Spring naar bijdragen

bergingstrucker

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    694
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over bergingstrucker

  • Verjaardag 01-06-1972

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

bergingstrucker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. En dat is de reden dat ik ook altijd zeg een Nederlander te zijn. Een Engelsman noem je ook geen Schot en een Duitser geen Pruis
  2. Een Nederlandse vrachtwagenchauffeur heeft in stomdronken toestand een ongeluk gehad op de Duitse Autobahn. In de bocht van een knooppunt kon hij zijn combinatie niet meer op de weg houden. De truck lag scheef in de berm. De 39-jarige man bleef ongedeerd, maar uit een controle bleek dat hij 2,04 promille alcohol in zijn bloed had, vier keer zo veel als toegestaan. Dat meldde de Duitse politie maandag. Het ongeluk gebeurde zondagavond rond 22.00 uur op de A31 in Duitsland. Pas rond 05.30 uur kon de weg weer worden vrijgegeven. Bron: Telegraaf.nl Waar je mee omgaat wordt je mee besmet 🙊
  3. Jij refereert hier naar de lichte berging. Dit is inderdaad een gunning op basis van inschrijving per regio. Maar ook hier geldt, aanrijtijden niet gehaald, gaat je werk naar een ander. Voor de zware berging is er niks verpacht. De dichtstbijzijnde gecertificeerde zware berger wordt gebeld voor een klus op de snelweg. En niet degene met de beste prijs.
  4. er zijn geen vaste prijzen voor een berging. Ieder geval is apart en de ene keer staat ie met 1 bergingsvoertuig in een uur weer op z'n wielen en de andere keer moet eerst de lading worden overgeladen etc etc. Natuurlijk zijn er prijzen per uur per bergingsvoertuig, maar dit is bij iedere berger verschillend. En wat hier gebeurt is, we zullen ernaar moeten blijven gissen, maar waar rook is...
  5. Ik wens iedereen die Jaap kende, familie, vrienden en collega's, sterkte toe met dit vreselijke verlies
  6. Basissalaris van een chauffeur in D5 is maar €300,- meer. Dus waarschijnlijk weet je zelf niet eens wat je basissalaris netto is
  7. Doe maar niet Maar misschien moest ik zelf maar eens de parkeerplaatsen afrijden om wat visitekaartjes uit te delen. Tja niet iedereen in Nederland heeft problemen met dit soort bedrijven De bedrijfskleuren hebben we al:D
  8. Auto's van Jan de Rooij waren autotransporters en deze mogen nu eenmaal afwijken van de 18,75m wetgeving
  9. Op 't moment van binnenkomst in Turkije wordt de auto in je paspoort geschreven en mag je auto maximaal 6 maanden in Turkije blijven. Als je 't land verlaat met auto, wordt deze uit je paspoort gehaald en mag jij en de auto 't land weer uit. Als je, om wat voor reden dan ook, Turkije verlaat zonder auto, moet deze uit je paspoort gehaald worden. Op dat moment moet de auto neergezet worden op een Turks douane-depot. Daar mag de auto een beperkte tijd staan. Staat de auto er langer en heb je dit niet verlengd? Helaas want dan komt de auto te vervallen aan de Turkse staat en ben je 'm dus ook echt kwijt. ik ken zo'n geval uit de praktijk en deze is dus ook nooit meer teruggekomen naar 't land van oorsprong
  10. Gaat hier om een totaal ander transport dan wanneer er door ons gestrande auto's moeten worden opgehaald. Deze moeten nl. eerst uit 't paspoort gehaald worden en vervolgens met de juiste documenten op een douanedepot worden gezet. Dan mogen alleen de geautoriseerde transporteurs auto's ophalen in zo'n douane-depot. Totaal ander verhaal voor de bergers dus.
  11. @Peter81 iedere chauffeur gaat op een andere manier met z'n materiaal om. En ja bij sommige bedrijven doen ze nou eenmaal langer met hun materiaal dan andere bedrijven. Maar bij veel bedrijven waar je met heel mooi materiaal rijdt, is de betaling niet zo heel mooi
  12. Gestolen 01-02-2014 om 22:00u in Rijen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden