Spring naar bijdragen

snuffie

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    10
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over snuffie

  • Verjaardag 23-04-1975

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

snuffie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. snuffie

    boetes

    ach ja die 1200€ boete om je voornaam niet ingevuld te hebben... ik verschiet tegenwoordig nergens meer van in Belgie. Nu heb ik een paar weken van "oom agent" gehoord toen ie ook weer wat staatschulden bij mijn partner kwam inlossen, dat ze in belgie momenteel echt de chauffeurs aant viseren zijn omdat we een makkelijke prooi zijn, ze doen dat dan onder het pseudoniem "verkeersveiligheid" maar het is gewoon omdat we een makkelijke prooi zijn en makkelijk wel vanalles te vinden is... ik vind het helemaal niet kunnen zulke boetes, ... we zouden gewoon de boel LAM MOETEN LEGGEN, maar ja niemand doet het he...vandaar heb ik als stil protest een groot bord vooraan met "trucking is not a crime" op... we doen uiteindelijk toch maar ons werk, en we worden langs alle kanten gehinderd om ons werk te doen... vaderke staat voorop en dan de klanten (losadressen) die volgen wel... och binnen een x aantal jaar zullen ook dat wel de chinezen van ons overpakken zekers...ik word er zelf ook de laatste paar jaar gewoon schijtziek van... chauffeuren het is zo"n mooi vak... maar laat ons dan ook ons vak gewoon uitoefenen... 1200€ voor een naam verkeerd schrijven of voornaam niet schrijven... eigenlijk word ik er gewoon stil van en opstandig tegelijkertijd...kan er uren over zagen, maar...wie zijn wij he...
  2. :Din ons belgenlandje mag da natuurlijk ook weer nie, sinds dat die verstokte kettingroker (drie pakskes per dag) VanVelthoven L. Die wet heeft aangenomen omdat meneerke zelf gestopt is met roken. Ik trek er me geen bal van aan, rij winter en zomer met raamke open (en dikwijls twee ook) lang leve de windschermpjes!!!:tu: alle twee tot net onder het schermpje open en je hebt de beste airco die je maar kunt denken) enfin raamke open en ik pijp heel de tijd lekker door... als ze me maar tegenhouden... dan ga ik in de bak zitten hoor... omdat ik rookte... tis momenteel een heksenjacht. Maar ik kan er wel inkomen op een rookverbod als je met twee op een wagen zit en de ene is niet roker...dat er dan een rookverbod is... ook in wagen van niet roker hou ik er ook wel rekening mee... immers pijprook is vrij indringend... gelukkig vinden de meesten het wel lekker ruiken... (zoete geur)
  3. Lang leve de kaart en het stratenboek.... zo leer je de weg kennen en ONTHOUDEN. met een GPS dus niet, zo zitten wij hier thuis ook ik ben pro kaart en mijn partner pro gps , die heeft in elke auto er wel eentje zitten, en als we op reis gaan rij ik vooro pmet de kaart en hij achter me met GPS... TOMTOM die stuurt je soms de rimboe in...die van den ALDI MEDION zijn eigenlijk prijskwaliteit het beste... maar TOM TOM heb je lekker veel stemmen... dan rotzooi ik wat met de stemmen, ik heb liefst een mannenstem omdat die duidelijker boven de radio uitkomt... en zowieso met GPS kan je leuk ouwe hoeren en erop vloeken... maar als we voor ETAP rijden, dat zijn altijd nieuwe klanten... en dan is GPS wel eens makkelijk ik rij er op de kaart heen, en in de stad waar ik moet wezen laat ik "madam" zijn haar werk doen... alleen ken ik nie veel van die dingen ... zo stond ik eens midden in parijs was er tot op het huisnr geraakt... maar... wist niet hoe ik hem moest programeren dat had mijne partner gedaan hahahaha dus, kaart dicht boek dicht en op de natte vinger!!! ging perfect mijn ouwe trucje altijd maar rechtdoor tot ik iets bruikbaars tegen kom.... In London was het helemaal lachen... met twee GPSsen die constant ruzie tegenmekaar zaten te maken!!!! DAT WAS LACHEN!!!! 'Brammeke' van TOM TOM die is wel beleefd moet ik zeggen... die VLAAMSE MADAM van JVC dat is een sjacherijn!!! die deed haar werk in Amsterdam tegen haar zin, die hollandse madam die stuurde me van de ene file in de andere om toch maar naar al die winkeltjes te kunne kijken, en toen had ik die hollandse gast eringestopt en die wist van wanten.... en reed me perfect waar ik moest wezen om lampjes te brengen voor.... een presentatie van TOM TOM hahahahahahahahahhah, BLAUWPUNKT is ook heel goed, (maar bij ons spreekt die duits) en is moeilijk in te bouwen... Maar ik zeg het LANG LEVE DE KAART!!!!en ik heb aan ene TOM meestal voldoende want die zit in mijn bovenkamer hahahaha:rolleyes:
  4. Ja ik ken ze ook, we hadden die krengen vroeger ook wel eens, ik gleoof dat ze die skids noemen , wij pompten de plankjes er ook onderuit... maar dat ze er in de VS ook last mee hebben, waarom maken ze in godsnaam dan die ondingen?????? wij lieten ze wel eens op eurpallets zetten in der tijd... maar nu sinds ik da spul van Plieger wegdoe heb ik er geen last meer van .... JOEPIE!!!! LANG LEVE DE EUROPALLET!!!! ik ben voor de europallet en tegen de ozonlaag hahahaha!!!!
  5. snuffie

    Rijtijdenwet .!!!

    Ik kan er helemaal inkomen, ik los het zo op ik ouwehoer nu wat bij de klanten zo een paar voor de middag en paar na de middag... en kom zo ook aan kwartiertjs,en kader dat in de public relations voor de firma van wie ikde goederen breng... hahaha!!! maar als ik al dat gereken hier zie om toch schijtziek van te worden en te bedenken dat ik zowieso al slecht in wiskunde ben... ik wordt niet betaald voor zulke denkacties daar hebben ze planners voor uitgevonden en mensen op de bureau ik wordt betaald om de spullen netjes en op tijd bij de klant te brengen en voor de rest zoeken ze het uit... nu moet ik zeggen dat ik altijd al veel geluk met controles heb gehad, gisteren nog bij gent.... meestal ontsnap ikdaar net aan... maar nu had ik prijs....maar ze vonden toch niets om over te mekkeren dus zalt wel goed geweest zijn (of ze waren bang van mijn bord "trucking is not a crime")
  6. snuffie

    Rijtijdenwet .!!!

    Groot gelijk!!!! in de distributie is dat onmogelijk en ik weet jat jullie bij Herreijgers heel wat klanten hebben (mijn eerste baas charterde wel eens voor jullie) Huybrechts Meer, Je wordt toch gewoon gestraft om je werk te doen... rij en rust tijden dien om de chauffeur van dienst te zijn, voor de verkeersveiligheid, maar je wordt toch sch**tziek van dat gemuggezift... als je met je slaapkop s morgens een foutje maakt op je schijf kost je dat al een vermogen....Idd ze mogen streng zijn voor die gasten die dag en nacht rijden, en onafgebroken achter het stuur zitten...Maar een beetje redelijkheid mag wel aan de dag gelegd worden door de wetsdienders...
  7. snuffie

    Rijtijdenwet .!!!

    ja voor mij is het ook altijd een raadsel geweest , gelukkig zit ik in de distributie en wordt er minder naar gekeken... zeker als je met zo'n hobbyding van mij... bij mijn eerste baas die kende wel verlofbrieven en zo allemaal keurig officieel, in vier talen, die maakte zelfs een cmr over de cmrs die we bij hadden , maar in de distributie moest je doen wat de planning zegt... ik stop wanneer ik moe ben... of een fijne parkeerplaats zie hahahaha... en mijn nachten zijn gelukkig altijd lang genoeg... maar bij mijn andere bazen, tja verlofbrieven nooit van gehoord... dus ik wacht altijd in spanning af hoe dat afloopt nadat ik een dagje vrij heb gehad, in de week ook ik moest voor eenkeertje toch eens vroeg uit mijn nest en naar la douce France...met veel schrik over die peage want daar staan ze graag met de mettrailleurs alsof we een bende criminelen zijn... en lekker dicht achter een ander aan dat ze me net niet zien of kunnen tegen houden hahahah en zeker niet uiterst rechts rijden voorbij zo'n peage post hahahaha... vroeger deed ik keurig laden en lossen en rust apart op mijn schijf... kwestie van ook verhaal te hebben moest de baas aan mijn uren zitten...(doet ie nie hoor) maar oom agent had me duidelijk uitgelegd dat ik niet wist hoe zo'n tacho werkte... in BELGIE hahahhaaha want ik moest dat ding altijd maar op bedje zetten... waarop ik zegde welke transportfirma neemt chauffeurs aan om van parking naar parking te rijden en te slapen?????? jamaar dan kunnen wij niet zien wat ge gedaan hebt en wij denken dan dat ge gerust hebt... ah jaaaaa , nou toen ik vroeger voor de nierpatienten met 20-40kg nierdialysewater soms 4 hoog met de trap moest brengen zag ik dit niet echt als rust... en was de rit naar de volgende klant een ware verademing en rustpauze;) Maar bij controles heb ik idd verder ook niet veel last gehad omdat de nachten lang genoeg zijn, en idd ge kunt er altijd een muggezifter tussen hebben zitten... maar het is toch frustrerend om te stampen om bij je klant voor de middagpauze te zijn,... en om 10 voor 12 een kwartier aan de kant te moeten... en dan daar anderehalf uur te moeten wachten ( zeker dat je in B bij carrefour of brico moet lossen (zowieso een nagel aan mijn doodskist)... Nu zit ik momenteel tussen twee vuren... ik krijg teveel klanten van onze opdrachtgever, en ik krijg naar mijn voeten van de baas dat ik teveel uren maak, maar dat werk doe ik graag, en als ik teveel klanten mee terug breng dan ben ik dat werk mss kwijt... en nu moet ik regelmatig (op eigen kosten) bellen naar de baas, om te horen wat ik moet doen... en dan zegt die , jammaar rij er toch maar naar toe... ik rij in het vervolg gewoon wat ze meegeven, en ze zoeken het maar uit.... en laat de baas en de opdrachtgever het zelf uitvechten....daarvoor zijn ze baas geworden. anders had ie maar een frituur of zo moeten beginnen...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden