Spring naar bijdragen

boeymeer

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    31
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. parkeren na 5uur was al een drama maar nu kun je met de middag je pauze ook bijna niet meer maken alles is vol
  2. boeymeer

    Duitsland wil drastische maatregelen vrachtwagenongevallen.

    het is wat met die social media men kan niet meer zonder zelfs s,avonds onderweg als je zit te eten moet je eens proberen een gesprek te beginnen onmogelijk want de telefoon is veel belanrijker
  3. boeymeer

    Duitsland wil drastische maatregelen vrachtwagenongevallen.

    je kan nog zoveel electronica in je auto hebben ingebouwd het blijft toch de chauffeur die de verantwoording houd deze tijd van haasten en jagen is geen plaats meer voor respect en geduld voor de medemen hiermee bedoel ik iedereen niemand maakt zelf een fout het is altijd een ander maar een gezond verstand en de huidege electronica moet het toch lukken om het op de weg veilliger te maken maar ik zal dat wel weer verkeerd zien zoals gewoonlijk
  4. boeymeer

    achteruit rijden en aankoppelen

    het vooruit rijden is niet zo,n probleem maar achteruit wordt toch anders ik rij zelf met een 2city lzv de voorste 10m en de achterstte 11m maar zoals hier al eerder is aangegeven moet je gewoon de tijd nemen ik zelf houd als richtpunt waar ik de achteras van de trekker naartoe stuur daar gaat ook de achterste oplegger naartoe het is in het begin best wennen maar na een paar keer gaat het steeds beter en zoals iedereen wel weet gaat het de ene dag beter als de andere het rijden met lzv vind ik best leuk om tte doen en ja bij het ene bedrijf heb je meer ruimte als bij het andere desnoods kun je ook nog afkoppelen aangezien ik veel in de steden moet zijn is het toch wel afkoppelen geblazen maar we hebben ook plaatsen waar we kompleet kunnen lossen door middel van doorlaad systeem
  5. boeymeer

    LZV op verkeerde wegen

    je hebt altijd je vergunningen bij je moet zelfs voor je rit de laatste update van het rdw bij hebben wat betreft wegen toegestaan voor lzv wegwerkzaamheden kerngebieden en eventuele omleidingen kortom de chauffeur is altijd op dehoogte van de route die hij mag en moet rijden zonder ontheffing op een verboden weg rijden zal in de praktijk geen probeem zijn maar gebeurd er iets wat altijd kan heeft de chauffeur echt een groot probleem
  6. boeymeer

    schijf erin of schijf eruit?

    ik heb altijd de schijf laten zitten ook als de rust de rijtijd everschrijft want dan loopt de registratie onder de rijtijd door nooit problemen mee gehad
  7. boeymeer

    De Rooij transport Waalwijk failliet

    ik heb vandaag nog auto,s zien rijden met een mayburg oplegger er achter hoorde vanmiddag op de zaak dat van caem en riwo het over willen nemen
  8. boeymeer

    Van Maanen Barneveld op de fles.

    werk al enkele jaren samen met chauffeurs van van maanen op zaterdag bij inrichten van albert heijn winkels en heb ze weinig horen klagen over hun bedrijf vind het wel zonde was een mooi bedrijf nette auto,s goed onderhouden jammer wens alle medewerkers bij van maanen sterkte voor de komende tijd
  9. boeymeer

    achteruit rijden molenstel aanhanger

    probeer de hoeken van motorwagen en aanhanger zo dichtmogelijk bij elkaar te houden dan kun je ook het snelste korrigeren
  10. boeymeer

    Ernstig ongeval A59 door overstromen riool.

    hij heeft inderdaad heel veel geluk gehad ik rij zelf ook met zo,n gas trekker en je hebt niet veel plaats in de cabine als ik zo de foto,s bekijk dan heeft deze jongen de oplegger op zijn schoot gehad dit wil je echt niet meemaken
  11. boeymeer

    voor 5.00h vertrekken!

    je dag heeft 24uur daarin mag je 9 rij uren maken 2x 10 dus het ligt er aan hoe laat je op maandag bent begonnen als je maandag om 6uur bent begonnen kun je nooit in die week om 5uur beginnen want dan heb je teveel rij uren:ja:
  12. boeymeer

    Werken op een autotransporter

    je zou het kunnen proberen bij lucas logistics die vragen nog vollop chauffeurs vggr auto transport:tu::tu::tu:
  13. boeymeer

    Schamel aanhanger

    je kunt het beste zo rustig mogelijk probeeren te blijven probeer de hoek van motorwagen en aanhanger zoveel mogelijk gelijk te houden scheelt je een hoop corrigeren maar blijft tobben in het begin als je het eenmaal door hebt wil je niets anders meer succes:tu::tu:
  14. boeymeer

    Tranportsector op z'n gat

    ja het is erg rustig kunnen aan de gang blijven maar dan is ook alles gezegd af en toe wel lekker een keer optijd thuis maar brengt zo weinig op he
  15. boeymeer

    Te vroeg naar rechts?

    je moet je navigatie er eens bij pakken die afstellen op80 en dan 90 gaan rijden moet je eens kijken wat je na een uur rijden hebt gewonnen 1minuut ja 1minuut is dat jou al die stres waard
×