Spring naar bijdragen

RobNiat

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    4472
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    23

Over RobNiat

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 04-02-1972

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Locatie
    home is where I park it

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Zit toch niet zo stom te lullen Doornekamp. Je rijdt parttime. Hebt vrijwel NOOIT met die negentig uur te maken. Totaal anders dan collega’s die weken achtereen van huis zijn. Hoe kun JIJ nu zo’n nutteloze regel verdedigen?
  2. RobNiat

    Logistieke dag Moerdijk

    Paardenpoep is gouden handel Ibo. Maneges betalen om er vanaf te komen. En champignon-kwekers betalen ervoor om er hun champignons op te laten groeien. De room is er al aardig af volgens mij, maar er gaat nog steeds goed geld om in de poep.
  3. Waarom moet er een maximum zijn per twee weken Leeuw? Omdat het in de wet staat? Wanneer je je netjes aan je wekelijkse en dagelijkse rust houdt dan kom je vanzelf al op een maximum uit. 56 uren per week. En dat niet eens alle weken. Dat is toch een heel acceptabel maximum waar goed mee te werken valt? Vanwaar die extra regel van 90 uren per twee weken?
  4. RobNiat

    Gaat het nu toch gebeuren?

    Onzin. Nieuwe instroom leert vanzelf leven met de regeltjes van nu. Toen ik begon had ik te maken met mensen die gedwongen waren hun chauffeursdiploma te halen. En die een tachograaf in de auto kregen na jarenlang logboeken in te hebben gevuld. En die collega's toen hadden het ook over 'die goede oude tijd'. Toen ik begon was er al een tachograaf. En het CCV-B was een vanzelfsprekendheid. Niets van dat hield mij tegen om te gaan rijden. Sterker nog; ik kijk wel eens weemoedig terug. Naar DIE goede oude tijd. Nee. Dat mensen afhaken dat kan ik begrijpen. Maar die 'regeltjes' waar tegen wij ageren zouden geen beletsel moeten vormen voor nieuwelingen. Sterker nog: de meesten ervan zijn er nu juist gekomen om het vak 'menselijker' te maken. Geschikt voor iedereen.
  5. RobNiat

    Rokende collega's in uw cabine

    Echt??? Ik dacht dat je daar alleen maar doof van werd. Zo is mij altijd voorgehouden tenminste... 😨
  6. RobNiat

    Logistieke dag Tilburg

    Speculatie, inderdaad. En ergens heb ik een hekel aan mensen die denken dat ze op een station of vliegveld werken en -luidkeels- hun vertrek aankondigen. Wil je weg, ga dan. Maar maak er geen drama van. Zoals Cor diverse maken deed. Maar ik vind het bizar dat iemand die duidelijk het forum een warm hart toedraagt en due enkele weken geleden nog de leiding over wilde nemen, nu zomaar geruisloos is verdwenen. Zonder stampvoeten. Zonder kabaal. Ogenschijnlijk zonder reden.
  7. RobNiat

    9 of 11 uur rust

    Klopt. Maar op een gegeven moment ‘mocht’ de term hier niet meer gebruikt worden. Weet eigenlijk niet meer wat daar de aanleiding van was. Zelf heb ik dat altijd flauwekul gevonden. Moet je in een tijdvak van 24 uur negen uur aaneengesloten rust maken, dan blijven er dús nog vijftien over waarin je mag werken. Waarom zou je die niet ‘diensttijd’ mogen noemen?
  8. RobNiat

    Logistieke dag Tilburg

    Toch Van Wanrooij..? Nah... Flauwekul natuurlijk. Het zal eerder zijn huidige werkgever zijn die niet meer geassocieerd wil worden met dit forum. Bang om betrapt te worden op onwaarheden.
  9. RobNiat

    9 of 11 uur rust

    Het gezeik is begonnen sinds ‘we’ niet meer mogen spreken over diensturen. “Want die zijn afgeschaft”. DELACC1 geeft hierboven een goed voorbeeld. Dat je de vrijdagnacht ook elf uur rust moet maken. Zelfs al ben je thuis. Vroeger, toen dat nog mocht, zei je dat je dan maar dertien diensturen mag hebben. Maar waarom zou je het simpel houden?
  10. RobNiat

    Logistieke dag Tilburg

    Druk misschien bij Freddy Loskamp? Maar ik heb geen drama’s gemist dus? Hij is gewoon ‘gevlogen’?
  11. RobNiat

    Logistieke dag Tilburg

    ^^^. “Gast Valkje”?? Van overnamekandidaat, naar zonder forum op straat?
  12. RobNiat

    van Wanrooy

    Nou Ibo. Er zijn zat transporteurs waarvan ik niet opkijk als er iets naar buiten komt van illegale praktijken. Sarcastisch of niet, van Van Wanrooij had ikzelf niet de indruk dat daar wat onoirbaars gebeurt. Maar ik ‘ken’ het bedrijf niet. Niet zoals iemand die er gewerkt heeft.
  13. RobNiat

    van Wanrooy

    Ik noemde jouw naam Valkje omdat ik dacht dat jij daar inderdaad gewerkt had. Daarmee suggereer ik absoluut niets. Wel ben ik nieuwsgierig. Van buiten lijkt het een degelijk en net bedrijf. Tot op zekere hoogte kun je, als eigenaar van een dergelijk langbestaand bedrijf, bepaalde luxe nog wel verantwoorden. Een knappe auto. Een mooi huis. Moet kunnen. Maar ik vraag me af of er signalen waren. Zaken waarbij men zich al afvroeg hoe het kan. Anders heeft Paul (?) van Wanrooij her ‘handig’ gespeeld. Waarbij je je dan wel weer kan afvragen wat de ‘fun’ is van miljoenen euro’s -begraven in je tuin- als je ze niet uit kan geven...
  14. RobNiat

    Dikken is het zat

    Hij noemt hem gewoon... Lampie!
  15. RobNiat

    van Wanrooy

    Dan werkte hij er toch? Niets mis met mijn geheugen. Maar wat ik me afvraag (en waar ik van Valkje geen antwoord op verwacht) is of Van Wanrooij altijd al op grote voet leefde. Of mensen die hem kennen er raar van op kijken. Of dat ze misschien zeggen van “zie je wel!” Zo van een afstand lijkt het een erg degelijk en sober bedrijf. Geen fratsen.
×