veel, daar hebben ze denkers voor uitgevonden.
Maar hoop toch dat over een kleine 4 weken 2 piloten voor in dat vliegtuig zitten, ander stap ik alsnog uit en ga wel met de boot😂
Nadeel van die boot dat die er wel een week of 3 over doet denk ik zo.
Oh?
zolang er nog vliegtuigen neerstorten en Tesla’s vanzelf in de war raken maak ik mij niet druk. Zelfs niet om platooning. Ook dat zou niet zonder chauffeur gebeuren. Wat ik al ooit eerder gezegd heb: dat ze uit experimenten bepaalde snufjes gaan gebruiken om veiliger te kunnen rijden dat geloof ik graag en moedig ik ook aan. Maar onbemand op de openbare weg? Ik zou me maar niet te druk maken.
ik sluit echt mijn ogen niet voor de technische toekomst maar zie nog te veel simpele dingen haperen. Bluetooth, gps of een heel 4G netwerk wat uitvalt. Je moet er toch niet aan denken.....
mijn huidige nieuwe truck kan niet eens telkens opnieuw contact maken met mijn telefoon..... oorzaak weten ze niet.
mijn vorige truck raakte op een vaste plek op oa de Afsluitdijk gps kwijt waardoor cruisecontrol stopte......
Men heeft nooit aan kunnen geven wat dit veroorzaakte. (En ik had dat niet alleen)
Ik ken hoveniersbedrijven die hun werkgevers in de kassen laten werken, de bouwindustrie sturen of die personeel geen vast contract geven om deze reden.
Het kan en mag toch niet de werknemer zijn probleem zijn dat een werkgever geen werk heeft.
Hoe denk jij dat dat in andere bedrijfstakken werkt?
Als er daar om wat voor reden even wat minder werk is, Moet het personeel ook gewoon 8 uur per dag betaald krijgen.
Die 8 urige werkdag zou niet meer dan normaal zijn.