Spring naar bijdragen

europeaan

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    9703
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    21

Over europeaan

  • Rang
    super Poster..
  • Verjaardag 06-02-1948

Converted

  • Biografie
    In 1966 het rijbewijs gehaald en vanaf toen tot 1-4-2008 chauffeur geweest op ,voornamelijk West Europese landen.
  • Locatie
    Roosendaal
  • Interests
    Alles wat met ons mooie beroep te maken heeft en met de caravan naar de zon.
  • Beroep
    OUD CHAUFFEUR

Recente profielbezoeken

15758 profielweergaven
  1. europeaan

    Mooy

    Sinds wanneer ????
  2. europeaan

    Alweer een ramp in Italië

    Ja,de Italianen hebben hun portie verdriet wel weer gehad de afgelopen weken.
  3. europeaan

    Alweer een ramp in Italië

    Het enige wat ik er triggy aan vond was die draai,als je vanaf t vliegveld kwam en die bocht moest nemen de A 4 op richting Milaan,dat waren enkele van die iele paatjes waar je overheen moest,maar dat zag je pas als je er eenmaal op reed.
  4. europeaan

    Alweer een ramp in Italië

    Dat klopt,en dat is maar goed ook,als ie niet zou bewegen had ie jaren geleden al ingestort. Sta maar eens stil op de van Brienenoordbrug,of op de Haringvliet brug,die gaat ook flink tekeer,vooral als t verkeer van tegenoverliggende zijde weer op gang komt.
  5. europeaan

    Afslag gemist

    Dan zijn ze al veel eerder verkeerd gereden ,als ze op de A 15 stonden.
  6. europeaan

    Alweer een ramp in Italië

    DE Ponte Morandi ,die de A 25,op 90 mtr hoogte over de rivier Polcevera voert is vanmorgen ingestort. voorlopig al 11 doden. https://video.repubblica.it/edizione/genova/genova-il-ponte-morandi-prima-e-dopo-il-crollo/312412/313046
  7. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    "Wij"in Nederland,leven bij de gratie van de handel. En om handel te drijven heb je toch partners nodig,en die kun je t beste maar in je buurt hebben. Ik weet niet of je t spreekwoord kent: een goede buur is beter dan n verre vriend. Vraag dat over en paar jaar maar eens aan de Engelsen,als de Brexit i.d.d doorgaat. Hoewel ik t wel met je eens ben dat een beetje minder EU en wat meer EEG best zou mogen.
  8. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    Begin met buitenlandse investeerders te weren,sluit alle logistieke dienstverleners die overal die enorme blokkendozen bouwen. Stop met het uitbreiden van de Rotterdamse en Amsterdamse haven,Schiphol alleen nog maar voor passagiersvluchten De Maasvlakte "teruggeven aan de natuur" Daarmee verdwijnt er weliswaar n hoop werkgelegenheid ,maar zullen dit soort mensen ook in Nederland hun geluk niet meer komen beproeven.
  9. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    Als ze bruto net zo veel hebben als een west Europeaan, en de afdrachten daar in hun thuisland niet meestijgen wilt dat zeggen dat ze netto nog meer overhouden. En ze nog meer mee nemen naar hun "thuisland"
  10. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    IK denk dat je flink achter de feiten aanloopt,de lengte van de laadvloer word,althans in Nederland ,exact omschreven in de wet: http://wetten.overheid.nl/BWBR0025779/2009-05-01 zodat binnen de totale voertuiglengte voldoende overblijft voor een deugdelijke cabine,zodat een topsleeper,weliswaar niet verboden is,maar totaal geen nut heeft om "laadlengte"te winnen"
  11. europeaan

    Salaris correct?

    Dat denk ik ook,het baasje zal eerst de kat uit de boom kijken alvorens de hoofdprijs te bieden.
  12. europeaan

    Salaris correct?

    Iemand kan b.v iedere week van Amsterdam naar Toulouse rijden en toch correct in de D schaal vallen( volgens de FUWA regels)
  13. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    Lientje, heb je deze link ook al aan v Rijssel en Atema doorgestuurd????
  14. europeaan

    45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?

    Gewoon de 45 urige rust afschaffen,dan is het probleem waar men dan wel moet blijven ook opgelost.
  15. europeaan

    wist je dat

    IK had ooit een Scania V 8,een 420 pk,handgeschakeld ,en daar kon je de retarder ook manueel mee bedienen,wij gebruikten die om s,morgens de motor warm te laten lopen: retarder op stand 2 en langzaam wegrijden,voor jede straat uitwas stond de naald op 80 graden. Testen deden ze bij Scania door met de enkele trekker de snelweg op te gaan,naar de 80 km/h en dan de retarder erop,als de snelheid dan niet opliep en op 80 bleef staan was ie goedgekeurd.
×