Frans, chauffeur als hond behandelen daar geef ik juist zelf op af.
Betreft nrs. Je bent duidelijk niet op Dow geweest. En feit blijft dat je met chauffeurs te maken hebt die geen Engels, Duits of Nederlands kunnen spreken.
Jammer genoeg doet Dow daar niets mee. Via mijn ventje weet ik dat er in Antwerpen een firma zit...Duits, Engels, Frans of Nederlands en anders pech !
En ieder verhaal heeft zijn keerzijde. Een chauffeur wenst niet als hond behandeld te worden, maar een dispatcher verwacht dat ook ;-)
Niet alle mensen zijn gelijk in hoe men een ander behandelt dus iedereen verdient in eerste instantie een normale kans.
Freddie. Sommigen die inchecken werken met nrs (ik zit dus NIET bij de check in, bij mij melden ze zich daarna).
Dan roepen ze nr 2 op maar die reageert niet want die is uit frustratie gaan wandelen, begrijpt het niet of weet ik wat.
Nr 3 word dan binnen gelaten. Logisch want de Dow parking is ook niet overdreven groot. En het check in hok is gewoon aso klein voor zo'n bedrijf !!
En ook hier geldt weer....wat je ook doet je doet het nooit goed want chauffeurs hebben alleen maar haast haast haast.
Als je dan iemand bent die juist voor/aan de chauffeurs denkt (verwijt van sommige collega's richting mij) en je word dan door chauffeurs behandeld zoals je zelf wilt dat chauffeurs niet behandeld worden......vul zelf maar in.