Spring naar bijdragen

Paulo

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    468
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Converted

  • Locatie
    Dubai, United Arab Emirates
  • Interests
    Philipijnse CAO voor beroepschauffeurs
  • Beroep
    Dixi Cleaner

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Paulo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

113

Waardering in de gemeenschap

  1. http://www.transport-online.nl/site/vacatures/?q=detail&id=3616Misschien nog een nieuw klantje voor jou
  2. Dat snap ik dan weer even niet was toch altijd maar 595 km met oude tacho's?
  3. Ligt helemaal aan de laatste twee stukjes varen maar normaal doen ze er 2 tot max 3 weken over. DAF Dealer is hier toch nergens te vinden. Terberg is dan weer Volvo en hier rijd zo ongeveer 80% Volvo van min +10 jaar oud rond. Er electronica moet dus al helemaal niet gewoon bladvering, hand geschakeld, haakarm systeem, kraan erop en een 3 as aanhanger erachter. Gewicht, Hoogte en Lengte word hier toch niet op gecontroleerd.
  4. Valt allemaal wel mee, Nederland -> Belgie -> Frankrijk -> Italie -> stukje varen naar Iglominitsa -> Griekenland -> Turkije -> stukje varen naar Suez -> Egypte -> stukje varen naar Diba -> dan nog ongeveer 1,700 km maar dat is in een dag en nacht te doen naar Dubai. En hotel we gaan gewoon van boot naar boot toch
  5. Denk als je zoiets tweedehands koopt er het laatste jaar weinig tot geen groot onderhoud meer is gedaan en dan zou zomaar de volgende APK wel eens meer kunnen kosten als de aanschaf van zo'n truck. Ben zelf op zoek naar zo iets 6x6 of 6x4 met kraan en haakarm systeem. Hier hebben ook wel een soort APK maar dat is met een paar dirham wel te regelen, banden en een Euro norm word ook niet naar gekeken. Dus waarschijnlijk binnenkort even in NL en Dan stukje terug naar Dubai "trucken" inshallah.
  6. Staat zo links en rechts nog wel wat betaalbaars te koop
  7. Zou het zo zijn om aan de cabotage regels te voldoen, denk niet dat dit soort bedrijven alles tegen de wet in doen. Las net ergens op transport-online dat de helft van de Nederlandse bedrijven de ARBO regels aan hun laars lapt, en Nederlandse trucks ook vaak overbeladen zijn in Belgie. Dit zal bij Wabener niet snel gebeuren heb ik het idee.
  8. Lees toch echt kadaver in dit stukje van Mr. Murphy 2) 2e hands is niet erg, maar een kadaver van een 1.000.000 km??? Denk jij dat het onderhoudsverhaal niet een beetje wispelturig kan uitvallen? Vergeet niet, alles kan en gaat kapot, maar in de tijd dat die wagen binnenstaat, levert ie geen centen op.....
  9. Ach 1,000,000 km op de teller daar beginnen ze hier pas mee zie dat probleem niet zo dat auto dan een kadaver zou zijn.
  10. Paulo

    slapen in de cabine wordt duur

    Zie het probleem niet zo wij doen het ook 3 maanden in verotte porto cabin ergens bij 50 graden, wij worden niet gedwongen, hun ook niet, wij doen het all for the money hun toch ook, wij kunnen zo naar huis maar Dan ook niets verdienen hun ook duzzzz
  11. Ze zullen het wel duurzaam doen ;-)
  12. http://www.transport-online.nl/site/52088/ninatrans-door-iru-uitgeroepen-tot-beste-transporteur-2014/ Raar dacht hier toch altijd te lezen dat de Nederlanders de beste zijn.
  13. Paulo

    slapen in de cabine wordt duur

    Voor Reining, TB Europe en Wabaner zal dit niet nodig zijn, die hebben zelf eigen terrein en loodsen als voetbalvelden zo groot dus kunnen makkelijk een eigen accomodatie bouwen op eigen terrein. Wat ik bedoelde was een tijdelijk "hotel" op parkings en/of bij truckstops voor de minder bekende "boefjes" die toch aan de regels willen voldoen. Wel met iets meer luxe dan 3 hoog gestapelde chauffeurs want ja hoe komt een dronken oostblokker in het bovenste bed ;-) ;-)
  14. Paulo

    slapen in de cabine wordt duur

    I Ik heb niet geplaatst dat er al opleggers zijn besteld dit was voldaf niet ik. Had alleen een eerdere posting van mij geplaatst waar ik dit idee aanhaalde.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden