Spring naar bijdragen

NederBelg

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    15
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over NederBelg

  • Verjaardag 11-11-1968

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Grimbergen

NederBelg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. STEF neemt Speksnijder Transport over 2 logistieke dienstverlening De Franse logistiek dienstverlener STEF heeft per 1 september 2014 Speksnijder Transport uit Bodegraven overgenomen. STEF wil hiermee zijn positie in Noord-Europa en het aanbod van gekoelde logistiek en transport uitbreiden. STEF neemt Speksnijder Transport over Speksnijder Transport overgenomen door STEF Speksnijder Transport, onder leiding van Wilma Speksnijder, werd in 1982 gestart. Het bedrijf beschikt over opslagfaciliteiten voor koel- en vriesprodukten van 6.500 m2. Van hieruit verleent Speksnijder logistieke diensten en groupage transport in de Benelux. In 2013 realiseerde Speksnijder een omzet van 13,5 miljoen euro, met 117 medewerkers en een vloot van 73 voertuigen. Solide reputatie STEF ziet Speksnijder Transport, dat uitblinkt in de kwaliteit van de dienstverlening, als een mooie aanvulling op het bestaande pakket. “Wij zijn aanwezig in België met drie filialen. Met de aankoop van een gerenommeerd familiebedrijf met een solide reputatie in onze sector, versterken wij onze structuur in Noord Europa”, aldus Koen Torrekens, algemeen directeur STEF Benelux. “Dankzij het groupage netwerk in België, Frankrijk, Zwitserland, Spanje en Portugal zal STEF de foodproducenten van Zuid-Europa toelaten om hun activiteiten in Nederland te ontwikkelen en omgekeerd zal zij de Nederlandse producenten gemakkelijker toegang geven tot de Zuid-Europese markt.”De STEF groep, Europese specialist in koellogistiek en food, boekte op 31 december 2013 een omzet van 2.633,1 miljoen euro. Europees Netwerk Wilma Speksnijder blijft directeur van het bedrijf. “De integratie in de groep STEF is een natuurlijke en perfect complementaire ontwikkeling. Op deze wijze gaan wij ons versterken op de markt met een verbeterd internationaal aanbod, als wij verbonden worden aan een Europees netwerk. Wij gaan gebruik maken van het netwerk van STEF om het internationaal transport uit Nederland te ontwikkelen”, aldus Speksnijder.en dit was 2jaar geleden dus
  2. Geen probleem Durashift ze weten precies hoe ik erover denk
  3. Ja je bent een Nederlandse chauffeur en dan Is alles meestal altijd in orde bij De bedrijven waar ik gewerkt heb ja daar houden wij van en als je dan voor de Belg gaat rijden ja echt ze doen hun best maar Is toch anders minder verdienen,Is maar 700€minder als in NL en de godganzedag aanschuiven maar Is Is een ander topic denk ik
  4. Leeuw jou bericht pak ik ook ff mee op de voorgrond bedankt
  5. Ok Mannen ik ga morgen deze berichten eens onder de neus van mijn baas schuiven (hij chauffeurt zelf ook nog) want ik ga echt niet zelf configureren iets met aansprakelijkheid denk ik.maar bedankt voor de info
  6. Ik werk zo met toestemming van werkgever natuurlijk maar ga morgen eens navragen waar zij dat gelezen heeft ik schrijf het liefst zo min mogelijk geen.Ik rij van Anterp naar Grobbedonk in 25min en dan moet ik laden om 6u en zo snel als mogelijk weer terug want doe er soms 1.5uur over om terug te geraken als ik dan ook nog 10CMR moet schrijven want geen bedrijfsstempel van afzender kunnen ze ook al moeilijk doen en een uurtje eerder gaan laden kan ook niet.ja het blijft een complex verhaal
  7. Nou echt wel iedere week op VTM progamma Luc Alloo bij de wegpolitie staat misschien op YouTube ze leggen je gewoon aan de ketting hoor ja ik niet omdat een een nederbelg ben spijtig genoeg maar ja de liefde hé?word toch altijd weer vrolijk als ik bij Zandvliet de grens over ga
  8. Kijk daar kan ik wat mee steenhaas bedankt ga het meteen eens onder m'n chef z'n neus schuiven maar bij Volvo in Duffel zijn ze dan toch ook niet zo snugger vind ik zelf.Had ook liever een DAF gehad maar ja
  9. Ik moet eens vragen maar dacht misschien de neutraalstand te laten zakken maar dan begint die te stuiteren natuurlijk maar is toch raar een affabriek trailer is moet toch matchen met een gewone trekker want ff de auto laten zakken gaat ook niet als je 85 rijd echt bizar gewoon
  10. Jazeker maar ik ga laden in Belgie en lossen daar 10a15klnt met de leverbon van de opdrachtgever en daarrespect staat de palletregio. Ook bij en m'n werkgever factureert via mijn chauffeursdiensten dus is die CMR eigenlijk een cosmetisch iets voor mij maar weet wel dat ze er best happig op zijn bij de Fed.wegpolitie vorige week een NL chf werd slachtoffer aangehouden trailer uitgeschoven met betonblokken was 19.70m zonder bordjes exc.vervoer en zwaailamp niet aan maar werd bekeurd op zijn CMR dus wel coulance en de duurste boete kan je direct aftikken
  11. Ik heb nog eens een vraagje rij met een FH4 tand.as trekker met voor loper dus ben bij de coentunnel opgemeten was leeg dus as omhoog 4.13cm krone tautliner kreeg een waarschuwing maar met m'n aude trekker FH2 nooit geen problemen gehad met die trailer was ook een tand.as maar met zo'n kleine voorloper hoe gaan ze dat regelen dan ben niet blij mee onregelementair rijden ik doe altyd bukken daar in Roelofarensveen A4
  12. Ja hoor ik heb toch weer veel geluisterd naar jullie hier kan ik wat mee ga toch eens info doen bij de werkgever tuurlijk 5CMR schrijven in de week is toch goeiekoper dan 40 en tijd ben je toch ah schrijven maar wil graag er bij zijn met laden ivm evt afbinden van zaken ja blijft een complex verhaal maar ja met Belg. Platen rijden is natuurlijk anders hé als Nederlander
  13. Nee Wesley zo werkt dat niet voor die paar charters gaan ze geen printer enzo aanschaffen zij drukken hun leverbon af en ik moet er een CMR bij schrijven maar ik doe het al 6jr zo mijn chef zegt dat het goed Is zo ja in NL Is alles ook veel beter geregeld als in Belgistan
  14. Nee ik schrijf 1CMR met diverse NL of BE en dan in het grote vak de nrs van de vrachtbrief van DCM en die laat ik aftekenen heb soms 10klnt om dan 10 CMR te schrijven volgens mijn werkgever Is het 4of meer mag op 1cmr ik rij charter dus geen eigen vervoer
  15. Goeiedag, weet iemand of het klopt dat je 4of meer klanten op 1CMR kan schrijven op 1dag te lossen natuurlijk want geen goede of geen CMR Is 1500€ boete in België.En hoe zit dat in Nederland?alvast bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden