Het blijkt volgens dit artikel moeilijker dan gedacht.
https://www.volkskrant.nl/economie/visioen-van-zelfrijdende-auto-is-voorlopig-verdampt~b5794dcf/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Als ik voor mezelf spreek: in het vorige werk en ook nu eigenlijk nooit omdat het allemaal “dagwerk” is en gaat 5 dagen in de week door. Dus niks donderdag en vrijdag thuis maar overuren maken. Stel men wil ons maar 40 uur laten maken dan heeft met twee dagen 50 man nodig om de 50 auto’s 2 dagen te laten rijden.(deze moeten dan ook nog (leren) laden/lossen) Dat zou theoretisch moeten kunnen? In de praktijk zeker niet!!!
dan hebben we het Alleen nog maar over onze 50 auto’s. Dan moet je ook nog ziek en zeer en verlof opvangen.
Reken voor mij eens uit voor de hele sector hoeveel extra chauffeurs je nodig hebt om alle vrachtauto’s minimaal 5 dagen in de week te kunnen laten rijden zonder overuren te maken.......
daarbij nog alle auto’s die 7 dagen in de week rijden of zelfs dag en nacht.
denk dat je zowat het dubbele nodig hebt dan dat er nu zijn......
Of je mag donderdag en vrijdag in de kassen gaan werken, of op een donderdag of vrijdag in het magazijn, of kantoor
Ken je beter zelf er een bijbaantje bij gaan zoeken
Toch raar.. in verhouding tot de aslast van een vliegtuig, lijkt mij.
Ik dacht vanochtend in Utrecht ook.. mwah, met de aslasten beperking op de grachten zal het wel meevallen... als het huisvuil ook op de straathoeken ligt en opgehaald moet worden..
Kwam er een Iveco BE combi de hoek om zeilen...
Dank je Syme!
Nou, daar doen ze mij geen plezier mee eerlijk gezegd.... Je spreekt amper mensen, staat alleen op knoppies te drukken op 'n dag en weer dóór; ff zwart/wit gesteld.
Gelukkig hebben we meer zware vrachten, en dan lekker zelf laden en lossen met 'n elektrische pompkar. Beter voor de beweging ook