Spring naar bijdragen

maarten/andre

In Memorial
  • Aantal bijdragen

    1255
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

134 Excellent

Over maarten/andre

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Ligt er aan of het contract is afgesloten in de CAO loze periode, zo ja dan kan er veel
  2. Mits de TLN CAO van toepassing is, is artikel 6 onder 2B en 5 van de CAO duidelijk. 2.b. De kosten van de rijbewijskeuring zijn voor rekening van de werkgever, tenzij daarin wettelijk op andere wijze wordt voorzien. Ten aanzien van de loonbetaling wordt in dit verband verwezen naar artikel 65 lid 1 sub l. 5. De kosten van de aanschaf door werknemer van de bestuurderskaart ten behoeve van de digitale tachograaf (1 x per 5 jaar) komen voor rekening van de werkgever. Andere zaken rond het rijbewijs moet je dus zelf betalen.
  3. Computers maken nooit fouten, chauffeurs wel,Toch? Bij airbus weten ze er alles van.
  4. Het was ,,slechts,, een ADVISEREND referendum
  5. LIDL lapt de regels al jaren aan haar laars, ondanks inmenging van vakbonden en rechtelijke uitspraken verandert er niets
  6. Na het aanvankelijke succes van de werknemers eind 2013 blijkt dat met de feestdagen de werkgever niet zat te wachten op hommeles. Inmiddels hebben de vakbonden ingestemd met verlenging van het sociaal plan en worden de vaste medewerkers onder het mom van bedrijfseconomische redenen en ten faveure van Oost Europese uitzendkrachten alsnog MET GOEDKEURING VAN DE BONDEN op straat gezet. Schande vakbonden!!
  7. Het is maar werk hoor Een WC juffrouw heeft ook een blinkende WC borstel waarmee ze een vieze stront WC schoonmaakt
  8. Het is wel vreemd dat voor controle ambtenaren wel een duidelijke uitleg van de regels beschikbaar is, en dat de chauffeur maar moet zien hoe hij de regels uitlegt. Ik heb wel eens het idee dat het moedwillig zo gedaan wordt om maar zoveel mogelijk boetes te kunnen uitdelen.
  9. Bij mij werkt de link gewoon, maar hier een andere PDF versie http://ec.europa.eu/transport/modes/road/social_provisions/doc/trace_explanatory_text_nl.pdf
  10. In deze Europese instructie voor controle ambtenaren kan je lezen hoe zij (moeten) omgaan met de diverse regels van verordening 561/2006 EG. Doe er je voordeel mee. https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CEAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.sktb.nl%2Fmultimedia%2Fdocuments%2Ftoelichting_verordening_561voor_opsporingsambtenaren_trace.pdf&ei=ZQ93U4qzDcPJOZLNgaAM&usg=AFQjCNF2ij1Iv2lU5HLK26HoBWecIqSsrw&bvm=bv.66917471,d.ZWU
  11. Volgens mij is er geen discussie mogelijk, zolang de pauze valt in of na afloop van je rij-tijdvak van 4.5 uur is het goed
×
×
  • Nieuwe aanmaken...