Spring naar bijdragen

europeaan

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    10158
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    22

Over europeaan

Converted

  • Biografie
    In 1966 het rijbewijs gehaald en vanaf toen tot 1-4-2008 chauffeur geweest op ,voornamelijk West Europese landen.
  • Locatie
    Roosendaal
  • Interests
    Alles wat met ons mooie beroep te maken heeft en met de caravan naar de zon.
  • Beroep
    OUD CHAUFFEUR

Recente profielbezoeken

19260 profielweergaven
  1. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Je vergeet deze smiley Ibo :
  2. europeaan

    FOTO van je luxe-wagen

    Je was zelf al aan het vertellen dat jouw Mercedes al 36 jaar meegaat,trek daar 3 jaar lease af,dan zit je toch aan de 33 jaar?
  3. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Wie betaald nu? de rijke landen of de kleine landen ??? Overigens: wie betaald ,bepaald.
  4. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Dan kun je beter de beker koffiedik van de nieuwe partijen leegdrinken,dan gelijk de gifbeker van de gevestigde partijen. Niets doen is geen optie.
  5. europeaan

    ADR-Transit verbod?

    IN Frankrijk plaatst men borden als een weg gesloten is voor ADR vervoer. Verder zijn er snelheids beperkingen: Voertuigen met gevaarlijke goederen [ bewerken | verander de code ] De snelheidslimieten voor gevaarlijke vrachtwagens (R.413-9 11 CR) zijn als volgt: voertuigen snelwegen Snelwegen, enkele richting12 Andere routes opeenhoping Discs geplaatst op voertuigen PT-voertuigen en aanhangwagen (gedefinieerd door PTAC ofPTRA als bedoeld in artikel R.312-4) sup. 12 T met karakterTech. Art. R.413-9 80 km / h 70 km / h 60 km / h 50 km / h 10 80/70/60 Voertuigen en PT sup. 12 anders dan hierboven 80 km / h 60 km / h 60 km / h 50 km / h 10 80/60 PTAC-voertuigen sup. 3,5 T en inf. of gelijk aan 12 T 90 km / h 80 km / h 80 km / h 50 km / h 10 90/80 PTRA zet sup klaar. 3,5 T en inf. of gelijk aan 12 T 13 inclusief trekker als bedoeld in 2-3 hierboven 90 km / h 80 km / h 60 km / h 50 km / h 10 90/80 Bron:https://fr.wikipedia.org/wiki/Vitesse_maximale_autorisée_par_type_de_véhicule_en_France
  6. europeaan

    ADR-Transit verbod?

    Om dezelfde reden dat men bij ons ook niet aangeeft met borden dat je met de camion maar 80 km/h mag denk ik.
  7. europeaan

    ADR-Transit verbod?

    IN Nederland is het ADR ge-implementeerd in het VLG ( Vervoer over Land van Gevaarlijke goederen) Het ADR en het VLG zijn dus met elkaar verweven z.m.z. IK ga er van uit dat in andere Europese landen hetzelfde t geval zal zijn. Nederland kent b.v. een routeplicht,vanuit het VLG,toch moet ook internationaal vervoer zich aan deze regels houden,.evenals binnenlands vervoer zich aan de ,door het ADR ,gestelde tunnelcodes dient te houden.
  8. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Voor zover ik het begrepen heb waren het vooral de ouderen van de "upper class" met als grote gangmakers Nigel Farage en Boris Johnson. Mensen zoals zij,gestudeerd in Cambridge of Oxfort, doordrongen van hun( zelfbenoemde ) roeping dat juist zij voorbestemd zijn om het UK te regeren,intussen net inde gaten hebbend dat dit al tientallen jaren succesvol,vanuit Brussel gebeurt. Een succesvolle lobby voor een Brexit hebben ze wel voor elkaar gekregen,maar nu er problemen opgelost moeten worden is t stil aan die kant;d.w.z. de naam farage of Johnson hoor of zie ik bitter weinig op TV of de media tegenwoordig. DE ouderen van de "working class hebben zich laten leiden door mooie praatjes van dit soort heren ,die veelal ook zinspeelden op het nationale gevoel dat Great Britain een wereld imperium was( in een heel grijs verleden) Of hadden t te druk met overleven en hadden geen tijd om te gaan stemmen. ( de vroegere DDR,Oost Duitsland had ook zo een propaganda ,die schoten ooit een Duitse astronaut naar de maan met een Russische raket: trits maakten ze grote posters metde tekst : wir haben einen astronaut,waarop de west Duitsers daar onder schreven"aber noch immer nichts zu fressen) DE jeugd interesseerde t ook niet ,die hebben t in de stembus massaal af laten weten,iets waar ze nu spijt van hebben.
  9. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Wat denk je zelf? 80 % van alles wat in de Rotterdamse haven aan land komt word ook weer ge-exporteert,soms direct,soms na een verdere behandeling( value added) door Nederlandse mensen(lees werkgelegenheid) Schiphol en de Amsterdamse haven : la même chose ( van hetzelfde laken een pak). Denk je dat "de wereld"en de rest van Europa ons nodig hebben?droom lekker verder. Antwerpen staat klaar om het over te nemen hoor. IK ben het met je eens dat de EU te ver aan hetdoorschieten is,een beetje minder EU en wat meer EEG mag wel. Maar een Brexit,zoals wilders wil, word op zeker de ondergang van Nederland. Baudet is ook niet gecharmeerd van de EU,maar die heeft zich omringt met verstandige mensen die hem bij kunnen staan met zijn beslissingen. Verder heeft hij in zijn verkiezingsprogramma staan dat hij een bindend referendum wil invoeren,( naar Zwitsers voorbeeld) zodat ,als uiterste noodgreep,de bevolking zelf in kan grijpen als t uit de klauw dreigt te lopen. Ondanks dat wij,als eenvoudige burgers, dan beslissingen moeten nemen waar we eigenlijk geen verstand van hebben. Maar alles beter dan anderen beslissingen te laten nemen waar wijzélf niet achter staan.
  10. europeaan

    ADR-Transit verbod?

    Niemand die er ooit bij stilgestaan heeft,tot er een wakkere politieagent actie ondernam. Nu we verder zijn gaan zoeken blijkt t allemaal wél te kloppen. En het staat wél ergens vermeld hé,in de algemene verkeersregels belgië: http://www.gevaarlijke-stoffen.be/algemene-regels.htm
  11. europeaan

    FOTO van je luxe-wagen

    Die leasebakken worden na 3 jaar niet vervangen hoor,die krijgen alleen een nieuwe eigenaar,die er misschien ook nog wel 33 jaar mee rijdt.
  12. europeaan

    vervolgverhaal

    zwart geld bij
  13. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Sorry Dafne,dit soort postings is onleesbaar en derhalve betitelt als "kut posting"
  14. europeaan

    PVV, Wilders enzovoorts

    Terecht toch? Een ziekenhuis is een organisatie die professioneel gerund dient te worden,en als dat niet lukt en er moet geld bij ,mogen ze gerust failliet gaan. Vergelijk het maar met een transportbedrijf;als dat door mismanagement of wat dan ook,naar de kloten gaat moet je daar ook geen gemeenschapsgeld bij leggen. je moet als overheid ,wel zorgen dat de mogelijkheden er zijn om een zielenhuis op te richten Wat anders word t als patienten niet meer geholpen kunnen worden,maar dat is niet gebeurt,alle patienten zijn in ander ziekenhuizen opgevangen en hun behandeling is gewoon voortgezet. https://www.medischcontact.nl/opinie/blogs-columns/blog/vijf-misverstanden-over-faillissement-ziekenhuis.htm
  15. europeaan

    ADR-Transit verbod?

    Dan nog;hoe dikwijls zal t bij een controle gebeuren dat men daadwerkelijk je lading controleert,plak op de achterste 2 colli een adresticker met het adres van een vent in Charleville,met bijbehorende CMR,.dat hoeft niet ünbedingt je ADR klant te zijn. Altijd in oplossingen denken Pierre.
×