Spring naar bijdragen

marco77

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

marco77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Waardering in de gemeenschap

  1. Thnx Matthieu, Thnx knoalster, Thnx Robniat
  2. Thnx knoalster, weet niet wanneer ik terug kom is afhankelijk wat de tnt wil keep jullie posted... grtz
  3. Mensen wil jullie bedanken voor de goede adviezen. Heb net bevestiging gekregen dat er in deze volvo een lsva kaart aanwezig is. Dus dat scheelt dan alweer. Dus nu ik weet dat deze kaart in de cabine ligt. Rijdt ik het beste via transit well am rhein en volg ik jou stappen knoalster (thnx daarvoor). Maar moet ik hier dan nog steeds uitstappen om een kaartje voor de toll te halen of wordt dit gedaan door de lsva kaart te scannen en dan betalen met de shell pas. greetz
  4. Mensen bedankt voor jullie reacties. Ik maak inderdaad een combi van jullie tips. Natuurlijk ben een chauffeur dus lopen en nog meer lopen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden dus blijf ik zitten in de cabine (thnx knoalster). Voor de rest houdt ik mij zoveel mogelijk aan jouw advies (thnx robniat). Heb lang geleden wel eens een mautkaartje moeten halen voor in duitsland maar wist niet dat er voor zwitserland een soortgelijke kast bij de tankstations staat. thnx zal een update postten als ik weer terug in t land ben greetz
  5. Hoi, Vanavond wordt voor mij de eerste keer dat ik in zwitserland zelf moet gaan lossen. Is er misschien iemand op dit forum die ervaring heeft met een rit van Tnt Duiven naar Tnt Arau Zwitserland. Ik zit nameijk met een aantal vragen omtrent het betalen van de tol en het inklaren van de lading. Heb jij toevallig deze rit al eens gereden of een soortgelijke rit? Reageer dan even op dit onderwerp zodat ik tenminste weet wat ik nog wel zelf moet regelen voor het rijden in zwitserland en wat TnT heeft geregeld met betrekking tot de tolwegen richtig Arau. groet Marco
  6. Hey, sávonds aan de mensen die de tijd hebben genomen om dit berichtje te lezen. Zit met een nijpend probleem probeer het zo kort en bondig mogelijk uit te leggen. Een maand of 2 geleden grote verhitte discussies gehad met mijn huidige werkgever omtrent te veel gereden uren. Dus het boetekleed maar aangetrokken en ja en amen gezegd. Maar nu, : Ben nu de gehele week onderweg geweest vanuit gelderland naar de stad Peine in Duitsland. In deze week heb ik dagelijks mijn maximum aantal arbeidsuren gemaakt (dus tijd voor weekend) dacht ik, tot 5 minuten geleden de telefoon ging en ik mijn werkgever sprak en mij dringend verzocht om vannacht ook nog weer eens te gaan rijden. Het betreft hier een kort ritje maar aangezien ik maandagmorgen ook weer om 03:00 moet vertrekken richting Peine dus wederom mijn verplichte weekenduren niet maak. En natuurlijk had ik nee kunnen zeggen maar kreeg direct te horen dat dan de consequenties voor mezelf zouden zijn. Wel moet ik er even bij zeggen ik ben in dienst van een uitzendbureau voor transport en logistiek. Dus ga ik tegen dit in loop ik het risico mijn vaste werkgever te verliezen. Ik hoopte eigenlijk dat iemand die ook in dit forum actieve is, en dit berichtje leest een soortgelijke ervaring hiermee heeft gehad of da er hier mensen zijn met een mening over dit probleem ik kan het verhaal nog uitgebreider en dieper maken als t al is maar daar heb ik nu op dit moment ff geen tijd voor. Dus ervaring hiermee of soortgelijke probleem ondervonden post dan wat terug alle adviezen zijn graag gewild,
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden