Spring naar bijdragen

iveco 35c17

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    587
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

423 Excellent

Over iveco 35c17

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 01-12-1978

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Ik vermoed dat deze het ook niet kan hebben. zeker niet tegen de puntbelasting van de rupsen met het erop rijden. maar volgens mij is dit relatief eenvoudig te verstevigen door een soort oprijbeunen aan de bovenkant / binnenkant op de klep aan te brengen.
  2. Ik zelf zit te denken aan zoiets, gewoon een standaard schuifzeilwagen. en in de bak wat aanpassingen doen voor de machines en klein gereedschap.
  3. De bak is opzich perfect. Alleen de cabine is minder van deze, ik wil of een half slaap of complete slaapcabine. Niet om te slapen, maar wel voor de ruimte. We zitten er met twee man op straks. En om je dan te moeten behelpen met het opbergen van de koelboxen en werkmappen e.d. zie ik niet zo zitten.
  4. Euro 5 is ook zeker de doelstelling. en wat betreft het verbouwen van de bak is er ook al het plan om alles zo te maken dat alle aanbouwdelen snel en simpel vast te zetten zijn.
  5. iveco 35c17

    Scandinavië

    Schrijf gewoon de hele naam of geen naam. das hetzelfde met die rare plaatsnaam afkortingen van je. Net of de rest van de letters op dat moment niet op je toetsenbord zitten.
  6. Deze zakt het achterste stuk hydraulisch van zeker. mooi ding opzich. alleen ik denk dat de bak voor mij te klein is.
  7. Helaas mogen deze bokken natuurlijk weer niet te veel plaats in nemen in de laadbak. dan ga ga ik kiezen voor losse oprijplanken. met lossen en laden de laadklep op de grond, of eronder als het een vouwklep is. en dan door middel van de losse oprijplanken op en af. keuze voor een schuifzeil is simpel. aanbouwdelen kan ik dan vanaf de zijkant aanpikken. en zodra het schuifzeil dicht zit ziet ome agent niet helemaal wat erin zit. en of dtat allemaal BAG proof is
  8. gaat puur om het makkijlijk laten zakken en naar boven doen, uiteraard is een klep makkelijk voor de rest van het gereedschap. in uiterste geval gaan we gewoon werken met losse oprijplanken naast een laadklep
  9. iveco 35c17

    Wat wordt het

    Haha. Wat denk je hoelang dat nog gaat duren voordat de sleepbootjes, duwbootjes, heistellingen e.d. op de amsterdamse grachten energie neutraal zullen zijn. laat je door die halsema niks wijs maken. die is eerder sexe neutraal dan dat amsterdam energie neutraal is.
  10. Nou ik zit denken aan een schuifzeilenbak waarvan het dak ook open wil. dit hoeft echt geen nieuwe auto te zijn. auto met een miljoen op de teller voldoet voor ons prima waarschijnlijk. maar waar het mij omging is de laadklep/vouwklep. Als die in een flinke hoek naar beneden gebogen kan worden zou ik heel makkelijk hydraulische oprijplanken kunnen maken. helaas aan jullie antwoorden te horen gaat dat niet vanzelf, waarschijnlijk is er wel wat te doen met de hoek waaronder de cilinders zijn vast gezet. om zo alsnog hydraulische oprijplanken te krijgen. Er moet dagelijks een midikraan en minishovel geladen worden op een manier dat het geen uren tijd in beslag neemt. deze uren ben ik nu al aan het verliezen door het heen en weer rijden met een bus en aanhanger.
  11. iveco 35c17

    Wat wordt het

    ok veur mie.kan ik no een poosje verder met dezelfde leidingen leggen als wat ik nu doe
  12. Mij vraag: Kan je een normale laadklep. vouwklep ook onder een hoek naar beneden zetten zodat je er als het ware een oprijklep van kan maken Dat dit met kleppen achter veewagens kan weet ik. maar hoe zit het met de normale laadklep? ben zelf nooit verder gekomen dan vlak op en neer het antwoord op mijn vraag gaat invloed uitoefenen op het soort auto dat ik straks ga kopen als ik mijn rijbewijs heb. vandaar.
  13. iveco 35c17

    wist je dat

    ok, dat wist ik dus nog niet, wel dat er toen een flink aantal zzp ers afhaakten bij vw en meteen een iveco hebben gekocht. maar dat had de reden dat de vertegenwoordiger toen nog niet wist of de crafter wel gekeurd kon worden voor 3,5 ton trekgewicht op enkellucht.
  14. iveco 35c17

    wist je dat

    Met mij alles super hoor, reed net 15 kmh was bezig met optrekken, kwam een renault clio van links, [ik dus voor hem van rechts] en het enigste wat ik van hem gemerkt en gezien heb was een doffe knal en hoe hij in de ronde tolde en aan de overkant in de heg belande. waarschijnlijk heeft hij achter de A stijl gezeten. andere verklaring heb ik er niet voor.
  15. iveco 35c17

    wist je dat

    Ik heb me vorig jaar laten vertellen dat met achterwiel aandrijving je bus dan ook een 20 centimeter hoger word door de ruimte van de aandrijfas. en daar je instap ook weer veel hoger word aan de achterkant.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...