Spring naar bijdragen

Westland Bestland

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    20
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Westland Bestland's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Terug kijken is altijd gemakkelijk, de vooruitzichten waren toen goed, echter de crisis die het bankwezen heeft veroorzaakt was toen niet te voorzien. Achteraf kan je zeggen dat we toen voor die 3 jaar hadden moeten gaan, maar vergeet dan niet dat de werkgevers op zeker de CAO hadden willen openbreken. Nu zal het zaak moeten worden dat de neuzen dezelfde richting op gaan, die achterstand is er nog steeds.
  2. Niet op Nijman/ Zeetank in iedergeval. Verkeerde tekenjes geklikt,sorry.
  3. Totdat je eens een keer om een ongeschoonde uitdraai van je boardcomputer vraagt, dan veranderd je wel van mening!
  4. Hee westland, hoe gaat ie?

    Ik heb je als vriendje geacepteerd, goed hè.

  5. Dit staat er inderdaad op. Dit gaat mee onderhandeld worden.
  6. EVO is erg tevreden met de uitkomsten van het onderzoek naar verkeersveiligheid dat is uitgevoerd door het onderzoekscentrum NEA. Uit dit onderzoek blijkt namelijk dat niet onoplettend rijgedrag van vrachtautochauffeurs, maar juist asociaal rijgedrag van automobilisten ten grondslag ligt aan de meeste ongevallen waarbij vrachtauto’s zijn betrokken. Ook een groep experts, verbonden in een klankbordgroep van de Inspectie Verkeer en Waterstaat, is hiervan overtuigd. Verder wijzen volgens EVO ook duidelijke cijfers van het ministerie van Verkeer en Waterstaat aan dat in veel minder dan de helft van de ongevallen waarbij een vrachtauto betrokken is, de vrachtautochauffeur de veroorzaker is. Dat twee partijen onafhankelijk van elkaar met dezelfde uitkomsten naar buiten komen, wijst volgens EVO bovendien uit dat de geldigheid van een eerder onderzoek van het bureau verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie sterk in twijfel mag worden getrokken. Hieruit kwam juist naar voren dat de hoofdoorzaak bij de vrachtautochauffeurs zou liggen. Bron: EVO
  7. Ik wil niemand beschuldigen,ik vroeg het mij gewoon af. Dat FNV ook een chauffeursforum heeft zoals jij dat noemt daar is mij niets van bekend,waarschijnlijk heeft HWM dat op persoonlijke titel opgericht. Verder laat ik iedereen vrij om te doen en laten wat hij/zij het beste vindt. Het was mij alleen niet duidelijk.
  8. Je zal waarschijnlijk wel met mij eens zijn dat de namen veel op elkaar lijken?
  9. Hallo, Unitedtruckers.co.uk is dat een samen werking met jullie of plegen jullie plagiaat? http://www.unitedtruckers.co.uk/index.asp
  10. Ten opzichte van de 48 urige werkweek ga ik er geen cent op achteruit. Alles is afgestemd op 45 uur per week. Boverdien werk ik al 3 jaar op eigen verzoek tussen de 43 en 50 uur per week. Daar moet ik wel bij opmerken dat mijn vrouw een dag meer is gaan werken per week. Kort gezegt hebben wij een verdeling gemaakt. Alleen van mijn 40 uursloon zou het niet kunnen.
  11. Er zal en moet een cultuuromslag komen in het beroepsgoederenvervoer. Dat er mensen zijn die hun beroep hun hobby noemen is verwerpelijk,ik noem dat zielig. Die "eigen" vaste auto is maar betrekkelijk,als ik ziek ben rijdt er ook een ander op. Ik ben niet van plan om een loonslaaf te worden alleen maar om een "vaste"wagen te houden. Als ik een vaste wagen wil wordt ik wel zelfstandig ondernemer. Een wettelijke regel vanuit Europa kunnen wij hier niet veranderen,dus moeten we er het beste van maken of we willen of niet. Ik zou ook geen voorbeeld nemen aan de opgepimpte wagens op een festifal, met een mooie showwagen kan ik nergens afrekenen. Trouwens, wie betaald die mooie wagen? Hoeveel uur kost het je? Wat een ëigen"rijder op zijn auto zet moet hij weten, als loondienstchauffeur spat je droom vanzelf uit elkaar als je voor een hypotheek gaat, dan is die mooie auto niets waard. Inderdaad is chauffeur een vak geworden, jammer dat velen dat niet willen begrijpen. Een chauffeur is een vakman, in dat opzicht snap ik alleen niet dat een vakman zijn eigen nog steeds laat opjagen door een planner of door een opdrachtgever. Dus zolang er chauffeurs zijn die hun eigen in de hoek laten drukken en zich koest houden onder het mom van een 'ëigen"auto, kunnen we een normaal marktconform loon ook wel vergeten! Die 'vaste' auto kan voor mijn part gestolen worden!
  12. Chauffeur let niet op Rotterdam - Een Duitse vrachtwagenchauffeur heeft dinsdagmiddag voor veel overlast gezorgd net voor de Maastunnel. De bestuurder heeft waarschijnlijk niet de borden gezien en reed daarna zijn combinatie vast onder de tunnel. De firma Vreugdenhil heeft de vrachtwagen weer vlot getrokken uit de tunnel. De trekker en oplegger hebben zware schade opgelopen door deze onoplettendheid van de chauffeur. Het verkeer had lange tijd overlast, zowel ter plaatse, als in de omgeving ervan. http://www.mediatv.nl/reportage.php?r=2098 Bron: media tv
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden