Spring naar bijdragen

op volle toeren

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    42
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

op volle toeren's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Waarom pompt een bank geld in een zaak die al tig maal failliet is gegaan??? Kom op joh Vbart, is toch allemaal doordacht dit weer.. Let op, binnenkort komt het nieuws dat niet iedereen akkoord gaat en de boel klapt als nog. Wederom alle schulden weg gepoetst.. Aan deze soap komt voorlopig geen einde..
  2. Ach volgende week ploft die BV ook, er is vast iemand die niet zal tekeken. Zo kan iedereen naar het geld fluiten en hebben ze wat ze willen. Nieuwe BV "Fresh Cargo" loopt al... "het houd niet op, niet van zelf niet nee"........
  3. Nou nou, blijft er nog wat over in NL?? Dacht dat hun tankdivisie juist de belangerijkste tak is of was.....
  4. @ EJD, Volgens mij stond Nedexco ook niet zo te boek als de boefjes die jij daar op noemt, tenminste niet bij mij... Maar het is en blijft triest voor iedereen ook als dit gebeurt bij een van de bedrijven die jij noemde. Wat ik dan zelf ook niet snap is dat als er ruim 200 charters rijden dat die niet na gaan denken als nedexco een groot pakket kwijt raakt. Volgens mijn informatie was het pakket van die patat fabrikant uit Zeeland mega groot en dat is men na een paar maand al kwijt geraakt. Wat ik mij heb laten vertellen door een extra vergoeding die men van die klant vroeg ter compensatie van de extra onkosten van de charters en deze wel vervolgens in eigen zak steken. Tja dat valt niet in goede aarde bij een opdrachtgever.. Dit plus de wanprestaties heeft men toen doen besluiten om de stekker eruit te trekken en de transporten elders onder te brengen. Maar dat is wat ik onderweg heb gehoord. Als er zon groote klant wegvalt dan zullen er zeker problemen komen. Tja en dan komt het bekende fenomeen als het slecht gaat. Stunten met transportprijzen. Heb prijzen gehoord dat ik dacht van dat kan volgens mij niet uit en zie, tis gebeurt.....
  5. Coen, volgens mij was dat iets van een contract wat in ene ontbonden werd met Lamb Weston. Goh niet verwacht van deze club. Jammer werderom 1.....
  6. Tja sorry dat ik negatief ben over Europe Flyer. Kan er ook niets positiefs over kwijt. De manier van zaken doen verdient nou eenmaal geen hoofdprijs. Ik snap het ook niet dat men zolang een curator zijn "werk" laat doen zonder dat er nou ies uitkomt. Als je de verslagen leest is het steeds dat hij moet wachten op antwoord van de boekhouder of de bewindslieden. Zon man moet gewoon eens eerder met de vuist op tafel slaan. Hoe eerder een faillissement afgewikkeld is hoe beter. Zijn de gene die tekortgedaan zijn ook eens klaar met het gehele verhaal. In dit geval kan denk ik iedereen naar zijn centen fluiten en zal de staat er wel voor zorgen dat hun nog een paar centjes krijgt. De gewone harde arbeider kan fluiten naa zijn eerlijk verdiende geld. Schande dat dit allemaal kan in Nederland. Zullen er best meer zijn dan Europe flyer maar dit bedrijf heb ik gewoon een beetje gevolgd. Had dus net zo goed een ander kunnen kiezen. Jij , Frans, zult er best nog wel meer kennen. Bedrijven als E.Fl. mogen van mij per direct verdwijnen. Zo komt er tenminste weer een beetje eerlijkheid en gerechtigheid in de transportsector.
  7. Klopt idd Frans, ik schrijf zo af en toe wat. En nee het was mij niet eerder opgevallen dat er curatoren vervangen waren recentelijk. Ik zit niet de gehele dag op zulke site's te neuzen. Mij kwam enkel ten gehore dat er vorige week om 21 uur een "vergadering" in de kantine in Huissen plaats zou vinden en in combinatie met andere "geruchten" ben ik wel eens gaan kijken en dan staan ze wederom opnieuw vermeld. Ik had ook al eerder aangegeven aan EJD dat ik niet verder kon kijken. Vandaar ook mijn reactie hier, was gewoon nieuwsgierig. Meestal is 1+1 2 toch?? Dus wel blijven opletten Frans, in de regel doe je dat ook wel... Maar ik zag ze zondag al weer rijden dus zal het wel loos alarm zijn. Mocht het anders zijn zullen we het binnenkort wel vernemen. Zo ga weer aan de slag ben nog druk genoeg!
  8. Maar als er nu een BV sneuvelt denk ik dat het ook over is. Maar je hebt gelijk zal dan wel snel overal in gemeld worden.
  9. idd, wel heel toevallig ja die vervangingen. Nou gezien dat de vermelding er stond en het verhaal dat er een bijeenkomst in de avond zou zijn geweest in Huissen deed mij denken van dat het weer rommelde... Ze waren toch onlangs nog een grote klant in de bloemen kwijt geraakt toch? Of zou dat uiteindelijk net van invloed kunnen zijn..
  10. kan helaas niet alles zien, kan namelijk niet verder inloggen. Waarom doen ze zoiets dan weet jij dat toevallig EJD? Jij bent meestal aardig op de hoogte...
  11. Ja en waarom? of zou deze de zakken al gevuld hebben??? Had de laatste verslagen ook nog even gelezen maar is toch een schande dat een curator zo met zich laat sollen. Hij wacht al een paar verslagen op concrete antwoorden van de bestuurders.... Yja dat kan allemaal in NL
  12. Zullen we dat maar eens doen dan Corrydon. Het zijn immers geruchten die ik onderweg heb gehoord maar dat op faillissement.com staat er toch echt met een gewijzigde datum van vandaag...
  13. Ik hoop voor iedereen die bij Europe Flyer werkt dat het niet zo is maar ik zag per toeval op faillissementen.com dat de faillissementen van Shamp 1 t/m 3 en Europe Flyer allemaal weer opnieuw vermeld staan. Waarom weet ik niet! Hoorde verder vandaag onderweg de wildste geruchten, wederom. Zelfs dat er gisteren schijnbaar al een vergadering was geweest in de kantine in Huissen. Rommelt dan alweer daar?
  14. Maar de firma " Bang in het donker" is dus niet meer.... Weer een die het uiteindelijk net gered heeft. Jammer voor het personeel. Heb eigenlijk nooit echt slechte verhalen over Hovo gehoord maar schrik wel van de premes die niet zijn afgedragen. Nou voor het personeel beter laat dan nooit om hierachter te komen. Mannen en fam succes! Ben bang dat er nog wel meer volgen. Het wordt toch overal iets rustiger terwijl deze periode het al weer storm met lopen met de feestdagen die eraan zitten te komen.
  15. @bupper. 40 wagens met Polen op een aantal van ruim 600 wagens. Valt toch best mee lijkt me. Een Koops heeft volgens mij een groter percentage. Iedereen rijdt tegenwoordig met Poolse chauffeurs, dus waarom HSF niet. Volgens mij is HSF een van de laatsten die met deze chauffeurs is begonnen dus valt allemaal wel mee. @Shompie Nijmegen en Winterswijk zijn nog steeds apart. Ik spreek nog wel eens mensen van HSF waaraan ik dit heb nagevraagd. Schijnbaar staat het financieel allemaal los van elkaar.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden