Spring naar bijdragen

Liemers Driver

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    830
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

14 Good

Over Liemers Driver

  • Rang
    Watje van het forum
  • Verjaardag 20-05-1970

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Biografie
    ik ben in 1990 begonnen in de containers,maar na een jaar had ik het gehad met de wachttijden.
    Toen ben ik maar een beetje door Europa en Azie gaan zwerven met de vrachtauto,maar toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen ben ik regelmatiger thuis.
  • Locatie
    daar waar ik ben
  • Interests
    op vakantie gaan
  • Beroep
    trailertrekker

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Dus eigenlijk is er nu een lege bv failliet....?
  2. Liemers Driver

    ABT Klarenbeek

    Arne,ik heb respect voor je.Zoals je steeds hier je zegje gedaan hebt,uitlegt waarom en hoe je iets doet zonder (meestal)op de man te spelen....echt. De meesten zouden de stekker uit de computer getrokken hebben. Ik ben het ook niet altijd eens met jouw ideeen en constructies maar je bent er wel open in!
  3. Liemers Driver

    ABT Klarenbeek

    dan kom ik wel bij jou rijden Arne......
  4. Maar is de Nieuwe Keulse nu dicht? Dat bij dat ding in Asten heb ik ook al 2x meegemaakt....
  5. Alleen begint het persbericht bijna met dat er een achterstallige lening!!!! is verstrekt en dat er in de volgende regel de punten worden genoemd waarin winst gemaakt wordt. Dan hoor ik ergens de woorden reorganisatie en/of failliessement tussen de regels door..... Ik hoop het niet,maarrrrrr.... Grt Bas
  6. Ik had het niet specifiek over de weekendrust,misschien dat daar enige verwarring in ontstaat,maar ik ben 2 weken geleden in Belgie aangehouden,daar had ik met de agent de discussie over wel-niet vrij.... Toen kwam hij met deze door een paragraaf in hun wetboek gestaafde opmerking. Vandaar....
  7. Het probleem is alleen dat alleen in Nederland oom agent met bewijzen moet komen.In de andere landen van Europa mag de chauffeur bewijzen dat het is zoals hij zegt. Dus hij moet in het buitenland inderdaad het bonnetje van het hotel bij zich moeten hebben.
  8. Goh Murphy,eindelijk lees ik ware woorden in deze discussie... Een overtocht naar Europa kost p.p. ettelijke duizenden dollars! Hoe komen ze daaraan? Waarschijnlijk van onze ontwikkelingshulp. Als ze dat geld in hun eigen land uitgeven kunnen ze daar echt wel een goed leven van hebben....
  9. Nu we het er toch over hebben,er wordt tegenwoordig (vooral) in Duitsland gewaarschuwd dat er mensen zijn die het leuk vinden om wielmoeren los te draaien......Dus als je overstaat s morgens even je moeren checken is geen overbodige luxe.
  10. (ff olie op het vuur) Dezelfde curator als bij de Selman failliessementen.......Er is toch geen link?
  11. Liemers Driver

    Ab texel...foei

    Als het bij Europe Flyer gebeurt was waren we nu op pagina 127 met een volksopstand tegen de familie Selman opgetrokken naar Huissen.....
  12. De lege bv in Huissen is failliet,daar zaten de vader en moeder van Bas nog in. De hoofdvestiging zit al even in Duitsland. Ennuhhhh,de chauffeurs krijgen nog steeds gewoon betaald,dat heeft niets met `dikke auto´s`te maken. Ook Transport-on-line doet af en toe erg aan stemmingmakerij.....
  13. Klarenbeek voldoet aan al je eisen,heb er zelf gewerkt.Betaling top,werkomgeving veel Ierland,Engeland,dan nog Frankrijk,Dld en Denemarken. Het kan zijn dat je eerst via uitzendburo Flex-in in Deventer aan de slag moet,maar dat gaat prima. Succes!
  14. Paulo,dan moeten ze alleen het pontje ff betalen voor je?
  15. Wat ik een beetje mis,TS geeft aan dat zij een full-time job heeft en haar man als eigen rijder weekends moet werken en zijn gezinsgeluk op het spel moet zetten om geld te verdienen. Wordt het dan niet eens tijd om na te denken over wat je aan het doen bent? Ik zeg auto verkopen en in loondienst.....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...