Ik zit op het moment in het zelfde schuitje,
Denk dat ik trekker/oplegger ga kiezen als er geen lange wachtrij voor is bij de rijschool. ze hebben iets van 6 les bakwagens 1 trekker/oplegger.
Ben bang dat als ik straks werk als vrachtwagen chauffeur oplegger het meeste kan tegen komen en ind. ik heb ook nog geen baan.
Nog ff hard mijn best doen bij de rijschool, en dan sollicitatie brieven de deur uit.
Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het wel mogelijk is bij sommige bedrijven het is alleen zoeken en ze moeten mij geschikt vinden voor die functie.
Bedankt Allen!
Frank
Oke, los gezien van die mooie verhalen over verjaardagen enzo.
De 1 die zegt dat het wel goed kan door de 48u werkweek. De ander zegt dat er te veel chauffeurs zijn op het moment en weer een ander geeft aan dat het alleen in de weekenden mogelijk is.
Lijndienst zou voor mij geen bezwaar zijn want ik hou wel van vastigheid en natuurlijk snap ik ook dat je niet strak voor 19.00u thuis kunt zijn.
Frank
Okee, Allen bedankt!
Inderdaad zo zat ik ook te denken met de 48u werk week, lijndiensten zullen voor mij geen probleem zijn, ik hou wel van vastigheid.
Ik las ook een bovenstaand bericht dat er te veel chauffeurs zijn, er zou toch een tekort komen?
Groeten Frank
Hallo,
Ik ben bijna klaar met het halen van mijn vakbekwaamheid en mijn C+E rijbewijs en nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om internationaal chauffeur te worden en dan 4 dagen in de week te gaan werken?
Dit lijkt mij aantrekkelijk zo dat ik ook nog een leven thuis goed kan onderhouden (hobby’s enz.).
Ik ben 23 jaar en woon in het Noordoosten van het land.
Groeten Frank