Spring naar bijdragen

nachtchauffeur

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over nachtchauffeur

  • Verjaardag 14-01-1979

nachtchauffeur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. DKS Logistic Service BV failliet - Update! [TABLE=class: intable] [TD=class: tcell] APELDOORN - Voor de rechtbank van Zutphen is donderdag 22 augustus transportbedrijf DKS Logistic Service BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de IJsseldijk 29 te Apeldoorn. Bij het bedrijf werken tussen de 30 en 35 medewerkers. "De oorzaak van het faillissement is op dit moment nog lastig te bepalen", zegt curator Mr. J. Kalisvaart dinsdagmiddag. "Uiteraard heeft het bedrijf een reden voor het faillissement gegeven dat gaan we nu eerst uitzoeken." "Ondertussen zijn met ene doorstart bezig. Er hebben zich al verschillende partijen gemeld." Bij het bedrijf wordt overigens nog gewoon doorgewerkt. DKS Logistic Service B.V. in Apeldoorn heeft zich, volgens eigen zeggen, sinds 1994 ontwikkeld van koeriersbedrijf naar een allround logistieke partner. Naast pakketbezorging was het bedrijf ook actief in nationaal en internationaal transport. [/TD] [/TABLE] Ah, bron is T-O.....
  2. Dan is het inderdaad een appeltje eitje voor de curator! Geen geld voor salaris betekent een snelle afwikkeling en weer door naar de volgende boterham die dikker is! Verbaas mij echter dat er nog een actieve site is met alles erop en eraan. Zijn ze mss toch nog actief als DKS logistics en is een andere BV samengegaan met SILS??
  3. Is DKS geen laatste lege huls meer, na het samengaan met SILS? Dan zou het faillissement een appeltje eitje zijn! Hoe er dan toch 28 mensen kunnen werken volgens KvK????
  4. en daar gaan we met de volgende zwendel..... Faillissement Heijmtrans Bv te Dordrecht (F.12/266) - FaillissementsDossier.nl
  5. O jee, wat zal er allemaal weer los komen????
  6. Het komt mij helaas voor als een soort van BV'tje ploffen.... Vos is eerst eigenaar van Routing Partners, dat opgaat in DHL special services. Helaas had hij toen al niet zo'n zuivere rol...... Google maar eens op curator en routing partners: Op dat moment -op vrijdag 10 december- raakt de curator bij de zaak betrokken. Hem wordt een kant en klare overname-overeenkomst voorgelegd: Boelie bv, een zusterbedrijf van Routing Partners is bereid om BlueSprint/Ordonnans te kopen. De nieuwe arbeidscontracten zijn al opgemaakt. Bekend is ook al dat 92 mensen worden ontslagen, zij het dat het personeel daarvan nog niets weet en ook de vakbond niet is ingelicht. Opzetje Het oordeel van de curator is keihard: ,,Uit alles wat er van de zijde van BlueSprint/Ordonnans op tafel wordt gelegd, blijkt dat sprake is van een 'voorgekookt' technisch faillissement met als resultaat de afvloeiing van een aantal arbeidsplaatsen en de vennootschap overigens te bevrijden van haar aanzienlijke verplichtingen. Een 'opzetje'.'' BlueSprint/Ordonnans stelt niet anders te kunnen omdat alle arbeidsplaatsen op het spel staan, als de volgende maandag volgens plan niet wordt gereden. Vervolgens gaat Vos dus verder met DHL. Enige tijd geleden wordt deze afdeling verkocht aan Trans-o-flex. Zij verliezen binnen de kortste tijd een grote farmaklant: "OPG". Dit zou veroorzaakt worden door nieuwe visie bij OPG, die distributie weer in eigen hand zou nemen. Niets is minder waar: OPG brengt distributie onder bij Farma Logistics, van Vos. Vervolgens heeft Vos nog enkele BV'tjes in zijn portefuille, o.a.: Distributiepartners Benelux, Distributiepartners Nederland, Olympia express. Inmiddels zijn D.Ben. en O.E. failliet. Werkzaamheden uit D.Ben. zijn overgeheveld naar Distributiepartners Nederland in Ridderkerk, waarbij schuldeisers en personeelsleden het nakijken hebben. Wederom zou OPG zijn afgehaakt..... Werkzaamheden van Distributiepartners Nederland is echter o.a. het uitrijden van farma voor OPG. Werkzaamheden worden onderandere uitgevoerd door DTS in Dordrecht (in herbestikkerde bussen van distributiepartners). DTS is de oude bekende Heijrex. Op hetzelfde adres is echter ook gevestigd DTS Nachttransport (Planckstraat 80 te Dordrecht). Volgens KvK is de eigenaar daarvan Pieter Scholten. Dit is ook weer een bekende van vele vervoerders, want het is de voormalig eigenaar en directeur van MITT Worldwide express in Rotterdam. Hij is na zijn recente faillissement doorgestart met een soort van Ltd "easy2send". Ook hier vele koeriers achterlatend met schulden :stom: Wat mij betreft is hier te veel sprake van kruisverbanden en stinkt het flink! my2cents.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden