wim bosman heeft in het verleden bedrijven overgenomen alleen voor de cemt vergunning.was toen maar een beperkt aantal van verkrijgbaar.konden daardoor roemenen transport in eu laten doen.
toevallig dinsdag 04-12gelost in andalsnes.is een wekelijkse bestemming voor onze firma.vind het verder niet nodig om dat iedere keer te melden.we doen gewoon ons werk.net als jij willem
en dat wil dan zeggen dat wij voor een appel en ei moeten gaan werken. wie maakt er trouwens de prijsafspraken met de verlader.
volgens mijn toch echt de vervoerder en niet de chauffeur.
ik wil ook eens reageren.nu gaat deze topic over sabotage in noorwegen(het opentrekken van oplegger schotels).en nu gaat alweer de helft van de 124 postings over polen in nederland die werkzaam zouden zijn in de tuinbouw en andere beroepen.en weer zijn we afgedwaald van het onderwerp waar het over ging.waarom toch
je moet ze goed leren lezen.je mag je auto 2x verplaatsen om een boot of trein op of af te rijden.met een max van in totaal 1 uur.en die tijd mag je niet meerekenen als rust. je mag alleen de tijd die je stilstaat rekenen als rust.en dat moet in totaal 11uur zijn.de wettelijke dagelijkse rusttijd.