Spring naar bijdragen

Paul Deijkers

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    360
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Paul Deijkers

  • Verjaardag 06-06-1974

Converted

  • Locatie
    Roosendaal
  • Interests
    Modelbouw
  • Beroep
    vrachtwagenchauffeur

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Paul Deijkers's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. 1. 39 2. 24 3. d 4. a 5. b, prijsconcurrentie blijft en wordt nog altijd over de rug van de chauffeur uiygevochten 6. a 7. a 8. b 9. a
  2. Klopt, Wendy. Als ik volgens haar de eerste ben, die normaal vraagt wat er aan de hand is, ipv zelf conclusies trekt. Waarom zou ze dan liegen? Volgens de verhalen zou haar scania ook in beslag zijn genomen. Da's dus overduidelijk van niet. Da's hetzelfde als met 2 van mijn collega's. Beide in scheiding; vervolgens krijgt de ene wat met de ex van de ander. Iedereen weet precies hoe het zit, zonder ook maar 1x aan die ene collega gevraagd heeft hoe het zit...
  3. Ik ken toevallig de chauffeuse van die scania. Heeft bij Boks eerst met een FM voor Cargo getrokken. Volgens haar zijn er geen auto's of pasjes ingeleverd. Ook het uitzendbureau-verhaal is haar onbekend. Het rommelt wel, maar het wordt links en rechts weer flink aangedikt.
  4. Klopt, Arie. Wij zijn niet voor niks de elite-chauffeurs Ik heb er geen problemen mee of er nou wel of geen eettent bij zit. Ik parkeer m'n auto, zonder er zelf ook maar 1 cent voor te betalen, spring op de fiets en sta 20min later lekker thuis bij mijn vrouwtje Wat wel stoort, is dat er behoorlijk verschil in de medewerkers van PB zitten. De ene laat me zo binnen of buiten zonder verdere vragen en de andere wil zelfs een officiële bevestiging vanuit Noordhorn... Maarre, eettentje, dan hebben we het inderdaad niet over een bwuhger king of een subway. De beren is idd toch ff te ver lopen voor de gemiddelde chauffeur.
  5. Johannes, ga je mond spoelen! Da's een Volvo Duett, waar de slijptol ingezet is. ;-)
  6. Ik rijd nu 3,5 jaar met een TGS automaat. In het begin schakelde hij beter dan een MB-automaat, maar ondertussen gaat ie steeds slechter /onlogischer schakelen. Bij naar mijn zin te hoge toerentallen (tot 2100tpm). Handmatig ingrijpen werkt ook niet altijd even goed. Ook het van voor- naar achteruit schakelen duurt te lang en regelmatig pakt ie niet eens. Dus wat dat betreft zweer ik nog steeds bij de handbak.
  7. APK en onderhoud: Dat weten ze bij wagenpark toch beter, dus dat hoef ik niet bij te houden. Slaapcabine: gelukkig wel, ondanks dat ie niet zo ruim bemeten is. Hoogte: Variabel, dus bij twijfel meten (meetstok is aanwezig) Lengte: Variabel; max. 0,5m voor oversteken en max. 1,5m achter oversteken vanaf de vaste opbouw gerekend. Verder: bewegende delen (van de opbouw) geregeld smeren; zorgen dat je altijd genoeg ratels /riemen en blokken bij hebt. Dus bijhouden van gegevens is meer werk-gerelateerd, dan voertuig-gerelateerd.
  8. Stobart heeft een tijdje geleden de Autologic-groep overgenomen. Daaronder valt ook Walon BNL. Die auto's worden nu 1 voor 1 opnieuw bestickerd. Dus dat klopt wel, Stobart met NL-platen.
  9. Tsjechië, daar heeft Hödlmayr het trucktransport geconcentreerd. Lezen Routier ;-) jongens is werk op een autotransporter aangeboden. Ik weet niet of ze dat allemaal aanvaardt hebben. Er wordt nog wel wat gerommeld met het loon en snipperdagen van alle chauffeurs. (bron: chauffeur van Lucas, net gesproken in Born)
  10. Klopt. De trucktransporters zijn weg. En de chauffeurs konden of op een autotransporter of vertrekken. Vraag is hoe lang de rest nog mag blijven. We zaten afgelopen donderdag met 2 jongens van Breedijk al te filosoferen over hoe lang dit goed gaat. Lucas maakte van De Rooy ook een aparte BV en liet die failliet gaan...
  11. Born is Broekman. Vanuit daar rijdt Lucas met kraantjes. Dat blijven ze gewoon doen. Opel-werk zou sowieso al overgaan naar Gefco. Dus er is al sprake van dat de autotransporters voortaan in Tongeren moeten parkeren.
  12. Vanmorgen via Facebook doorgekregen van een van de chauffeurs. Zij kregen het zaterdagmorgen te horen. Het trailervervoer (kubota, nettorama) blijft gewoon Lucas.
  13. Tekno: 1:50, Ger ;-)
  14. Waar ben je overgegaan dan Harry? Bij Salzburg (shell), kun je via het tunneltje naar de andere kant en daar kunnen ze kastje wel controleren. Mocht een paar weken geleden ook net onder Salzburg terugladen. Kastje piepte in eerste instantie maar 1 keer (zoals het hoort), maar al vrij snel 3x!? Op de terugweg bij de shell gestopt; cassiére verwees me door naar de overkant. Kastje was wel aangemeld op Euro4, maar door die gapers in 'Grunning' nooit bevestigd op Euro4.... En dan wordt ie automatisch teruggezet op Euro1. Nieuwe uitdraai meegekregen en opgestuurd naar de zaak, dus ik ben benieuwd volgende keer.
  15. Deze staat op mijn verlanglijstje: Of ie er ook komt, betwijfel ik...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden