Wat 'n mitsen en maren hier , gewoon 8 uurtjes per dag en dan overuren , kan toch niet zo moeilijk zijn .
Ik werk nu voor 'n uitzend bureau en krijg alles boven de 8 uur als overuur betaald , het is wel zo als ik niet aan de 8 uur kom dan krijg ik ze ook niet .
Het kan dus voor komen dat ik 40 uur heb en dat daar toch nog 130% uren bij zijn.
Solar op het dak 1400watt 1000ampere aan agm accu,s aggregaat 3,6 kw voor als er echt geen zon is.Als verwarming combi cv installatie van kabola op diesel.(dit dus gelijk de temperatuur regeling volgens RDW) 1600 liter water met drinkwater zuivering en uv lamp.
En campings sla ik inderdaad over,misschien 5x per jaar.En dit allemaal na 29 jaar 6 dgn per week een uurtje of tachtig gemaakt te hebben.
Yup. Zat vorige week achter 2 collega's waarvan er 1 dacht dat hij zijn oostblok broeder met een identieke koelcombinatie er wel even uit zou trekken op een dubbelbaans rijksweg. Na 6km zat er mog geen cabinelengte verschil tussen. De rij personenwagens erachter was aanzienlijk.
In 1 woord: kansloos...
Toen de kapellen erop stonden, de aanhanger voor de cabine gekraand en achteruit het hofje uit en weer achteruit retour aanhanger aanpikken.
Viel nog mee,
Tuurlijk. Daarom vragen ze overal personeel. Omdat er zo veel zijn die kunnen, dan wel willen.
enne niet iedereen met een groot rijbewijs is chauffeur......
In ons geval dan dus 25 man.
Overuren zullen altijd blijven want om nou precies met 40 uur op de standplaats te eindigen of ergens aflossen kost ook extra (of uren aanvullender 40). Ga je deze mensen inhuren of in vaste dienst nemen. Hangen toch allemaal kostenplaatjes aan.
waar haal je al die mensen vandaan???????
Volgens mij heb jij iets tegen 65 +
Nu je je C-E hebt,en zelfs ADR ,ben je "beroepschauffeur"en moet je leren omgaan met al deze dingen waar je je aan ergert.
Als je dat niet kunt kun je beter ander werk gaan doen.
En berg je maar: over een paar maanden,als de dagen weer wat langer worden, komen de 65 + ers( waaronder ikzelf ) met hun caravannetjes ook weer te voorschijn.