Spring naar bijdragen

Kiepenboer

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1762
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    1

Waardering in de gemeenschap

1794 Excellent

Over Kiepenboer

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Kiepenboer

    De Don® De Groene Draeck

    Tja maar bij de gewone man is nu eenmaal het meeste te halen, en dat weten ze in Den Haag donders goed. Wij zijn nu eenmaal in de meerderheid en hebben het niet voor het zeggen.
  2. Kiepenboer

    De Don® De Groene Draeck

    Als we hier in NL niet van die bezopen brandstof prijzen hadden reden er hier veel meer van die grote veilige auto i.p.v al die kleine koekjes blikken. Wegenbelasting systeem> hoe zwaarder de auto hoe duurder is ook om veel mensen in zoeen klein hokje de duwen. Ken een Litouwer die van vakantie terug kwam met een Audi station 3 liter turbo diesel op Litous kenteken natuurlijk. Heb hem ff voorgerekend wat zoeen ding hier doet in de wegenbeslasting en of het hem niet was opgevallen waarom hier in NL veel auto,s van tussen de 1000 kg en 1500 kg rond rijden. Nou toen viel het kwartje. Heb zelf in de jaren 90 Benz Sklasse gehad 280 SE en de laatste 300SE, maar ze werden me te duur in de brandstof omdat ik iets verder van huis ging werken.
  3. Rob, je heb in Thailand toch geen pas nodig
  4. Kiepenboer

    Klaagmuur

    Met dank aan de VVD Hans Hogervorst die dit heeft uitgevoerd, maar niet bedacht als ik het goed heb.
  5. Het mooiste laaije was toendertijd bij super de boer in Den Bosch. Heb daar omstreeks 2009 ff gereden via een charter van Jumbo omdat de super de boer sjauffeurkes toen naar Veghel moesten en daar met de hand de karren in de oplegger moesten rijden In Den Bosch pakte je een lange truck en plofte je er 4 tegelijk overdwars in. Diegene die de vracht klaar zette die zette altijd de lichte karren bij elkaar en die zette je ook in 1 rij in de auto zodat je ze er makkelijk tussenuit kon halen met lossen.
  6. Kiepenboer

    Leven na t rijden...

    Heb in al die jaren ook nog nooit een werkgever horen zeggen>>>>jongejonge wat word er toch een bult geld verdient. Meestal was het andersom. Je gaat een werkverbintenis aan en als je stopt gaat het leven gewoon door, niemand is onmisbaar al denken er wel eens anders over door te roepen dat als het niet naar der zin gaat>>>>>> dan ga ik ander werk zoeken. Ik zeg al voorbeeld wel eens>>>> als morgen de koning komt te overlijden gaat de bv Nederland ook gewoon door.
  7. We hadden een slechte keus gemaakt. We konden ( we waren dubbelbemand ) vanaf Nurnberg via de 3 over Frankfurt of de 6 richting Heilbron en dan de 61. Was al jaren niet meer via Heilbronn gereden en wist niet hoe het er daar uitzag met baustelle,s>>>>> is dus niet voor herhaling vatbaar. Maaja 12 uur en 30 min vanaf een half uurtje onder Linz naar Brabant is ook niets van te zeggen.
  8. Nee kreeg weinig ruimte om in te voegen gisteren stukkie voor Heilbronn vanaf Nurnberg. Moet er wel bij zeggen dak 6 km vrachtwagens op de rechtersrook voorbij ben gereden en er sommige luid toeterde terwijl ik ze nie kende
  9. Poe poe, heb geen zin om het allemaal te lezen. Ikzou zegge neem er een voorbeeld aan
  10. Mijn Tomtom navi waar we tevens onze uren en getankte liters eventueel de gewicht ed naar kantoor sturen wisselt continu van route als er weer een snellere route is. Maar vaak heeft omrijden geen nut, en 10 minuten later aankomen en bv 18 euro voor de Liefkenshoek betalen is ook gekkewerk. Tis gewoon makkelijker met een navi om ff van route te wisselen, dan dat op een telefoon met maps te doen, teminste dat vind dezen ouwewetse
  11. Morgenvroeg 4.00 laden Odiliapeel en aansluitend morgenavond lossen aanhanger Geinberg (A) en motorwagen Kronstorf (A)
  12. Terug liep eigenlijk goed>>>> 727 km in 8 uur en 58 minuten rijtijd Moet er bij zeggen dat er me maar weinig voorbij zijn gekomen in die 9 uur
  13. Pierre, nu als ervaren F specialist het volgende. Hoe ga jij van de ene naar de andere kant van Parijs. Afgelopen donderdag voor een collega vervoerder via eigen bedrijf voor 2 dagen uitgeleend en moest na 11 jaar weer eens Parijs voorbij. Vanuit Renswoude laden Boxmeer en Lo Lorris iets onder Montargis. Ben rond 16.30 vertrokken uit Boxmeer dus Parrijs viel natuurlijk mee, maar kon de navigatie niet gebruiken en moest het met klein scherm van mun Iphone doen. Dit was niet ideaal, maar moest het ermee doen. Net voor Parrijs was de A1 afgesloten s,nachts, en ben toen maar de borden Lyon gaan volgen want dan kom je automatich op de A6 uit Uiteindelijk om 1.45 daar en moest daar lo en laden. Vrijdag om 11.00 vertrokken ri Boxmeer en eindpunt Renswoude en via de 104 in 4 uur en 29 min grens valiencienes. dus dat liep niet slecht.
  14. Met een spaarpot van 1000 euro erin zit je op je 14e best wel ruim in je geld
×
×
  • Nieuwe aanmaken...