Spring naar bijdragen

theod

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    798
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

theod's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Waardering in de gemeenschap

  1. Terecht, ook zij moeten zich aan de regels houden.
  2. Moet je ook betalen voor het gebruik van de vrachtwagen? Niet waarom voor de telefoon dan wel? Volgens je baas heb je ze beide nodig voor je werk uit te voeren.
  3. Terecht dat de vakbond hier op reageert, et is ook ter bescherming van de werknemers, een vakbond die niet zou reageren zou geen vakbond zijn maar jaknikkers.
  4. Volgens mij doet de filmer hier niets verkeerd, sociale controle behoort nu eenmaal in een maatschappij zoals die wij hebben, anders zou je ook niet hoeven te bellen als je iemand ziet inbreken of bij een ongeval foto's te maken en te plaatsen op het internet. Dit heeft niets te maken wat er vroeger in de communistische landen gebeurden, dat waren zelfs gehele andere praktijken, tot op vandaag mogen wij nog steeds overtreders van de wet staande houden en overdragen aan het openbaar ministerie (politie). Blijven nog steeds gissingen, daarbij kan je nimmer vaststellen dat de personenauto geremd heeft danwel gas heeft losgelaten, ook kan je niet vaststellen, als hij het wel deed, wat de reden daarvoor is. Nogmaals als jij kort achter op mijn bumper gaat zitten rem ik ook af, ben ik zelfs wettelijk verplicht, moet namelijk ten alle tijden trachten een ongeval te voorkomen ook al zou ik niet schuldig zijn, en ja ik geef ook weer gas als de dreiging weg is. Er is geen enkele reden om het gedrag van deze opgedrongen "collega" goed te praten, nog niet al reed die personenauto nog maar 20km/h.
  5. theod

    Oeps, iets te hoog

    Sorry de lading was niets te hoog, het viaduct was te laag, gebeurd wel vaker dat die dingen te laag zijn.
  6. Ben dan nog een stukje erger. Als een "collega" (eigenlijk mag ik die zo niet noemen) bij mij achter op mij bumper gaat zitten ga ik terug naar 60 of nog langzamer, als ik in de rem moet hoeft hij niet met tachtig over me heen te walsen. Nog geen 5% van de pelzen worden gebruikt voor een nertsmantel, de meeste worden gebruikt voor isolatie van kleding van mensen die in extreme kou moeten werken of voor pelsmutsen voor mensen die in een poolgebied wonen. Zels in ruimtepakken werd tot voor kort de harren van een nertsenpels gebruikt, sterk isolerend en niet brandbaar.
  7. Zit alleen met de opmerking dat de echte (Nederlandse) klomp niet zou mogen, volgens de EU voldoet dit scheisel juist aan de hoogste veiligheidseisen.
  8. Frans gaat hier behoorlijk de fout in, de wegenverkeerswet is niet de wet die bepaald of iets noodzaak is of niet, de dieren welzijnswet zegt iets totaal anders, Frans zall dan ook zijn woorden aan de hand van de dieren welzijnswet in moeten trekken..
  9. Zij mijn bovenstaande reactie, ook voor kleine dieren moet men in principe stoppen.
  10. Is toch met de komst van de dieren welzijnswet verandert, je mag namelijk een dier niet meer laten lijden, dit houdt in dat als je een dier aanrijdt verantwoordelijk bent voor het lijden van het dier en dus strafbaar als je niet naar behoeve handelt.
  11. Chauffeur deed de naam van het merk eer aan; Vele Onderdelen Liggen Verloren Onderweg. Snap niet dat de mensen zeuren, kregen gratis wat mest voor de tuin, aan het gazon te zien was dat ook nodig.
  12. Ja, destijds ook rijdend onder de naam VIT. Zover ik weet niet, alles is destijds in beslaggenomen en het onroerend goed verkocht, in het pand zit nu geen transportbedrijf.
  13. Is niet altijd waar, vroeger hadden we ook een Vollenberg transporten, daar is de gehele leiding opgepakt en kaal geplukt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden