Bedankt voor de antwoorden. Er is veel deskundigheid aan boord van dit forum. Thanks guys 'n' gals!
Ach, het zijn beide niet van die héle grote problemen alleen snap ik bijvoorbeeld niet dat een ontwerper van zo'n digitale tachograaf er voor kiest om uitgerekend iets wat je ook al op andere apparaten in je auto kunt aflezen als standaardweergave kiest en niet datgene wat je wilt weten van zo'n apparaat.
Moet je in de supermarkt doen wanneer je je groente afweegt. Zie je op het display staan hoe laat 't is en wat de AEX-index is terwijl je wilt weten hoeveel fuckin' spruitjes je nou in die weegschaal hebt liggen en hoeveel dat die zooi dan kost, maar nee, moet je eerst even op een knopje drukken. Get my drift?
Dat van het automatisch op 'rust' springen is meestal ook wel handig en wanneer ik dat niet wens kan ik 'm natuurlijk altijd handmatig omzetten. Ik weet alleen nog van vroeger dat met name de controlerende heren in België nog al streng waren wanneer je je analoge tacho op 'auto' had staan. Dan werd het wachten voor een rood verkeerslicht door de tacho ook als 'rust' geregistreerd net als al je laad- en loswerkzaamheden.
Nogmaals, bedankt!
Gerhard