Spring naar bijdragen

Livestock Hauler

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    16
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Livestock Hauler

  • Verjaardag 05-01-1973

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Livestock Hauler's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Ben vorig weekend nog naar Schiphol geweest en bij de Shell aan de A9 richting Haarlem,(net voor de afslag lang parkeren) lagen ze nog.
  2. Probeer het eens bij Vaex in Reek,wel een dikke auto onder je kont,maarre wel 25 uur per dag en 8 dagen in de week.In het verleden met de oude tachograaf reden ze wel 350.000 tot 400.000 km per jaar.Wel dubbelbemand.Ze zoeken nog chauffeurs.Maar weet waar je aan begint is mijn advies. www.vaex.nl
  3. Dat klopt niet wat hier staat.Tonny Adam transport uit Erp is indertijd samengegaan met J.Verstegen transport uit Venhorst,en niet met Versteegden,ook uit Erp.Nu heet het Verstegen Adam Transport,oftewel VAT. Trouwens,Wat verstaan jullie onder laagvliegers?.
  4. Hallo Maurice, Je bent een echte doorzetter die niet van opgeven houdt.Complimenten voor je doorzettingsvermogen!!!. Ikzelf heb ook een beperking maar dan met m,n been.Mijn rechterbeen is 3 cm korter en iets dunner dan de linker,en m,n rechtervoet staat wat naar binnen als ik loop. Ik had met m,n b rijbewijs niks ingevuld dat ik een beperking had,want dan kreeg je weer een hoop gezeik met het CBR,had de rijschoolhouder gezegd.Ik kreeg met het examen de moeilijkste route,smorgens om 08.00 uur door het centum van Den Bosch.Maar ik reed feilloos en zonder fouten.Terug op het examencentrum zei hij dat ik geslaagd was,maar met m,n beperking moest ie nog even overleggen.Dus toen kreeg ik ook zo,n medisch iemand bij me met rijden en die had me als goed beoordeeld. Naderhand had ik ook een paar lessen gehad met de vrachtwagen en toen reed er ook weer zo,n dokter mee,en die zag ook geen problemen.Geslaagd voor C en E en dus rijden maar!!. Nu ben ik inmiddels al een kleine 20 jaar verder en heb inmiddels al half Europa doorkruist,en zonder problemen.Heb ook intussen al m,n papieren gehaald voor allerhande soorten transport,van veetransport tot koelvervoer,en van speciaal transport tot gevaarlijke stoffen.Want als je een beperking hebt,moet je jezelf toch meer bewijzen als een "normaal" iemand.Want als er 5 chauffeurs komen solliciteren en 1 heeft een handicap,dan is de keuze door de baas zo gemaakt. Je ziet het nu zelf,waar een wil is is een weg!!!. Groeten,
  5. Hallo Mark, Ik heb ook van die LED,s van FSB op m,n (personen)wagen gehad.Die had ik op m,n sidebars geschroefd.4 aan elke kant.Maar na ruim een jaar heb ik er al een stuk of 7 moeten vervangen.En steeds weer nieuwe kopen,en dan blijven ze wel geld kosten.Op den duur worden de lampjes zwart.Ik weet het niet zeker,maar ik denk dat ze de piekspanning niet aankunnen. Heb nu op aanraden van een paar chauffeurs die ik had gezien op een show,LED,s van Hella gemonteerd,en nooit geen problemen meer.Heb er nu zo,n opzetstuk opgezet,dan maak je alshet ware van een inbouwled,een opbouwled.Nadeel is wel dat de lampjes een stukje meer naar buiten komen,maar dat komt omdat het LED er ook helemaal in moet passen. Ik heb ze bij Trailer Parts Veghel gehaald,maar mij is verteld dat Sjaak Kentie ze ook heeft. Groeten en Suc6 Mark
  6. Ik moet al elke dag voor mn baas op m,n knietjes gaan zitten,om die Alcoa velgen op m,n auto te krijgen!!
  7. Dat kan wel kloppen,er zijn van die veeboeren die asociaal hard rijden. Kan zo wel een paar veeboeren opnoemen die 825.000 km in 2,5 jaar wegstrepen.Maar dat zijn allemaal buitenland rijders,en die komen nooit bij Vion in Boxtel. Wij trouwens ook niet,want wij rijden hoofdzakelijk runderen en in Boxtel worden alleen maar varkens geslacht. Ik vind het klote voor je als ze als aso,s rijden,het is natuurlijk niet goed te praten.Ikzelf ben er ook geen voorstander van,en we moeten met 16 miljoen mensen hier op die vierkante centimeter aardbol leven,dus met wat geduld en respect voor elkaar in het verkeer komen we er wel. Groeten, Mark
  8. Ik ga niet naar dat festival.Ik vind dat er veel te veel van die patsers komen. De ene heeft 600 pk. De ander heeft er 35.000 lampen opzitten. Weer de ander rijd alleen 10.000 kilometer per week. En weer de ander rijd 3500 pallets per week weg. Voor ons hoeft dat niet,wij doen gewoon ons werk,zijn trots op wat we doen en houden de trucks netjes bij. En dan nog iets: Normaal zit half Nederland op die klotevrachtwagens te schelden dat ze veel te langzaam gaan met inhalen en alleen maar ongelukken veroorzaken. En met het festival zit half Nederland naar diezelfde klotevrachtwagens te zwaaien!!!. Ik begrijp wel dat sommige mensen dit wat negatief vinden,maar zo kijk ik er tegenaan. Reacties zijn altijd welkom!. Groeten, Mark
  9. Volgend jaar staat het bermgras een meter hoog op die plek!!.
  10. Ik ben niet geweest,omdat ik vind dat er alleen maar patsers komen.De ene heeft 700 pk,de ander rijd 10.000 km per week naar zuid Spanje en nog een andere rijd 150 pallets op een dag weg.Ben er vroeger zat geweest,maar sinds het fenomeen eigenrijder kom ik er niet meer.700 pk en het liefst 500.000 lampen erop dan ben je de man. Ik heb op zaterdag mn auto gewassen en in de garage gewerkt,en naderhand lekker het weekend vrij.
  11. Dat zou je kunnen navragen bij de WVA .In ieder geval moeten mensen die op verzamelplaatsen met dieren werken het ook hebben.Ook eigen vervoerders zoals veehandelaren.
  12. Gewoon de borden inklappen en gassen met die bak!!!.Vroeger paar keer gedaan.
  13. Bij verschillende petrochemische bedrijven vragen ze ook al VCA van de chauffers die er komen laden.Bij Den Hartogh is het een pre als je het hebt. Ik heb het voor mezelf gehaald omdat het makkelijker is bij solliciteren,en ze kunnen je dan overal naartoe sturen.
  14. Bij Worktrans zijn er vacatures om met bloemen naar het buitenland te rijden voor een paar dagen per week.Maar dan moet je wel in Hazedonk opstappen. www.worktrans.nl Groeten,
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden