Spring naar bijdragen

Barry

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1859
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

5739 Excellent

Over Barry

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 23-09-1981

Converted

  • Locatie
    Overijssel
  • Interests
    Auto's, Vrachtwagens, en onze huisdieren
  • Beroep
    Internationaal chauffeur (Duitsland, Denemarken, Zweden)

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Barry

    Steekpartij bij Jumbo Veghel

    Dat waren dus al die sirenes dinsdagmorgen. :-S Lekker dan?! :-0
  2. Goede zaak dat ze hier iets aan doen willen! Tegenwoordig neemt er geen bedrijf meer mensen voor vast aan! Als je al bij een bedrijf zelf in dienst komt dan word je er na 3 tijdelijke contracten uitgegooid. En als je de pech hebt om via een uitzendbureau te moeten werken ben je helemaal een stuk vuil die aan alle kanten genaaid word!
  3. Barry

    Eerste lijnen nieuwe Atego

    Dat stukje had ik nou net even gemist... Zo jammer weer!
  4. http://www.dumpert.nl/mediabase/6527924/714c296c/dumpert_achtervolgings_tv.html Zo dom is zo'n beestje nog niet?!
  5. [h=5]Chauffeur Robby Faassen wordt sinds 6 februari vermist. Ondanks uitgebreide aandacht van diverse media is hij nog steeds niet gevonden. Wie weet meer? Tips kunnen gemeld worden op telefoonnummer 0800-6070. Nederlandse eigenrijder vermist - Truckstar [/h]
  6. Ja zeg het maar?! Ik hoop in ieder geval dat ze hem héél snel vinden, en dat alles goed met hem gaat!
  7. Ja dat heb je goed Freddie! Lijkt me toch dat ze niet zo lang nodig zouden moeten hebben om in ieder geval de auto te vinden...
  8. Dat lijkt mij ook Gé. Maar ik begrijp niet goed waarom dat al 6 dagen moet duren...
  9. Ik hoop het ook. Maar ik vindt het nogal wat dat hij al 6 dagen weg is... In dit soort gevallen is een track & trace systeem wel een uitkomst. Al moet ik zeggen dat ik daar zowiezo geen problemen mee heb.
  10. Dit kwam ik net op Facebook tegen... Vermiste Chauffeur!!!!!! Dit bericht delen AUB Duitsland - Vermissing chauffeur. Vermissing Robby Faassen 5-9-1956 van R. Faassen Transport uit Lekkerkerk. Hij word vermist sinds 6-2-2013 en uit laatste info is hij in Duitsland geweest. Kenteken voertuig BX-NF-12 Men wordt verzocht naar hem uit te kijken. Faassen lijd aan diabetes en zit mogelijk zonder medicatie. Voor meer info gelieve contact op te nemen met Koos Koning, Politie Haaglanden, tel 0182-389551 Bron: http://www.politie.nl/vermist/vermiste-volwassenen/2013/februari/robby-faasen.html De link van de Politie is ook nog steeds actief, dus ik neem aan dat hij nog niet gevonden is???
  11. Geplaatst op 11 Feb 2013 om 10:36 uur Deze week - van maandag 11 februari tot en met zondag 17 februari - worden door heel Europa vrachtwagens en bussen gecontroleerd. Politie- en controlediensten in heel Europa besteden extra aandacht aan zware voertuigen, hun technische staat, overbelading, snelheid en rij- en rusttijden. Deze pan-Europese controle wordt geco?rdineerd door Tispol. Dit is een overkoepelende organisatie van verkeerspolitie-diensten in Europa die als doel heeft de verkeersveiligheid en de handhaving op de Europese wegen te verbeteren. Bron Vrachtwagencontroles door heel Europa - Truckstar
  12. Tja... Het filmpje is wel grappig, maar het begint er toch aardig op te lijken dat er wel een kern van waarheid in zit.
  13. [h=1][/h] Geplaatst op 06 Feb 2013 om 18:12 uur Mercedes-Benz heeft een artist impression vrijgegeven van de nieuwe Atego. Na de Actros, Antos en Arocs is nu de Atego aan de beurt om vernieuwd te worden en mee te gaan in de nieuwe lijnen van Mercedes. Als je naar de vorm van de zijruit kijkt, lijkt het erop alsof men vasthoudt aan de oude Atego-cabine. De complete aandrijflijn is echter wel vernieuwd. Vier cilinder Zo is er een nieuwe Euro 6 vier cilinder BlueTec motor met 5,1 liter. Deze motor - OM 934 -komt in vier vermogensvarianten beschikbaar tussen 156 en 231 pk. Zes cilinder Maar er is ook een zwaardere, 7,7 liter zes cilinder, de OM 936. Deze krijgt drie vermogens tussen de 238 en 299 pk. En dat moet ruim voldoende zijn in de gewichtsklasse tussen 6,5 en 16 ton. Wil je zwaarder, dan zal de keuze snel op de Antos of Actros uit komen. Beide motoren hebben common rail-technologie, gekoelde uitlaatgasrecirculatie en een uitlaat waarin een SCR-systeem en een gesloten partikelfilter zijn geïntegreerd. Automaat standaard Achter de motoren is er de keuze uit een automatische bak met zes of acht versnellingen. Die laatste is nieuw, maar je kunt ook kiezen voor een handbak met zes of negen gangen. De automaat is echter standaard nu; de handbak bestel je als optie. Wel standaard is een stabiliteits-systeem, ESP op personenauto's. Verder zitten er schijfremmen op alle assen en heeft de nieuwe Atego een tweetraps motorrem. Je kunt zelfs een permanent-magneet-retarder bestellen. De nieuwe Atego zal voor het eerst te zien zijn in april op de CV Show in Birmingham en op de Bauma in München. De verkoop in Nederland begint in mei. Bron: Eerste lijnen nieuwe Atego - Truckstar
  14. [h=1][/h] Geplaatst op 06 Feb 2013 om 11:30 uur De Europese Commissie bereidt momenteel een voorstel voor om langere truckcabines en opleggers toe te staan. Het voorstel wordt waarschijnlijk deze maand nog gepresenteerd. Dat klinkt mooi, langere cabines. Maar de vraag is of de chauffeur hiervan zal profiteren. Bekend is namelijk dat men onderzoekt of trucks een klein neusje kunnen krijgen voor een betere stroomlijn en een veiligere werkplek voor de chauffeur. "We moeten de stroomlijn verbeteren en we moeten op de 45-voets container reageren", zegt Matthias Reute, directeur generaal mobiliteit en verkeer van de Europese Commissie tegen het Duitse Trans Aktuell. Details kan Reute echter nog niet geven: "We moeten het voorstel eerst aan de Commissie zelf presenteren." Verder moeten er ook op het niveau van de lidstaten technische experts naar kijken. Uiteraard zou het een geschenk uit de hemel zijn als slaapcabines iets langer zouden kunnen worden, maar vooralsnog wijst niets erop dat ook dit meegenomen wordt in het voorstel. Foto: Deze Renault heeft een soort neusje die de truck betere aerodynamische eigenschappen geeft dan een standaard frontstuur-truck met platte voorkant. Of het er mooi uitziet is een heel andere vraag. Bron: Brussel kijkt naar langere cabines - Truckstar Jeuj!!! Allemaal een dikke Scania Longline!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...