Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation since 16-03-24 in all areas

  1. Zet hier maar ff het een en ander neer, maar in een ander topic schreef ik al dat het volgende week weer gaat gebeuren. 7 maart was de laatste controle en zoals te verwachten waren alle bloedwaarden mooi in stijgende lijn maaja vooraf toch altijd dat gevoel van eerst zien en dan geloven. Zodoende kreeg ik van de dokter het groen licht om langzaam aan het werk weer op te pakken want hij wist wel dat dat mijn doel was. Afgelopen week een dag met een collega mee geweest en dat ging lekker dus besloten om de komende week dinsdag en donderdag te rijden. Week daarop als dat goed gaat maandag, woensdag en vrijdag, en zo bouwen we het een beetje op. 29 april krijg ik nog een keer een botboring voor beenmerg onderzoek, en daarna alleen nog om de zoveel tijd bloedonderzoek,
    14 points
  2. Zolang er geen dodelijke slachtoffers te betreuren zijn vind ik het prima dat een chauffeur even goed in de zeik genomen wordt om zijn stommiteiten. Ik snap een dergelijke site ook niet als er wordt geluisterd naar een werkgever die foto’s verwijderd wil zien. En grappen maken? Er kan werkelijk niets gebeuren zonder dat er binnen de kortste keren grappige memes of opmerkingen over komen. Wat mij betreft een hele gezonde manier om met tegenslagen om te gaan. Van een beetje (zelf-)spot is nog nooit iemand dood gegaan. Wat mij betreft is het een typisch tijdsbeeld van nu, dat iedereen zo gepamperd is en dat er vooral maar niemand zich ook maar op één enkele wijze gekwetst mag worden. Ik houd me liever afzijdig van dat woke gedoe. Maak ik een stomme fout dan mag daar gerust om gelachen worden. Zeg ik wat doms dan mag je me ook rustig terechtwijzen.
    13 points
  3. Dat is natuurlijk heel gemakkelijk gezegd als je zelf met zo'n buitenlandse feestdag óf thuis op de bank zit óf een beetje in de buurt zit te prutsen en verders ook nooit met rijverboden in het buitenland te maken hebt. Niet alleen in Nederland maar in heel west-Europa schieten de overheden tekort in het uitbreiden van parkeergelegenheid voor vrachtverkeer, dat is al lang bekend. Het zwaar internationaal verkeer neemt ieder jaar toe, maar in plaats van het uitbreiden van parkeergelegenheid sluit men parkeerplaatsen of bouwt men ze tegenwoordig voor de helft vol met electrische laadpalen voor luxe auto's. Vooral deze periode van het jaar hebben we een aantal feestdagen met een rijverbod in één van de aangrenzende landen, Duitsland. Daar gaat het in deze kwestie om. Notabene één van de grootste spelers in Europa met een paar belangrijke transit-routes van en naar oost-Europa. Dan leven we daarnaast ook nog eens in een 24/7 economie waar vrachtverkeer dag en nacht onderweg is ten behoeve van die economie, maar door zo'n achterlijk en achterhaald rijverbod -wat nog stamt uit halverwege de vorige eeuw- ergens halverwege de week in of rondom dat land stil komt te staan. In plaats van een oplossing bieden gooit men de boel nu nóg verder dicht. Waar al die chauffeurs met hun vrachtwagens die dag moeten gaan staan zoeken ze zelf maar uit: parkeerplaatsen staan ramvol of zijn niet voorhanden, industrieterreinen en bebouwde kom zijn verboden terrein, en het laatste beetje ruimte waar men kan staan gooit men gewoon dicht. Kansloos...
    12 points
  4. Een kleine up-date: Gisterenavond ( zaterdag 23-03) hadden wij een reunie van de oud-Bas chauffeurs, Jos was daar ook bij aanwezig; hij was zelfs een van de organisatoren van het gebeuren. IK heb hem ook nog even gesproken en hij vertelde mij dat het hem, gezien de omstandigheden en wat hem in het verleden overkomen is redelijk goed gaat. Echter zijn doel, weer terug op de vrachtwagen gaat hem niet meer worden, hij heeft wel zijn B rijbewijs teruggekregen van het CBR, maar zijn vrachtwagenrijbewijs krijgt hij niet meer terug omdat hij met twee braches om zijn benen moet lopen, hij heeft "klapvoeten" en tevens zijn zijn zenuwbanen in zijn benen onherstelbaar beschadigd. Zijn lust en zijn leven: het rijden met de vrachtauto door Europa is hem dus afgenomen. De gerechtelijke vervolging van de daders loopt nog, de hoofdverdachte, de opdrachtgever blijft nog steeds ontkennen. Dit heeft voor Jos weinig nadelige gevolgen, hij is door de verzekering behoorlijk schadeloos gesteld, hij wil ze echter wél allemaal achter slot en grendel zien om wat ze hem hebben aangedaan.
    12 points
  5. Afgelopen week 3 dagen gereden en ging volgens verwachting goed. Heb die 3 dagen geladen bij de werkgever van Erwin 75 en lossen ATM Moerdijk. Mooie ritjes 3 keer per dag. Na Pasen weer aan de gang en per dag bekijken voor de volgende dag. Verwacht dat dit geen probleem word. Allemaal fijne paasdagen en bedankt voor jullie steun in de lastige tijd die achter me licht👍
    10 points
  6. Hoe ga je dat regelen met een auto die in Frankrijk laadt voor noord Duitsland en in Nederland blijft steken ? Naar welke berdrijven ga je dan de rekening sturen?
    8 points
  7. De eerste km staan er op. Ik kreeg hem met 56128 km. Hij is van maand 10 2023. Het grootste verschil met de mercedesen waar ik tot nu toe mee gereden heb is de zit achter het stuur. De stoel is lager en lijkt wel verder naar achter te kunnen. Ik ben nu onderweg naar Kronprinzenkoog. Mooi rustig ritje om mee te beginnen, kan ik mooi de auto inruimen.
    8 points
  8. Het eigen volk loopt naar de voedselbank, het vorige kabinet heeft Nederland naar de rand van de afgrond gedirigeerd maar ondanks dat worden er miljarden per jaar door de overheid over de balk gegooid aan o.a. steun voor Oekraïne, aan opvang van goudzoekers uit alle delen van de wereld en tal van andere kansloze projecten. Alsof het niks is, en waar helemaal niemand om gevraagd heeft of op zit te wachten maar wat ons gewoon ongevraagd door de neus wordt geboord. En dan vraag jij je af waarom er belastinggeld geïnvesteerd zou moeten worden voor uitbreiding en/of aanpassing van het Nederlandse wegennet wanneer niet iedere ingezetene van Nederland daar mogelijk profijt van zou hebben... Het demissionaire kabinet trekt miljarden extra uit voor steun aan Oekraïne (klik>>>) Kosten opvang Oekraïners: 2,3 miljard (klik>>>) Uitgaven asielopvang structureel te laag begroot (klik>>>)
    7 points
  9. Ik was net weer een beetje om me heen aan het kijken. Het werk wat ik doe is leuk en afwisselend en je maakt op een hele makkelijke manier veel uren. Je komt overal en ik had alle vrijheid. Iig geen planner die de hele dag achter je aanbeld. Maar elke week lopen zeulen met je spullen is ook niet alles, en elke week met de spullen van een ander op pad ook niet, nou zijn de meeste chauffeur erg zuinig op het materiaal en is het wagenpark ook recent. Ideaal is het niet. Dus ik had aangegeven dat ik weer wat anders ging doen en alleen nog maar zo af en toe een weekend ritje te gaan doen. Daar dachten ze anders over, of ik interesse had in een vaste auto dan.... Ik heb er even over nagedacht maar was er redelijk snel uit. Ik krijg een bijna nieuwe mercedes giga space. Ik ben er blij mee, nu eerst even een weekje thuis, wat bijscholing doen en mijn rijbewijs verlengen. En dan vrijdag hopelijk op pad met mijn vaste auto.
    7 points
  10. Dat hoeven ze ook niet. Maar als op meer dan 50 km vóór dat laatste plekje aan de grens alles al volstaat, waar moeten ze dan parkeren? Daarnaast; het aanbod aan vrachtverkeer van en naar oost-Europa wat door Duitsland heen moet is en ergens strand vanwege dat rijverbod is nu eenmaal veel te groot om alles op die paar parkeerplaatsen op de route naar Duitsland weg te zetten. De enige oplossing is het opheffen van die rijverboden, niets anders.
    6 points
  11. Staan weinig NL chauffeurs op die vluchtstrook,en waar de rest geladen heeft of vandaan komt is ook verschillend. Misschien eens nadenken over het fenomeen' rijverbod' is niet echt meer van deze tijd lijkt mij.
    6 points
  12. Ach kom Ger, dit is natuurlijk wel een beetje een onnozele reactie. Het is nu eenmaal een bekend gegeven binnen de transportwereld dat jou oud-werkgever uit Oss dé uitvinder is van het uitvlaggen. Dat kun je proberen te blijven ontkennen maar dat is niet zomaar uit de lucht komen vallen natuurlijk. Dat jij -ondanks dat je voordoet welzijn en arbeidsrecht hoog in het vaandel te hebben- altijd diezelfde oud-werkgever bent blijven verdedigen is ook jou goed recht. Maar dan nog is er geen woord aan gelogen van wat Alain hier zegt, toch? (ik zal 'm vast zelf invullen: een sneu-smiley, het gezuig is weer begonnen, je blijft een kind, kan het forumbeheer niet ingrijpen...)
    6 points
  13. Nou, blijven jullie maar effe lekker discussiëren over Corona en meer van die onzin. Ik heb gisteren een ritje regio Toulouse gedaan en heb vanmorgen weer gekoppeld met een collega onder Parijs. Nu ga ik nog een keer terug naar Beziérs. Zaterdag of zondag als ik thuiskom heb ik 4300 kilometer gereden. Misschien blijf ik het weekend wel staan, dan kan ik dat hier op het forum vertellen. Het maakt mij namelijk niet uit of -en waar ik het weekend sta. Ik kick wel heel erg op bevestiging ofwel "likes" op dit forum. Nu sta ik bij een heel fijne routier. "Le Drop" tussen Clermont-Ferrand en Montpellier. Morgen ga ik over de brug bij Millau. Misschien kan ik een foto maken. Vanavond heb ik 6 Kir en een emmer rode wijn op. Gewoon omdat het kan, niet omdat het moet. En ook erg lekker gegeten. Ik eet en drink namelijk wat ik lekker vind, niet omdat het goedkoop is. Ik kan het allemaal gemakkelijk betalen, daarom verander ik 10 keer per jaar van opdrachtgever.
    6 points
  14. Van buiten ben ik nooit zo'n poetser. Je zal mij iig niet met een spons mijn velgen zien wassen in mijn 3 kwartier pauze 🤣 Maar bij Boekel hebben ze een eigen wasstraat met iemand die gek van auto's wassen is dus heb ik vandaag mijn auto gewassen. Ik ben van binnen wel altijd zuinig, geen schoenen in de auto en meerdere keren per dag de luchtspuit erdoorheen. Er ligt ook verder geen losse zooi bij mij in de auto. Ik heb ook een nieuw interieur besteld, gordijnen stoelhoezen en een leren mat voor over de hele vloer. Dat vind ik dus wel belangrijk. Morgen krijgt hij nog een beurt en word hij uitgelijnd. Ik had aangegeven zondagmorgen of zaterdagavond weer weg te kunnen. Het word nu zondagmiddag, ik ga met een paar adressen naar Polen. Is weer eens wat anders...
    6 points
  15. Ze verzonnen weer es wat nieuws "Moet met een zeilenwagen, want het moet droog blijven " Dus bij deze. Wel via Hoedekenskerke, Kloosterzande en Gent naar Beveren-Leie.
    6 points
  16. De eerste van 2 nieuwe megacombi's gaat bijna de wegen in Nederland onveilig maken
    6 points
  17. Het eerste punt was het continue buiten werken. We hebben eind vorig jaar een periode heel slecht weer gehad en ik was er gewoon klaar mee. Ook liet mijn materiaal het steeds vaker afweten. De auto was bijna 16 jaar oud maat daardoor ging de zin er gewoon af. Ik reed hier al weekenden dus besloten we gewoon eens te kijken of het verder ook zou gaan. Dat was het ook niet helemaal, de hele week met een ander zijn spullen op pad en elke week slepen. Dat probleem was snel opgelost want verder beviel het goed. Voor nu is het goed zo.
    6 points
  18. Het is toch te triest voor woorden dat je alleen maar beroepsmatig chauffeur mag zijn, als je dit soort imbeciele vragen van een te-vroege-schoolverlater, nog enigszins corect kan beantwoorden. Redactioneel is er niks slakken met zout: als er in het gangbare chauffeursjargon een trommel-, schijf- of bedrijfsrem vastzit, bellen we de servicebus, voordat de boel in de hens gaat. Technici hebben de termen: gemonteerd, geplaatst, geïnstalleerd. Trouwens ook de noodrem of parkeerrem is in het wiel geplaatst (behalve bij oude Bedfords die een handrem op de cardanas hadden). Welk onderdeel van het remsysteem is in het wiel gemonteerd? {} Trommelrem {} Schijfrem {} Een trommelrem of een schijfrem En dan nog is het de vraag wat je met de kennis van deze vraag moet.
    6 points
  19. Volgens mij bedoelen wij hetzelfde. Mijn punt is dat we graag een mond vol hebben van hoe goed wij wel niet zijn. Allemaal topchauffeurs die hard hebben moeten blokken voor ons rijbewijs, terwijl “hun” d’r rijbewijs kregen bij een pak cornflakes. Natuurlijk komt die wijsheid ook terecht bij onze Oost-Europese vrienden. En daar reageert die Zivko nu op. “Jullie denken wel dat jullie heel wat zijn, maar wat is dit nu?” Niets meer dan terecht wat mij betreft.
    6 points
  20. Lees jij je berichten wel eens na voordat je ze plaatst Murphy? 🤔
    5 points
  21. Maar die west europeaan die pakweg 1 weekendje per maand meepakt (en liever in zijn eigen wagen blijft) betaalt evenveel boete bij een controle dan de uitgebuite oostblokker die 3 maanden onderweg is. Dat is bij ons al voorgevallen in Duitsland...
    5 points
  22. De werkelijke reden voor het verbod op de 45 uur rust in de cabine ontgaat jou waarschijnlijk. Iedereen vind deze maatregel kolder, ik ook. Echter heeft het Europees Parlement enige tijd terug paal en perk gesteld d.m.v. Mobility Package op het langer dan 45 uur verblijven in de cabine onderweg. Niet om jou en mij te pesten, wél om een bepaalde groep chauffeurs te beschermen tegen uitbuiting, anders gezegd zonder fatsoenlijke voorzieningen 5-6 maanden lang in hun cabine te laten creperen. Voor dat soort excessen is die maatregel dus voor in het leven geroepen. Niet voor die maximaal 2-3 weekendjes die een enkeling uit West-Europa nog onderweg is.
    5 points
  23. Ik kreeg vanmorgen al vrij vroeg de vraag of ik zaterdagmorgen in Hvalpsund wilde laden dus 24 uur zou willen maken onderweg. Ik was heel vroeg begonnen voor mijn doen en je kan hier goed staan dus geen probleem. Ik had woensdagmorgen gekoppeld in Zaandam voor Zweden en toen vanmorgen nog een keer voor een rondje Denemarken. Mooie week dus weer en de teller staat op 41 km vanaf vorige week vrijdag. Dit was gisteravond op Bov. Ik ben blij met de auto, het enige wat nog wel even moet gebeuren is uitlijnen. Ik zal eens vragen of ze dat volgende week vrijdag kunnen doen. Dan ben ik sowieso thuis. Dit is de weg naar Hvalpsund. Ligt midden in Denemarken maar toch aan zee 😇 Terwijl ik dit berichtje typte stuurde mijn jongste zoon een berichtje. Die is geslaagd voor zijn tcvt examen. Ze hadden ook gevraagd of hij adr wilde doen, die is ook lekker bezig.
    5 points
  24. Inderdaad Rob, vorig jaar begin augustus dacht dat ik het einde van het jaar niet zou halen, maar uiteindelijk is het plan van de dokters daar in Nijmegen goed geslaagd👍 Ben vandeweek een dag mee gereden en komende week 2 dagen rijden, en als dat goed gaat de week erop 3 dagen. Als dat goed gaat is het ook weer mogelijk om 5 dagen te gaan rijden zoals voorheen.
    5 points
  25. Of het land creëert zelf grote parkeerterreinen aan de grens om op te vangen Ipv het buurland er mee op te zadelen….
    4 points
  26. Een half bericht Hierboven heb ik vandaag uit het Noord-Hollands dagblad geplukt. Er wordt niet constant gecontroleerd dus. Dat is in ieder geval niet alleen de kortste en makkelijkste weg maar ook de snelste weg tot nu toe. Ik had gister maar eens even kentekencheck.nl erbij gepakt. Oplegger (drie-Asser met koeler/zonder laadklep) 8184 kg Trekker 8548 kg Lading 8364 kg Ik zeg 👌 Ik had mijzelf er niet bij gerekend maar je mag 10% overbeladen zijn toch? 🫣
    4 points
  27. Kom op mensen, dit is een transportforum. Geen politiek platform. Blijven we hier -jaren na dato- nog steeds zeiken en zanikken over Corona en het wel of geen nut hebben van vaccinaties of hoe zit dat? Pfff....
    4 points
  28. Als er hier feiten geplaatst worden weet je het niet meer. Is me al een paar keer opgevallen. Dan ga je gelijk weer om je heen slaan. Best wel voorspelbaar, nu haal je Ger er weer bij. Kom zelf eens met feiten ipv vage nergens op onderbouwde filmpjes
    4 points
  29. Of je rijd met een pallet de wagen in en de wagen zakt, dan liggen je deuren er uit.
    4 points
  30. Dan kom je bij de discussie of mensen verantwoordelijk voor hun eigen daden kunnen en willen nemen. Dat is tegenwoordig absoluut niet meer vanzelfsprekend, maar persoonlijk vindt ik dat dat zeker meer mag zijn. Het is weer makkelijk modder gooien naar iemand die in het andere kamp zit, terwijl met de inzichten van nu toch (in mijn ogen) heel duidelijk is dat het hele beleid gewoon fout was. Maar ook dat is typerend, iedereen is overtuigd van zijn eigen gelijk. Ik was nog wel stellig van plan niet in zukke topics te reageren......
    4 points
  31. En we hadden een nieuwe route gevonden en dachten op de losplek te zijn. totdat er van de over kant van de spoorlijn geroepen werd dat we aan die kant moesten zijn🤣🤣. Weer 25 minuten rond rijden . Leuk zo een kaart met aangeven aanrij route en losplek
    4 points
  32. Vorige week mijn rijbewijs CE gehaald en aanstaande vrijdag eerste gesprek bij transportbedrijf die op invalbasis chauffeurs zoekt voor ritten naar Duitsland. Ben benieuwd. Ook nog wat andere ijzers in het vuur. We gaan het zien. Keep jullie posted.
    4 points
  33. agge mar tot 10 kunt telle dan zalt nie meevalle om de 13 en 15 diensturen uit te rekene🤣
    4 points
  34. Klopt Hendrik, ik heb zelf met een 95XF gereden met kenteken begon met BN en was geloof ik ergens van 2004 dacht ik. Jongens van de wasplaats parkeerde s,avonds de auto na het schoonmaken en als ze hem dan niet in neutraal zette kon ik s,morgens met de compressor en een luchtslang er naartoe om eerst lucht te pompen en dan kon je hem neutraal zetten. Heb hetzelfde meegemaakt met een Renault primium. Stonden die dingen nog in de D van drive dan kreeg je hem niet neutraal
    4 points
  35. Ik dacht dat de eerste generatie automaat van DAF daar last van heeft idd. Heb mijn zwager er ook wel eens over gehoord en die reed met een 95XF
    4 points
  36. ik weet niet wat u voor lessen u gevolgd heb voor code 95 . maar voor code 95 hoeft u alleen aanwezig te zijn en in ieder geval geen examen af te leggen.
    4 points
  37. Om met 'vriend' Koos Spee te spreken: wie om aandacht vraagt krijgt aandacht! Je hoeft niet andermans ellende breed uitgemeten op internet te zetten, als het een ongeluk betreft tenminste. Maar als je als beroepschauffeur de file voorbij rijdt via de vluchtstrook en dan in de berm terecht komt heb je dat toch echt jezelf aangedaan en passen termen als karma of boontje komt om z'n loontje wel als onderschrift bij die foto wat mij betreft. En met bijvoorbeeld een witte XF val je minder op dan met een Iveco in de special paint: ook dat is een keus.
    4 points
  38. Ik denk dat je als werkgever niet bij een desbetreffende site moet gaan lopen zeuren om de foto’ s te verwijderen maar dat je beter wat kan gaan doen met de mentaliteit van de desbetreffende chauffeur. ik heb meerdere versies voorbij zien komen, en heb geen idee wat waar is. Maar als deze chauffeur daadwerkelijk moedwillig met gang over de vluchtstrook is gereden om zo de file voorbij te gaan dan word het toch tijd voor een gesprekje lijkt me.
    4 points
  39. Tsja, als je zowiezo al in het oog springt met het materiaal, daarnaast ook eens bekendheid geniet (positief dan wel negatief) binnen het transportgebeuren, met die wetenschap rechts over de vluchtstrook een file in gaat halen om vervolgens het hele span in de naastgelegen sloot te parkeren; sorry, maar dan vraag je er toch wel een beetje zelf om. Geen mooier vermaak dan leedvermaak zegt men wel eens, en dat kan haast niet treffender dan bij dit specifieke ongeval.. Als je dit soort volk achter het stuur hebt zitten dat ongevraagd jouw materiaal en daarmee jouw naam letterlijk 'de greppel in kiepert' zonder dat je daar zelf iets aan kan doen, dan snap ik zo'n werkgever wel. De beheerder van die betreffende site snapt dat waarschijnlijk ook. Daarnaast; het is niet de eerste keer dat deze firma het nieuws haalt. Een ander ongeval waar volgens mij een slippartij aan vooraf ging waar niemand iets aan kon doen, maar ik kan me voorstellen dat je er als werkgever op een gegeven moment wel klaar mee bent om telkens opnieuw op iedere site de brokken te zien liggen.
    4 points
  40. Die is vrij groot, want dit hoeft namelijk niet alleen op de weg te gebeuren. IL&T mag dit namelijk ook doen via papieren opsporing. Voorbeeld is jouw inschrijving bij de KVK, als daar uit voortkomt dat jij als chauffeur diensten verricht mag IL&T van jou verlangen dat je de laatste drie jaar op papier aantoont voor wie je diensten hebt gedaan. Maar er zit een veel grotere adder onder het gras. Bijvoorbeeld in het transport van goederen die al betaald zijn, wie is dan de eigenaar de koper of de verkoper? Is de koper de eigenaar dan begint pas het probleempje, als hij vraagt om het even verderop te bezorgen ipv het adres op de vrachtbrief. In dat geval ben je bezig met vervoer voor derden. Al dan niet betaald, je brengt namelijk een product van een ander vanaf een ander adres als verkooppunt naar een ander adres dan waar de bestelling eerst naartoe zou moeten gaan. Een tweede voorbeeld is in mijn eigen sector met wegafzettingen, de spullen zijn van het Infra bedrijf en gehuurd door de klant. Maar als de klant vraagt of een afzetting verplaatst kan worden terwijl de spullen niet eerst in ontvangst zijn genomen door de verhuurder wordt er transport verricht voor derden. Maw, die wet is op papier heel makkelijk maar in werkelijkheid veel uitgebreider.
    4 points
  41. En een voorloopas kan ook niet mee sturen, teminste die Benz die ik vorig jaar had stuurde niet mee. Volgende week eens kijken of die inmiddels wel mee stuurt, dinsdag en donderdag voor het eerst weer rijden Optrekken kan onder de 30kmpu altijd en is geladen wel verstandig op rijplaten bv, anders ga je rechtuit de bocht uit als je niet oplet. Zelf op soms op een rotonde bij nat weer trok ik hem op
    4 points
  42. Conclusie; we worden nou niet echt wijzer van die code 95.
    4 points
  43. Wat voor non-info haal je hier nu bij? Kun je mij ergens citeren waar ik dit gezegd heb. In dit topic of elders? Ach, misschien stond die parking vol toen hij daar aankwam en kon niet anders dan een stukje verderop op de vluchtstrook gaan staan. Toen jij daar langskwam was er tevoren misschien nèt een auto van die parkeerplaats vertrokken, weet jij veel. Die chauffeur zal daar niet zomaar gaan staan, denk je zelf van wel?
    3 points
  44. Ook dat was er al, nog vóór de invoering van de Smart tacho-2 er was- middels het Mobility Package, namelijk het ERRU-register. Het bedrijf word afgerekend op (de grovere) overtredingen, niet alleen de chauffeur. Verdiep je eerst even goed in de materie rondom het ERRU-register alvorens ik hier weer een ellenlange uitleg van zaken moet gaan geven.
    3 points
  45. Zag op 't journaal dat ze gaan sluiten. Hier in de VS zie je er heel veel.
    3 points
  46. Goed nieuws toch, opgeruimd staat netjes.
    3 points
  47. Tja ik weer het niet hoor, maar ik krijg toch hele andere informatie over de corona cijfers als Hendrik. 🤷🏻‍♀️ Achteraf is het mooi wonen ja en je kunt blijven discussiëren over maar als…. Maar wat in China, Italië en Spanje is gebeurd dat wil je niet. In landen in Azië waren de maatregelen nog veel langer en zwaarder dan hier.
    3 points
  48. Derde boete voor complotomroep Ongehoord, NPO vraagt staatssecretaris Uslu licentie in te trekken
    3 points
  49. Dank. Wat ik hierin zie en hoor is dat nu -achteraf- het Duitse RIVM twijfelt aan de rechtmatigheid van veel van de Corona maatregelen. Zoals bijvoorbeeld uitsluiting van ongevaccineerden. Verder lijken de “deskundigen” er een eigen draai aan te geven. “Zie je wel!” Eigenlijk wat ze van het begin af al doen en deden. Dat bepaalde maatregelen onrechtmatig waren daar twijfel ik niet aan trouwens. Maar dat ze ingegeven waren door een urgente en unieke situatie dat is een feit.
    3 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden