Spring naar bijdragen

Biebel

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    64
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Biebel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Waardering in de gemeenschap

  1. Het valt mij steeds meer op dat er toch wel behoorlijk wat Nederlandse chauffeurs helemaal geen Daf fan blijken te zijn !! Zo'n negatieve ervaringen met het merk dan ? ik kan het alvast niet weten want heb slecht 1 dag Daf gereden (demo).
  2. ik heb het zelf ook. Afgelopen jaar 5 maal operatie gehad aan fistels door de crohn. Telkens hebben ze een abces ter grootte van een walnoot uit men bil gesneden. Duurt vervolgens 2 maand eer de wonde dichtgegroeid is en met dagelijkse thuisverpleging. Als springer in mijn eigen bedrijf was dit niet bepaald handig te noemen..... Langdurig zitten is dan uiteraard uitgesloten.... Heb het afgelopen geen jaar geen stuur in de hand gehad.....en de stoma is waarschijnlijk niet veraf..... Het lastige is ook dat de ziekte een onbekende oorzaak heeft en niet echt te verhelpen is. Gevolg is dat de ziekte zeer wispelturig kan zijn en je nooit kan weten hoe het in de toekomst gaat verlopen. Sommigen hebben +10 toiletbezoeken per dag maar hier heb ik zelf (momenteel) geen last van. Al kan het keren. ik zou de combinatie transport en crohn niet ideaal noemen.....
  3. Heb em in week als demo gehad en deel uw ervaring. Al was mijn ervaring er mee duidelijk minder. In de Truckstar schreven ze al dat de verschillende componenten niet optimaal op elkaar waren afgesteld en dit lijkt inderdaad te kloppen. ik had er toen ook duidelijk meer van verwacht aangezien het een compleet nieuw ontwikkeld model was. Voor mij is de nieuwe Volvo momenteel de truck om te hebben. Qua rijgedrag dan, verbruik van Adblue en brandstof lijken niet mee te vallen.
  4. Waarom beviel hij dan niet ?
  5. Volledig juist. Transeco werd overgenomen door Guy De Wachter van het plantentransport.
  6. Mag je niks van zeggen hoor ! En zal volgens de fanboys vooral niet aan achterlijk duur materiaal liggen !!
  7. Zoals reeds gezegd: als het kan, doe gerust !! ik ben zelf ook fan van zo'n dikke V8. Maar ik vertel hier geen leugens als ik zeg dat zo'n ding een vermogen kost. En na de aanschaf nog even langs Kentie, etc... Die tenslotte ook niet voor niks werken. De grote en eventueel winstgevende transportgroepen die uitsluitend dikke v8en rijden zijn anders wel op 1 hand te tellen. Buiten een paar grote jongens in het zuiden of noorden (die dat vermogen nodig hebben) kan ik er zelfs niet zo direct eentje verzinnen. Dat heeft een reden ;-)
  8. De beste ondernemer (zelfs met standaardmateriaal) kan failliet gaan bij een echte grote tegenslag. Maar het blijft wel een feit dat hij een bedrag om te duizelen (dat ziet een blinde) heeft uitgegeven aan extra's. Had hij dit opzij gezet had hij misschien wel die (eventuele) tegenslag kunnen opvangen.....
  9. Als het echt kan, doe dan gerust !! Maar pas nog full option V8 streamline kopen om vervolgens de boeken te moeten sluiten is absoluut abnormaal te noemen !
  10. Als jij morgen een taxi neemt komt ie misschien met een Mercedes. Een AMG Mercedes is uitgesloten ;-)
  11. ik gun het Bart ook niet maar hard werken is 1 ding, geld verdienen is 2. Ken persoonlijk nog zo'n harde werker. Knalt elke week naar Portugal, alles plat en gas met die zooi. Is nu pas 2maal geflitst in Frankrijk. Bij de Gendarmerie viel het kwartje dat hij in die tijd onmogelijk reglementair die afstand overbrugd kon hebben. De full,full option 730 staat nu in la 'douce' france aan de ketting. ik schat dat dit een grapje gaat worden van 15000 tot 20000euro. Is er natuurlijk nog die kostprijs van die 730. En geld verdienen, nee hoor !!
  12. Juist !! De transportsector staat al jaar en dag bekend vanwege de grote concurrentiedruk en bijgevolg kleine marges (ze gunnen elkaar het verlies niet) en dan in extreme crisistijd (met nog krappere marges) zulk materiaal op de weg zetten is totaal onverantwoord. Hoe zo'n materiaal nog geld kan opbrengen is mij totaal vreemd. Als ik het juist heb kocht hij ook wel geregeld zo'n dikke V8.
  13. Die haan is al effe weg dacht ik. Nooit begrepen hoe eender welke transporteur zulk materiaal betaald kan krijgen. We mogen wel stellen dat er dan altijd wel ergens 'beknibbeld' word.....
  14. ik heb dit systeem in mijn laatste trekker (ex-demo) zitten. Werkt prima. Trucknavi met tolroutes, lengte, hoogte en ADR beperkingen. Sound systeem incl. subwoofer en Bluetooth werken ook prima !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden