Spring naar bijdragen

Janh1968

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    23
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Janh1968's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Janh1968

    Zekering claxon

    Als ik mijn dashboard plaat open doe zie ik zekeringen.
  2. Janh1968

    Zekering claxon

    Hallo collega's, Iemand enig idee welke zekering ik moet hebben voor de claxon achter de voorbumper FH4??? Groet Jan
  3. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Originele toeter ook via luchtdruk.
  4. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Kan misschien ook zijn dat er een klep zit op de luchtslang omdat de wellicht de originele toeter minder luchtdruk nodig heeft?
  5. Janh1968

    TGV luchthoorn

    De luchtslang is de originele van Volvo die ook naar de originele toeter gaat inclusief de bedrading, neem aan dat het minimaal 6 bar is.
  6. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Ga ik controleren hoor, je hoort van me.
  7. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Stond ook bij de omschrijving, 2 draden en luchtslang aansluiten en klaar, niet dat ik nog andere dingen moest doen, de toeter reageerd wel alleen amper geluid, net of hij niet genoeg lucht krijgt, kan natuurlijk ook een fout in zitten misschien.
  8. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Van deze toeter komen twee draden, deze aangesloten op de originele draden van mijn Volvo toeter, en ook de luchtslang, verder niets gedaan.
  9. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Ik heb de luchtslang gebruikt van de originele toeter, als ik druk krijg ik wel iets van geluid maar van een drukbegrenzer mij niet bekend, wat bedoel je met relais in serie gezet??
  10. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Hallo, moet knop telkens opnieuw indrukken en hoor een heel flauw toontje amper te horen, aan de hoorn zitten 2 draden, vanaf de truck 3, heb geen schema erbij gekregen, tis net of hij niet voldoende luchtdruk krijgt, als ik op de toeter druk hoor ik wel een reactie. Jan
  11. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Een nieuwe en rechtstreeks aangesloten op de originele bedrading.
  12. Janh1968

    TGV luchthoorn

    Ja hoor via dezelfde bedrading van de originele claxon, dus midden op stuur indrukken, tis zo'n Seger hoorn, hij reageert wel maar op een of andere manier te weinig power lijkt het.
  13. Janh1968

    TGV luchthoorn

    In deze forum kom je niet echt verder..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden