Spring naar bijdragen

scania 440

In Memorial
  • Aantal bijdragen

    2438
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    5

Waardering in de gemeenschap

1476 Excellent

Over scania 440

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 10-05-1969

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • Locatie
    in het mooie Twente
  • Interests
    mijn vrouw en dochter,
  • Beroep
    chauffeur / Eigen rijder

Recente profielbezoeken

14872 profielweergaven
  1. scania 440

    'Didi's Vluchtstrook'

    Gecondoleerd met het verlies van jullie broer, veel sterkte gewenst.
  2. scania 440

    forumgebruikers gespot

    Ja en even [emoji112], was weer onderweg om te laden voor morgen nog te lossen Delfzijl en dan naar huis, sta nu onderweg met nog 3.11 rijuren van de 90, 1.50 tot klant en dan nog exact 2 tot thuis [emoji6] [emoji85] [emoji23] Shit happens.
  3. scania 440

    Zwarte Piet

    Nee je hoeft je zeker niet alles te laten welgevallen, maar een ander eigenhandig zijn recht ontnemen moeten we ook niet willen. Als jij morgen toestemming krijgt om in nazi-outfit en met vlag door de straat te marcheren om te verkondigen dat bepaalde mensen het land dienen te verlaten is dat jou goed recht, het is dan niet aan mij om jou daarin te belemmeren, kan hooguit toestemming vragen voor een tegen demonstratie, zo werkt het volgens mij in onze wereld. Verder ben ik het wel eens met die Friezen dat het maar eens afgelopen moet zijn met deze onzin, we zijn of waren een heel tolerant volkje maar men (de demonstranten) kunnen ook te ver gaan met het verpesten van een cultureel kinderfeestje.
  4. scania 440

    Zwarte Piet

    Die Friezen gaan gewoon veroordeeld worden omdat ze het fundamentele recht van vrijheid van meningsuiting en het recht om te mogen demonstreren belemmert hebben, als dat niet veroordeeld wordt is het hek van de dam in de toekomst en raakt dat direct onze democratie. Verder geef ik die Friezen groot gelijk maar de zwartepieten discussie staat hier helemaal los van, is alleen een aanleiding tot geweest.
  5. Ik zou om te beginnen een kosten plaatje gaan maken, dat is ook wat je leert op de cursus vakbekwaamheid die je nodig hebt om een miwo vergunning te kunnen krijgen, dan kom je er vanzelf achter wat je per uur/dag/km nodig hebt. Ik dacht trouwens dat koeriers per afgeleverd pakket betaald kregen.
  6. Dat zou best wel eens kunnen dat ze dat als basis genomen hebben, maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom als je de ene week minder "rij" uren maakt je dan de volgende week meer "rij" uren mag maken, de te mogen werkuren blijft immers hetzelfde. Je hebt in een week een maximaal aantal te werken uren waarvan een deel rijuren zijn, dan zou je de ene week veel mogen rijen en minder overige wekzaamheden en de week erop veel overige werkzaamheden en minder rijden, zou het voor de veiligheid of de innerlijke rust wat uitmaken?
  7. scania 440

    Mooy

    Omdat dat het makkelijkst is, iemand moet de schuld hebben. Als ze er niet werkten was het om de concurrentie en als ze er wel werkten was het daarom.
  8. Zeker waar, maar er is ook nog zoiets als "Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald", gaande het proces kun je er achter komen dat de zaken toch iets anders liggen dan verwacht, neem de dividendbelasting, besloten was om die af te schaffen en nu zich er wat wijziging in de aannames voordoen lijkt men hier toch op terug te komen. Zo ook in het Brexit verhaal, mensen worden gaandeweg wijzer en dat zou hun standpunt kunnen doen wijzigen, het Brexit proces is nog gaande en mocht nou blijken dat er zich een grote meerderheid tegen die Brexit ontwikkeld moet je dat dan negeren?
  9. scania 440

    Leeuw's belevenissen

    Geen van die clubs heb ik iets mee maar heb toevallig vandaag nog een installatie bedrijf langs laten komen en een offerte ontvangen om bij mij een nieuwe CV te komen plaatsen. De oude was aan vervanging toe en een waterpomp heb ik op z'n vroegst in 2030 pas nodig, tegen die tijd zijn die dingen vast een stuk beter en goedkoper. Waarom nu? Omdat Groningen op instorten staat en omdat Groningers dat (terecht) niet meer accepteren, probleempje is wel dat de schatkist nu een berg geld misloopt en er bovenop geld moet worden uitgegeven aan Poetins gas, dat zijn dubbele kosten, wellicht dat men daarom versneld op elektrisch over gaat, berg windmolens bouwen en iedereen zonnepanelen op dak. Urgenda tsja, nou denk niet dat de overheid nu in een versneld tempo alle kolencentrales gaat sluiten of binnensteden sluit voor brandstof auto's of iets dergelijks, eigenlijk vind ik dat een rechter zich hier helemaal niet over moet uitspreken maar dat het een puur politiek dingetje is.
  10. Ik geloof er niks van dat mensen voor zichzelf de voor en na delen goed overwogen hebben vlak voor de stemming maar dat het een stem tegen de EU was. Wat ik wel geloof is dat het voor bijna niemand goed in te schatten is, het is een beetje pionieren voor de Britten. Mwa, het kabinet zoals we dat nu hebben kan mij best bekoren, zou niet overal de zelfde keuzes maken...maar goed. Bedankt voor de tip, zal er eens naar kijken. We zijn het eens dat een deal het beste voor beide partijen is, maar blijf van mening dat de huidige deal voor het VK nog beter is.
  11. Dat denk ik niet, ik denk niet dat het merendeel van de brexit stemmers voor een brexit gestemd hebben omdat ze een voordeel voor het VK zagen maar omdat ze tegen de EU waren. Ik betwijfel het zelfs of er een meerderheid was die überhaupt over voor of na delen had nagedacht. Ik heb er wel even na gezocht maar kwam vooral berichten uit 2017 of 18 tegen waar gesteld werd dat het allemaal wel meeviel, tot zover economische groei, geen instorting van de huizenmarkt, nog voldoende werkgelegenheid en meer van dat, maar eigenlijk geen die iets positiefs verteld over wat na de brexit. Dat May onderhandeld met de EU geeft toch al aan dat ze de EU heel belangrijk vind, en een deal maken zou voor beide partijen voordeliger zijn maar er uitstappen en dan alleen toegang tot de interne markt willen houden en verder niks, zelf May snapt dat dat niet gaat werken. Het VK is belangrijk voor de EU maar de EU is nog iets belangrijker voor het VK.
  12. Misschien wordt er nooit iets positiefs gepubliceerd over de brexit omdat niemand die ook zien, er zijn gewoon geen positieve dingen te melden, het enige wat ikzelf zo kan bedenken wat voor hun als positief gezien kan worden is dat ze bij een harde Brexit niks meer met de EU te maken hebben. Ja Wim Lex probeert er nog een beetje een positieve draai aan te geven en die handels betrekkingen die zullen ook wel weer herstellen of voortgezet worden alleen hangt er dan een ander prijskaartje aan dat bosje bloemen wat wij exporteren. Kijk het is niet voor niks dat May continue aan het heen en weer pendelen is tussen Londen en Brussel omdat zij ook wel weet dat een Deal in welke vorm ook waarbij het VK toegang houd op de interne EU markt veel beter is dat geen Deal, als dat niet zo was bleef ze wel comfortabel in haar chesterfield zetel zitten wachtend op 29 maart.
  13. Vandaag ook weer 2.5 uur over die 2 wekelijkse rijtijd gereden om thuis te komen, wel binnen de dagelijkse rijtijd gebleven maar blijf echt niet in Eersel staan om daar weekend te vieren. (Niet dat Eersel geen gezellig plaatsje is [emoji16])
  14. Je zegt hier 2 dingen die niet samengaan. Als ze een deal maken met de EU zijn ze niet meer volledig baas in eigen land, volledig baas in eigen land betekent geen deal. Het probleem hier is dat May een deal wil sluiten met de EU waarin simpel gezegd ze wel de voordelen maar niet de nadelen wil en daar gaat de EU niet mee akkoord, daarom wordt ze ook telkens terug gestuurd om met iets beters te komen, intussen tikt de klok gewoon door en lijkt een No Deal steeds dichterbij te komen wat een harde Brexit betekent, met alle gevolgen van dien.
  15. Bij een harde Brexit verbreekt het VK alle banden met de EU en vervallen daarmee ook de afspraken omtrent iets simpels als verzekeringen, je kunt nu ook niet zomaar naar een land buiten de EU met je auto rijden als er met dat land geen afspraken gemaakt zijn over verzekeringen. Met Zwitserland zijn gewoon afspraken en zij hebben ook een deal met de EU, Europeaan heeft dat hierboven al ergens uit de doeken gedaan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...