Spring naar bijdragen

JJ McBlaze

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    5
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

JJ McBlaze's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. JJ McBlaze

    Beoordeel mijn website.

    Ook de linkjes op de vacaturepagina, leuk detail. Één klein puntje echter, op het moment dat ik keek zag ik een vacature 'Internationaal Chauffeur'. Jammer dat er nergens staat wat de vacature verder inhoudt, lang/kort van huis, oplegger/combi, koel/normaal, etc... you know what I mean. Heads Up. Blaze
  2. JJ McBlaze

    Hey hey,

    Ik ben Len uut Nimwegen... Brabantse import in het mooie Gelderse land. Ik ben van huis uit geluidstechnicus (SAE Bachelor) en heb, dankzij wat jaartjes Pieter Smit een volledig rijbewijs en chauffeursdiploma opgelopen... iets wat handig is als je eventjes genoeg hebt van Toppers (waar die naam vandaan komt?? Ik heb het meer ervaren als 'The Downers') en dergelijk gepeupel. Zodoende heb ik dus langs tourtjes met Metallica, Pink Floyd, Genesis, Tina Turner, Celine Dion, etc, etc ook wat ervaring in het gewone transport opgedaan waarbij dan vooral in het koeltransport (ik wil wel kunnen werken... hele weekenden op een parking is not an option... tenzij je met goede collega's staat en die blijken in het transport vrij zeldzaam) op Scandinavië en Oost-Europa. All-in-all ben ik van het alternatieve werk... het laatste wat ik dus heb is een negen tot vijf mentaliteit... ik heb eerder zoiets van: van negen tot we-zien-wel-wanneer-we-geen-zin-meer-in-hebben-en-al-mijn-was-stijf-overeind-blijft-staan. Bij Smit nogal eens een maandje of 5 van huis dus dat zit in mijn bloed. Reiziger in hart en nieren. Ik houdt van uitdagingen onder het motto 'Jahaa.... maar er komen al jarenlang mensen levend terug van een dergelijke escapdes... why not me??' of 'Your more likely to die in a car crash... so these odds are a-okay!' en schaar mijzelf derhalve onder de 'bohemian lovers of life' en zal er alles aan blijven doen om dat te kunnen blijven. Zodoende heb ik ook de meest bizarre geluidsklussen aangenomen die he-le-maal niets te maken hebben met rijden (vliegtuigje in, bouwen, feesten, breken, vliegtuigje terug). Gelukkig ben ik dus ook niet getrouwd, heb (voor zover bekend) geen kinderen en koester ook geen van dergelijke dromen. Sommigen zeggen dat ik op dat vlak knap egoistisch ben.. maar dan liever een egoist dan een slechte vader/echtgenoot. Ik zie het om mij heen te vaak fout gaan om mijn tijd aan dergelijke zaken te spenderen. Tsjah... en verder. Groot Genesis en Peter Gabriel fan. Je kan me midden in de nacht wakker maken voor Monthy Python (alle Engelse humor, eigenlijk), ik hou nogal erg van bourgondische feestjes met veel drank en eten. Ik zal niet snel een feestjeuit de weg gaan... Ik speel gitaar, bas, drum en toetsen maar gitaar is toch numero uno. Zal ook niet snel van huis gaan zonder gitaar. Verder somt mijn 'handtekening' het allemaal wel zo 'n beetje op... het enig wat ik daar nog aan toe kan voegen is: Neem jezelf niet té serieus... voor 'serieus nemen' heeft god 'de vrouw' (of man, natuurlijk... jouw feestje!! ) op aade neer geplant! Misschien wel handig om uit te leggen: Mijn bijnaam komt van de comic Ghost Rider alwaar de hoofdpersoon Johnny Blaze als een soort brandend skelet op een brandende motor de wereld redt (zie de film met Nicholas Cage). Waarom men mij, destijds in het tourwereldje, die bijnaam heeft gegeven laat ik in et midden... er zijn hier een aantal in de VS wonende leden... misschien dat zij het nu al weten... Regards, Blaze
  3. Niks meer aan toe te voegen
  4. We weten allen wat er gebeurt is met ST. Zover ik weet rijdt alleen Swa nog op Noorwegen. Of Ruud nog rijdt weet ik niet. Ten tijden van het ter zielen gaan van ST heb ik een half jaar op oost-europa gereden. Toen ook die firma begon aan noodgrepen lag het werk niet meer voor het oprapen waardoor ik even helemaal met het transport gestopt ben en even terug de geluistechniek in ben gegaan. Don't ask me why... maar Scandinavië heeft iets. Ben nu dus ook weer in overleg om terug op het noorden te gaan rijden na het krijgen van een serieuze aanbieding (more to come on this subject) van een werkgever die wil luisteren naar adviezen van mensen mt ervaring. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het wil doen om de uitdaging... niet om de hoge ritprijzen, niet om op te kunnen scheppen maar puur voor het gevoel te hebben om werkelijk iets om handen te hebben... Maar goed.... elke gek zijn gebrek Groeten, Blaze
  5. De vraag komt van een poster die nét iets té vaak zijn neus gestoten heeft bij zgn. 'goede bazen' die achteraf niet meer bleken te zijn dan 'broodmongolen' (zo, dan noemen we het geen cowboys meer, tevreden?).... Wat hij hier probeer te realiseren is een stukje zelfbescherming... zodat hij nu wel op tijd aan de rem kan trekken en af nokken. Het gaat hier nl. om een chauffeur die met z'n veel te goede werkhouding keer op keer misbruikt wordt. Don't worry Ricky-dicky... this time 'round it'll be okay, duder!! Regards, Blaze.
  6. Zelf heb ik een tijd voor ST getrokken. Toen ik er destijds begon ben ik ingeleerd door mensen als Swa, Matthias, Ruud (de Belg) en Martijn van der Hout. We begonnen voor ST in de lente en werd toen al heel rap gewaarschuwd voor het barre, boze, hoge noorden en zaken als elanden, knap doortrappende Noren en 's winters ijsbanen waar ze in het Thialf nog een harde ... van krijgen. Ik heb ervoor gekozen dat advies ter harte te nemen en in zomer maar vast te gaan oefenen met sneeuwkettingen en alsvast te zorgen dat ik de nodige kleding voor de winter had. Toch heeft het een winter of twee geduurd alvorens de kleuren van mijn uitwerpselen langzaam van zeven kleuren terug naar een solide kleur ging. Je zal me dus ook nooit horen zeggen dat ik Noorwegen prettig rijden vindt... het blijft keer op keer weer een uitdaging. Nu zie ik hierboven de opmerking 'tot Oslo' terugkomen. Nu heb ik een ooit een jongen gezien die, op markt van Oslo, niet meer uit het dock kwam vanwege gladheid. Nadat men hem het advies gegeven had dat hij zand onder zijn assen moest gooien deed hij dat dan ook netjes... puntje was alleen dat meneer het zand onder zijn voorloper gooide... Nadat we een keer geladen hadden op Hytra reden we met een auto of 3 terug richting Kristiansand om daar de boot te pakken. Een van de chauffeurs vond echter dat zijn tank té leeg was om door te gaan met als gevolg dat hij op de Shell nét voor de aflsag naar de terminal twee tanks vol heeft staan gooien. Ik heb zo'n vermoeden dat het best te leren is om in die omstandigheden te rijden... als je mentaliteit maar goed is... en daar scheelt het nog al eens aan. Groeten, Blaze
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden