Spring naar bijdragen

harrie nak

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    639
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

32 Excellent

Over harrie nak

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 26-04-1978

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. lekker kort door de bocht, ooit wel eens nagedacht waar jij als werknemer zou staan zonder mensen met lef om werkgever te Worden?Reindert ReindertZeer gewaardeerd poster Forumlid 261 berichten Geplaatst 26 april 2016 - 09:22 Laat hem lekker overlopen van frustratie, is geen verplichting om met personeel te werken, hij wil toch zelf personeel! Gaat Bastiaan fijn weer zelf rijden, en doekt hij de rest op de jankerd!! Bewerkt door Marotrans, 27 april 2016 - 03:29 . Quote op bovenstaand bericht is onnodig
  2. Er gaat een petitie rond voor vereenvoudiging van het europese rijtijdenbesluit, weet niet of er hier al wat over geschreven is, maar hier in ieder geval de link, die kun je evt ondertekenen als je voor bent. http://www.petities24.com/vereenvoudig_het_europese_rijtijdenbesluit
  3. Komen we weer uit bij wat jij in posting 9 al schreef, de schuld van de overheden. Als een chauffeur een torenhoog probleem heeft wanneer de controlerende instanties ze vinden en de chauffeur in eerste instantie aanhouden en meenemen op verdenking van mensensmokkel, dan is de agressie enigzins wel te voor te stellen denk ik, wanneer je t zelf op t nippertje ontdekt. Heb t zelf nog nooit mee gemaakt, maar zou geloof ik niet met de koffie klaar staan.
  4. Het is in ieder geval wel een steeds groter wordend probleem. in onderstaand linkje zie je dat in plaatsen als Calais de sfeer ook steeds grimmiger word en chauffeurs ook steeds meer recht in eigen handen nemen. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3004283/Shocking-footage-shows-moment-lorry-drivers-kick-punch-stowaway-illegal-immigrants-hiding-truck-Calais.html
  5. Greenway Transport BV Dokkum failliet verklaard DOKKUM - Voor de rechtbank van Noord-Nederland is op vrijdag 20 maart Greenway Transport BV failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Schans 2 te Dokkum. Op hetzelfde adres is ook Westra vof gevestigd, eveneens een internationaal transportbedrijf van dezelfde eigenaren te weten René en Jan Westra. bron:T-O, http://www.transport-online.nl/site/57183/greenway-transport-bv-dokkum-failliet-verklaard/
  6. Dacht toch niet dat mijn verbazing ging om wie het post
  7. Ik zit deze aanval op Routier echt met stijgende verbazing te lezen. Dus omdat een bedrijf als DSV er voor kiest om met hele goedkope mensen te werken, met misschien wel gekochte papieren, die kans bestaat nu eenmaal, en die geen woord over de grens spreken en zich bij tijd en wijle dommer voor doen dan mijn hond, die mensen moeten Wij in vele gevallen dus helpen als het zo voorkomt als in Routier zn voorbeeld? En niet om deze 2 buitenlandse chauffeurs hoor, maar als we nu allemaal iedere x maar in de bres springen voor deze goedkope jongens die voor een bedrijf als DSV rijden, dan lachen ze zich helemaaal de lul uit hun Broek op zo,n kantoor, en goedkoop personeel, en als het niet wil is er altijd wel zo,n dure hollander joh die hem uit de strond helpt! Nou ik niet, als ik een uurtje behulpzaam ben met deze 2 gasten, hoef ik ook niet aan te kloppen bij DSV met een factuurtje van mn uurtje. En nee lachen doe ik ook niet als ik er bij sta, hoop dan alleen maar dat het veelvuldig op die manier door gaat en dat het ooit de ondergang van zo,n bedrijf word, maar dat zal helaas wel een illusie zijn, want zo te lezen springen er indirect nog zat omstanders voor een bedrijf als Dsv in de bres wanneer er zich moeilijkheden bij klanten voor doen. shompie shompieLevensgenieter Forumlid 7733 berichten Geplaatst 16 februari 2015 - 09:38 Doornekamp33, op 16 Feb 2015 - 09:35 AM, zei: Ik wil hem wel eens zien als hij in zijn Nederlands zich gaat melden in Bulgarije om te lossen. Kijken of hij het dan beter regelt dan zijn Bulgaarse collega's hier. Ook een vergelijking die niet op gaat. Van alle buitenlandrijders hier en personeel bij nederlandse klanten/fabrieken weet ik zeker dat het meerendeel 1 of meerdere vreemde talen spreekt. Wanneer ik dan in Bulgarije kom en probeer het eerst in het engels, daarna duits en daarna handen en voeten, en het wil dan nog niet, dan zie ik het niet zo zeer meer als mijn probleem. maar voor alsnog denk ik dat wij het bij een klant in het oostblok eerder begrijpen wat de bedoeling is, dan een oostblokker hier bij een klant. Vind ik niet meer leuk
  8. ''T is WEL VAKER te doen in het koeltransport'' betekent nog niet automatisch iedereeen met een mooie koelert toch? Ergens heb Kempische truckfan wel gelijk.
  9. Roland moet maar corrigeren als het niet zo is, maar ik ga ervan uit dat hij gewoon hetzelfde Salaris heeft als zijn zweedse collega,s, daar komt nog eens bij dat ik uit jou reactie haal dat hij ws ook in zweden woonachtig is, dus veel van zijn verdiende centjes zie je weer terug in de zweedse economie. Met andere woorden, als dit klopt wat ik hier schrijf, dan gaat jou vergelijk helemaal niet op.
  10. Gezonder misschien niet, maar krikt de cijfers wel op.
  11. ??? Is voor mij in ieder geval voor het eerst dat ik dit hoor, het wil er eigenlijks ook niet in.
  12. Wat zegt zo,n onderzoek nu tegenwoordig nog, met al die buitenlanders die in andere landen paspoorten bemachtigen en daarna ook als medelander gezien Worden.
  13. Onzin?? Je weet toch bij wat voor bedrijf je solliciteren gaat?! Wat je niet aan kunt, moet je niet aannemen.
  14. Die voorwaarden zijn er wel, het is niet voor niets dat Kim Johansen in paniek raakte en in de media in een slachtofferrol kroop.
  15. Er zal misschien nog wel het 1 en ander veranderen aan de tarieven van Dsv de komende tijd. Afgelopen week hebben Dsv en ook Kim Johansen van 1 van hun grote opdrachtgevers te horen gekregen dat ze deze week moeten aan kunnen tonen dat de chauffeurs volgens de Deense voorwaarden betaald krijgen, kunnen ze dat niet dan zijn ze deze opdrachtgever kwijt. Kim Johansen was zo te zien in de media nogal in paniek, maar Dsv heeft volgens mij geen enkele eigen trekker, en zal dit nog wel ergens van zich af weten te schuiven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...