Spring naar bijdragen

engelandvaarder

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    380
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

22 Excellent

Over engelandvaarder

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 01-09-1951

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.loadsecurity.co.uk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wymondham Norfolk UK

Converted

  • Biografie
    Na dat ik als 15 jarige begon als bijrijder bij Mart van der Linden toen nog op de haven in Lisse heb ik mijzelf via verscheidene bazen opgewerkt tot bedrijfsleider, ik kwam per ongeluk in Engeland terecht en ben daar maar gebleven. Ik doe hier onder meer de individuele belangenbehartiging van FNV leden die in de problemen komen, verder ben ik druk bezig met het ontwerpen van code 95 cursussen op het gebied van lading zekeren daar hier het geld te verdienen is.
  • Locatie
    wymondham
  • Interests
    Engelse rechtspraak truck racing
  • Beroep
    rechtskundig medewerker
  1. Chauffeurs in Belgie en Engeland binden een zwart lapje aan hun speigels voor een week om support the beduigen aan de slachtoffers van het bloedbad in Parijs, Op deze manier kunnen wij laten zien dat wij niet allemaal mafkezen zijn die alleen aan hun eigen denken. Helaas krijg ik de foto er niet op, je kan hem vinden op facebook groep UK & European Lorry Drivers Safety At Or Near French Ferry Ports
  2. alle voorzieningen zijn gratis.
  3. Ik probeer zoveel mogelijk binnen de 55 uur per week te blijven, het kan wel eens tegen zitten maar normaal kijk je naar 10 uur per dag, op de zaak ben je niet betrokken bij het laden en lossen, het is niet altijd even leuk om met 2 mensen in een kleine cabine te slapen maar je kan in 5 jaar voldoende geld sparen om een klein huis te kopen.Als je de engelse taal voldoende beheerst kan je in deze tijd ook je vakbekwaamheid halen en wij regelen je code 95. Ik zou het zelf niet willen doen maar ik heb al een huis en ik ben 63 en zit te wachten op Drees.
  4. Ik ben op zoek naar een chauffeur of chauffeur en bijrijder voor het vervoer van sta caravans in Engeland, het besturen van links en rechts gestuurde voertuigen is uiteraard een noodzaak, de rest kan eenvoudig worden aangeleerd. het salaris is te bespreken maar is naar Engelse normen, Onze chauffeurs nemen £ 450/500 per week naar huis. Wij hebben een sta caravan beschikbaar voor de huisvesting van de juiste kandidaat. Als je eens iets ander wil proberen of het leven in Nederland zat ben stuur mij een PB.
  5. Ik heb bij Royal Mail jaren met deze track en karren gewerkt je kan de track alleen gebruiken on naar voren te sjorren, alles strak tegen het kopschot dan beweegt het nooit.
  6. De arrestatie van de heer Knobel was geen toeval daar het er nu op lijkt dat zijn werkgever al eerder transporten van drugs naar Engeland had geregeld. Uit een analyse van het werk dat door zijn werkgever werd aangenomen blijkt dat dit bedrijf nooit financieel haalbaar was. Helaas is dit niet de eerste keer dat een Nederlander een Duits bedrijf en vergunning gebruikt om verdovende middelen te vervoeren.De uitvinder van dit systeem was een Rinus van Geffen die via Janina Walter Transport ten minste 3 nederlandse chauffeurs in de Engelse gevangenis liet belanden, waarschijnlijk zijn dit er nog meer maar de bewijzen hiervoor ontbreken my op het ogenblik nog. De waarschuwing die ik al eerder geplaats heb aangaande Duitse bedrijven met huurwagens geld nog steeds, wees heel voorzichtig.
  7. Goed nieuws, De Roosendaalse karateka is op borgtocht vrijgelaten, er zijn geen beperkingen op zijn borgtocht en hij heeft zijn paspoort teruggekregen, Het feit dat het Om geen bezwaar maakte tegen zijn vrijlating geeft een indicatie dat zij geen bewijsmateriaal hebben dat voor hem belastend is.
  8. helaas ben je hier verkeerd geinformeerd de Ferry company krijgt ook een boete
  9. Het is niet eenvoudig maar er zijn bepaalde dingen waarvoor je zelf kan uitkijken, een nieuwe werkgever die je met een huurwagen en een witte trailer naar Engeland stuurt is altijd een beetje verdacht als je dan ook nog zelf de trein of de ferry contant moet betalen word het nog gevaarlijker, je kan echter maatregelen nemen om problemen te voorkomen allereerst zorg ervoor dat je altijd een zegel bij je heb en laat deze op het laadaddres plaatsen door een van de medewerkers van het bedrijf, als hij zijn handschoenen aandoet voordat hij de zegel plaatst is het waarschijnlijk niet zo zuiver, zorg er ten alle tijd voor dat jou vingerafdrukken niet op de zegel staan. Als je het gebeuren niet vertrouwd vraag de douane om een scan en vertel hun waarom je de lading niet vertrouwd. Er zijn nog wel een aantal andere maatregelen maar ik will deze niet openbaar maken daar ik weet dat er ook linke jongens op dit forum zitten. Blijf ten alle tijden wakker.
  10. www.facebook.com/groups/1459506054304661/1467984383456828/?notif_t=like Deze site staat vol met videos van chauffeurs die regelmatig in Calais komen, en proberen om er iets aan te doen. deze jongens hebben onze hulp nodig.
  11. Je mag ook min address gebruiken 75 sycamore avenue Wymondham norfolk NR18 0HD je moet wel een geldig email address gebruiken want je krijgt een email terug met een address dat je moet aanklikken.
  12. Er is nu een internationale groep die via een het internet probeert om de Engelse regering te bewegen tot het ondernemen van stappen die onze veiligheid zou kunnen garanderen, uiteraard zullen zij de Fransen moeten verzoeken om stappen to ondernemen. Jullie kunnen de petitie ondertekenen met julie eigen email address maar hij telt alleen als je een Engelse post code gebruikt. jullie kunnen mijn post code gebruiken NR18 0HD. Je kan de groep vinden op facebook UK & European Lorry Drivers Safety At Or Near French Ferry Ports http://epetitions.direct.gov.uk/petitions/67460 Support je lotgenoten.
  13. Waberer’s to establish companies in UK, Netherlands and Italy Road transport provider Waberer’s is to recruit another 400 truck drivers, after taking on several hundred new employees in H1/2014. This latest increase is due to the acquisition of 1,300 new truck trailers They, in turn, enable the company to maintain the fleet’s average age of two years and extend its capacity, as well as increase the driver-to-truck ratio. The number of drivers for the current fleet of 3,232 truck trailers is close to 4,000. In H1/2014, the truck fleet covered 202 million km on Europe's roads, 8.7% more than in the same period last year. Waberer's is currently setting up an EU-wide network of companies. Waberer's France, based in Paris, was founded this spring. A firm will be established in the UK this autumn, followed by entities in the Netherlands and Italy. In H1/2014 Waberer’s largest market continued to be Germany, followed by Hungary, France, the UK and Italy, in terms of freight volumes and revenue Op de vraag aangaande het gebruik van Nederlandse chauffeurs kreeg ik geen antwoord, ik neem aan dat jullie het wel kunnen raden
  14. Ik ben van deze zaak op de hoogte en heb uiteraard geen opinie, het is echter wel vreemd dat zijn werkgever geen gehoor geeft aan mijn verzoeken ( via het FNV ) om informatie, het is weer een bedrijf in Duitsland met huurautos and Nederlandse bedrijfs leiding, Ik krijg meer en meer het idee dat het gespuis dat zich bezig houdt met het het vervoer van verdovende middelen naar Duitsland verhuist is. Als je naar Engeland gestuurd word met een witte trekker en trailer zonder reclame is de kans zeer groot dat de douane de inhoud van de trailer extra aandacht zal geven. Terwijl een ervaren chauffeur in zo een geval bedenkingen zou hebben is het Jan met de korte achternaam die de lul is. In plaats van het schreeuwen op dit forum zouden jullie eens een beetje aandacht aan dit soort zaken moeten geven en in plaats van kritiek leveren op de bond, ons helpen,om dit soort zaken te voorkomen, jullie zitten alle dagen op de weg en hebben informatie die misschien bruikbaar is om jullie colegas te beschermen, ieder druppeltje informatie kan helpen, Ik heb liever 100 emails die waardeloos zijn dan dat ik een klijn stukje informatie mis dat een chauffeur zou kunnen beschermen tegen deze praktijken. Denk niet dat dit jou niet kan gebeuren, 2 weken geleden werd er een chauffeur gepakt die bij een zeer betrouwbare verlader een groupage vracht had geladen met een pallet sigaretten in het midden van de vracht, gelukkig waren wij hier tijdig bij en werd de chauffeur vrijgelaten. Misschien is jullie geheugen nog niet aangevallen met aderverkalking en kunnen julie de chauffeur van Tijsen herinneren, Duitse trailer Duitse trekker false vergunningen, en 50 kilo coke onder de vloer, gelukkig werd deze chauffeur vrijgesproken maar het had hem 25+ jaar gevangenisstraf op kunnen leveren. Of de chauffeurs die voor Jania Walter speditionen werkte, er zitten er een stuk of 5 vast in Engeland terwijl de directeur Rinus van Geffen nog steed vrij rond loopt en grote sigaren rookt. Ik kan de lijst nog langer maken maar ik moet aan het werk, denk na voordat je commentaar levert, het kan jou ook gebeuren.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...