Spring naar bijdragen

RobNiat

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    4431
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    22

Over RobNiat

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 04-02-1972

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Locatie
    home is where I park it
  1. terug op de baan

    Kijk nog eens naar het plaatje Ibo.... Wel gaaf dit trouwens ja! Anders dan rijden in Canada, de VS of Australie. Ik hoop dat je veel foto's gaat plaatsen Peter. Wat is dat trouwens voor auto? Het neusje doet me denken aan Sterling. Maar de badge lijkt meer Freightliner. Wat is het?
  2. FNV dagvaard ROTRA

    Ikzelf (maar ik ben er natuurlijk ook eentje die je schaart onder racistisch baggervolk) zie voornamelijk mensen die zich toch vooral voor zichzelf inzetten. Zij het om hun eigen baantje en/of toekomst veilig te stellen. En dat alles met valse argumenten. Maar ik zal het wel verkeerd zien....
  3. RobNiat

    Ah, ben je ook weer in de buurt Ouwe? Altijd lekker om weer terug te zijn he! Kom je nog in de buurt dit keer?
  4. Freddie

    Freddie uut Emmen zit ook weer een jaartje dichter bij zijn pensioen! Goede vooruitzichten Freddie! Van harte.
  5. RobNiat

    Deze had ik helemaal gemist.... Hartelijk dank allemaal voor de wensen! Uiteraard ben ik goed dronken geworden op het strand hier in Hua Hin, Thailand. En uiteraard voelde ik me de volgende dag niet slechts een jaartje ouder...
  6. FNV dagvaard ROTRA

    Keer op keer op keer gaat het FNV met gestrekt been erin. Begint er een lastercampagne van heb ik jou daar. En telkens weer blijkt dat ze geen zaak hebben en wordt het FNV in het ongelijk gesteld. Gek dat de vakbonden hun geloofwaardigheid verliezen? Ik vind van niet...
  7. wist je dat

    O, daarin geef ik je gelijk hoor. Maar een bevriend eigen rijder dacht in Koopman misschien een degelijke opdrachtgever te zien. (en daar kan ik me aardig in vinden. In 'degelijk') Die kennis informeerde naar wat hij en Koopman voor elkaar konden betekenen. Heel kort kwam het er op neer dat Koopman met een enorm pakket met eisen kwam. En dat wat daar tegenover stond eigenlijk maar heel magertjes was. Bovendien was de benadering nogal 'onpersoonlijk' te noemen. Dat is ds nergens op uitgedraaid toen. En sinds ik dat eisenpakket heb doorgenomen kijk ik ook wat 'anders' aan tegen Koopman. Maar misschien past het jou Danny. Succes.
  8. wist je dat

    Vetpot! Daar ga je het vast super naar je zin krijgen. Sterkte...
  9. wist je dat

    Jammer joh...
  10. wist je dat

    Doe eens een linkje..?
  11. wist je dat

    Ja? Ik ben er ook. Vlieg, en land, op de 23e. Dus het hele weekend daar. Forummmeeting in Melbourne???
  12. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    (...) Ongetwijfeld uit Zweden. Of Finland. Maar als jij leest wat ik schreef. Ik noemde de Engelse Vosa. Die bekeurt (ondermeer Nederlandse) bedrijven die hun auto's in het Verenigd Koninkrijk houden om aldaar onbegeild overgegaande trailers uit te laten lossen. Zij geven er een draai aan dat dat binnnenlandwerk is. Zo is bijvoorbeeld Dover-London-Dover al twee cabotageritten. In hun optiek tenminste. Ook al zijn die trailers geladen in, of bestemd voor Nederland of Duitsland.
  13. 18 jaar

    Probeer je grappig te zijn nu Murphy? Of is dit een serieuze tip? (Ikzelf denk het eerste. Van jou heb ik nog geen serieuze posting gelezen in vijf jaar) Wil topicstarter internationale ritten maken, dan kan hij zomaar drie tot drie-en-half duizend Euro per maand opstrijken. Ofwel: in enkele maanden verdient hij zijn rijbewijzen terug. Daarna is het zakken vullen (ik neem aan dat TS nog bij zijn ouders woont) en, zoals Lientje terecht opmerkt, wanneer hij aan zijn studie begint kan hij een leuke boterham bijverdienen om zijn studie en eventuele hobbies te bekostigen. Zie je (rij)-opleiding als een investering. Een goede investering als je de juiste mentaliteit hebt. Het enige risico is dat je verslingerd raakt aan het chauffeursvak en nooit meer aan die vervolgopleiding begint. Maar zelfs dan: als je dat mooi vindt, wie maakt je wat? Je moet doen wat je leuk vindt.
  14. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Travemunde Duitsland, naar Saarland Duitsland? Zal die Duitser niet naar een cabotagevergunning hebben gevraagd toen? Net zoals de Engelse Vosa nu ferrywerk vanuit bijvoorbeeld Dover binnen Engeland als 'cabotage' ziet? Niks te maken met communautaire vergunningen. Toendertijd was cabotage nog aan banden gelegd. (en ook toen probeerden 'wij' Hollanders daar wel een weg omheen te draaien...)
  15. EO-ers vrijen vaker!

    Die 'room' moet je zelf leveren...
×