Spring naar bijdragen

Johannie

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    321
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Johannie

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Johannie

    Simon Loos

    Jeetje zeg, je hebt je man ergens anders geplaatst...? Bijzondere woordkeuze... Heeft hij ook een eigen mening? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Johannie

    Simon Loos

    Dus bij AH, Konmar en Jumbo was het niets? Weleens aan een carriereswitch gedacht? Wellicht moet je man ook bij zijn werkgever aangeven dat hij niet onder bomen door wil rijden. Er kan een tak vallen... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Ik zou het totale verhaal wel willen weten. Een container in het buitenland af laten zetten zal idd kostbaar zijn. Maar kunnen de goederen ook in trailers geladen worden? (Al dan niet in eigen trailers). Dan kan je bijv Heisterkamp inhuren. Evenementen vervoer komt bij mij altijd over als veel stilstand, dus zelf materiaal kopen lijkt mij niet de meest goedkope optie. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  4. Johannie

    Bestuurderskaart / Kiwa

    Het was helemaal geen Kiwa leidinggevende die belde, maar een collega-forummer! ;-) Weten we iig waarom die kaart zo duur is; om dit te faciliteren... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Johannie

    Bestuurderskaart / Kiwa

    Precies Leeuw, precies!! 1934 laat zijn kaart verlopen en 1934 plant zijn trip zo strak waardoor er geen fatsoenlijke manier is om de kaart te laten bezorgen. En dan kun je er van alles bij halen, maar bovenstaande is de kern, en als we verwachten dat Kiwa bezorging in Europa faciliteert, dan zal dat de reeds forse prijs niet positief beïnvloeden. Ik snap mevrouw haar opmerking over Brexit wel, en vind hem eerlijk gezegd erg gevat! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. Dat je langdurig ziek bent geweest heb ik zijdelings meegekregen, en vind ik erg vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je in die periode minder “in control” was, waardoor je de grip verliest. Neemt niet weg dat de groei die je doormaakte andersoortige problemen met zich meebracht. Auto 2 en 3 die je neerzette, daar kon je wellicht een bekende chauffeur opzetten. Maar op zeker moment moest je gaan adverteren, waarbij het lastig in te schatten is wat voor vlees je in de kuip hebt. Als zij dan schades niet melden, dan is dat vervelend, maar als werkgever moet je je chauffeurs ook controleren (helaas). Maar dan inhoudelijk op mijn stuk, die voortijdige inruilen van de Actros en de Red Passion, dat koste je toch geld... ondanks dat je de auto inruilde voor wat anders...? Overigens top dat je reageert! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  7. Kom nou toch... niemand een kritische noot? In Maart 2013 komt er een dikke Actros als startauto. Deze auto voldoet niet (geen verwijt), maar de vervolgauto is een Red Passion... Ondertussen komen er een DAF en een Volvo bij. De Red Passion verdwijnt ook weer binnen afzienbare tijd, waarna de Crown Edition komt. Deze bevalt en een tweede wordt aangeschaft. Ondertussen ook enkele andere auto’s erbij. En uiteindelijk zitten we op 7 (schatting) auto’s totaal. In krap vijf jaar... Waarbij twee auto’s dus vroegtijdig ingeruild zijn... Ik gun het Borghuis van harte, maar zijn groei strookte niet met de economie van de afgelopen jaren en de trends in transport. Een faillissement komt nog altijd voort uit het niet kunnen voldoen van financiële verplichtingen, dus wellicht wat reserves verspild, of te snel geïnvesteerd waardoor het nu niet bol te werken was...? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  8. Je zal het toch moeten betalen. Het enige is dat je er geen winstbelasting over betaald. Dus mensen/bedrijven rekenen zich soms rijk onder het mom "ik koop het op de zaak", maar dan is het niet ineens gratis. Back on topic: die bevrachtings-websites moet je of heel bedreven in zijn (de expediteur van vroeger) of incidenteel gebruiken om je lege kilometers nog (deels) te laten vergoeden. Out of the blue die site op stappen en denken dat daar het grote geld ligt... Dat is hem niet....
  9. Ondanks dat het onkosten zijn, zijn het nog steeds wel kosten.
  10. Heb ik eroverheen gelezen, of haal je dit punt voor het eerst aan? Overigens leuk om te lezen dat Albert het gelijk ontkracht. Maar, laten we het maar over Boekestijn gaan hebben.... :-)
  11. Nee hoor Jan, Nal reageert op een onderwerp wat jij aansnijdt. Het is stemmingmakerij dat jij een topic over Verhoek start, met als doel om Verhoek in diskrediet te brengen. Want dat is wat je doet, ik heb je namelijk geen andere topics zien openen over andere "uitvlaggers" of bedrijven met buitenlandse vestigingen. Maar puur omdat van Verhoek bekend is, of gedacht wordt, dat de eigenaren van het bedrijf gelovig zijn. Vond jij het wel de moeite waard een topic te openen.
  12. Dat is niet meer dan een verkeerde woordkeus van mij geweest, Dokus. Ik had beter hun geloof kunnen schrijven. Daar heb je gelijk in.
  13. Vroeg ik me ook af, blijkbaar mogen alleen degene die niet naar de kerk gaan uitvlaggen. En blijkbaar mogen diezelfde mensen kerkgangers aanspreken op hun gedrag, omdat het in strijd is met het geloof, alhoewel ze daar weinig van weten aangezien ze zelf niet in de kerk komen. Stemmingmakerij Bolle Jan... Pure stemmingmakerij, ben blij dat Wesley ook jouw de Hart-misser erbij pakte.
  14. Potverdorie! Ze vertellen mij ook niets! Ik doelde op het verstoren van de telefoon of iets dergelijks. als 8 vd 10 gevallen door telefoongebruik komt, dan zijn de straffen niet hoog genoeg, of de pakkans te klein. Hoe dan ook, dat moet dan aangepakt worden. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Veiligheid, door zo'n systeem komt er inzage in het gedrag van de chauffeur net voor een ongeval. En daarmee kunnen maatregelen ten goede van het verkeer en de chauffeur genomen worden. Niet altijd leuk, maar wel ten goede van de veiligheid. Als er nu uitkomt dat 8 vd 10 ongevallen voortkomen uit onoplettendheid door de telefoon, dan mag dat van mij verboden worden. Maar eerst constateren alvorens men overgaat tot verbieden. De sceptici die bang zijn dat het als strafbewijs gebruikt gaat worden... Tsja... Als je daar continu bang voor moet zijn....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...