Spring naar bijdragen

Murphy

Administrators
  • Aantal bijdragen

    7683
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    57

Over Murphy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Eidsland, Noorwegen

Converted

  • Biografie
    Hei, mijn naam is Eddy.
    Heb in 2008 mijn eigen wagen verkocht en vertrokken naar Noorwegen. Hier weer gewoon in loondienst.
  • Locatie
    Eidsland, Noorwegen
  • Interests
    Op zee met eigen boot
  • Beroep
    Dat ligt een beetje ingewikkeld....

Recente profielbezoeken

19573 profielweergaven
  1. Nu wachten we allemaal vol spanning op de verboden kiekjes…...
  2. Op de gewone klapjap zie ik niets vreemds….. Op mijn foon ook geen rare dingen…. Ja, ik zie het. Maar die optie gebruik ik nooit Ik denk dat zich d'r maar over moeten buigen…..
  3. Murphy

    Het leven van een Botschauffeur

    Verrek, moet je nu al die sokken van Ron wassen?
  4. Murphy

    ruime bocht

    Soms, heel soms, moet je op een bedrijven terrein links voorsorteren om een bocht naar rechts te kunnen maken....
  5. Murphy

    Het leven van een Botschauffeur

    Zolang hij ze ook BETAALD krijgt…… mag dat!
  6. Dit is GEEN maas in de wet, dat jij beschrijft. Hooguit een mogelijkheid die niet altijd te controleren valt. Enkel bij een heterdaad ziet de controleur de fout... Maar de wet zegt toch echt dat "overige werkzaamheden" geen pauze zijn en dus ook niet als zodanig ingevoerd mogen worden...
  7. Maar als je nog geen code 95 hebt, moet je dan niet een "zwaardere" cursus volgen? (zoals in mijn voorbeeld die 140 uur).
  8. Ik denk dat een rijschool jou hierin het beste kan informeren. Hier heb je dus de rijbewijzen nodig en een 4 weken dagcursus (dacht van 140 uur). Mijn jongste zoon heeft dat 2 jaar geleden gedaan. Kosten waren ongeveer 8 tot 10 duizend euro (omgerekend).
  9. Murphy

    Leeuw's belevenissen

    Gelet op het aantal zelfmoord terroristen, helaas heel serieus nemen….
  10. Stel dat je je papieren hebt gehaald (beroepsgoederenvervoer over de weg, NIWO vergunning) en nog wat andere futieliteiten…. Stel dat je de financiering, incl. verzekeringen (ook de eigen verzekeringen) rond krijgt. Ik kan mij dan zomaar voorstellen dat je met je eigen toeters en bellen truck internationaal rijdt en misschien kom je ons dan wel tegen in een of ander chauffeursafe. Werk en oplegger kan je via opdrachtgevers regelen, maar mooiste is een eigen oplegger.
  11. Ik denk dat het beleid de laatste 30-50 jaren hier debet aan is geweest. Iedereen moest zonodig hogere opleidingen nemen. Maar te weinig kozen voor gewoon orsinair beroepsonderwijs, opleidingen waar je moest WERKEN en niet als een of andere onnozele hogeropgeleide zogenaamd beleid moeten maken/advieseren. De zogenaamde kenniseconomie is in mijn ogen mislukt!
  12. Hmmm... Het collegiaal inlenen van personeel niet helemaal juist geintrepreteerd?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...