Spring naar bijdragen

J.J.Gateau

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    306
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

J.J.Gateau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. J.J.Gateau

    Haven 1227 / Antwerpen

    Is gewoon open.. haven 1227!
  2. Rijdt nu met oost-duits kenteken rond..
  3. J.J.Gateau

    IKEA slavendrijver???

    Vos is enkel een leverancier aan het DC, zoals ook LKWWalter en Quehenberger. Distributie naar winkels gebeurt door Reining, Verbrugge en Hendrickx.
  4. Ja, hoe goed ben je in je adviserende rol als je failliet gaat? En het gaat hier om Fatrans uit Venlo, zie ik hier een stiekeme doorstart zonder schulden?
  5. J.J.Gateau

    Ondertussen in de VS.

    Heb je toevallig een foto waarop te zien valt hoe zo'n Piggypack-truck gemonteerd is? Alvast bedankt!
  6. Dus we gaan op donderdag wat gehaktballen vreten zodat we op vrijdag zeker weten dat we niet voor 8 uur s'avonds het terrein van de thuisbasis op rijden? Ook goed voor de lengte van je weekend!
  7. Vergeet het Ruhrgebied niet he Ventie..
  8. Wat een onzin Johannie.. net of de Hema voor weken voorraad gaat houden waar deze niet nodig is? 100 puntslijpers * 400 filialen zijn 40000 puntslijpers die er voor janskloten liggen.. reken hier nog 1000 andere producten bij op.. Dan heb je 40 miljoen artikelen in omloop die je eigenlijk niet nodig hebt.. Zeg dat al jouw lage waardedichtheid producten een dubbeltje per stuk kosten (kostprijs).. dan heb je 4 miljoen euro in omloop die je niet nodig hebt, maar wel moet financieren.. Denk niet dat de Hema een bende amateuristische mongolen is: hun concept staat of valt bij uitgekiende logistiek. Om nog even te reageren op de mannen die knallen (niet alleen koelerboeren, maar ook fijnmazige distributie, postbesteldiensten etc.: Jullie hebben het eigenlijk aan jullie zelf te danken dat jullie een "extreme tijdsdruk" ondervinden. Als iedereen zijn werk ooit op een normale (de juiste) manier had gedaan dan hadden jullie die druk nooit gehad. Maar doordat vandaag Peter 10 adressen en 100 km op een dag maakt, Jan 15 adressen en 120 km op een dag en Henkie 20 adressen en 150 km op een dag is morgen de standaard 20 adressen en 150 km..
  9. J.J.Gateau

    Ondertussen in de VS.

    Dankjewel voor het duidelijke antwoord!
  10. J.J.Gateau

    Ondertussen in de VS.

    Waarom dan zoveel volume, heb je nu niet meer last van "klotsen"? Of kun je met 48000ltr meer compartimenten met verschillende producten laden?
  11. Daar heb je je frieten bijna van betaald.. Als je van vaste uren houdt en graag zekerheid wil hebben dat je je uren maakt zou ik niet in deze tak van transport gaan. Wil je iets avontuurlijks en soms dag en nacht werken waarbij je veel mensen ontmoet dan moet je het zeker doen! Als Renault monteur heb je niet echt een voordeel, ook al gaat een Renault bij de ANWB het vaakst kapot, de wegenwacht is meestal al weg voordat jij terplaatse komt. Bergingsbedrijven zijn door de aard van het werk wild van oproepkrachten, ik zou het dus zeker eens proberen mocht je er zin in hebben! *tip: zoek een berger die ook de internationale repatriëringen doet.. 's zomers vollop werk!
  12. J.J.Gateau

    Mijn gezondheid.

    Dan wees blij dat je nog nooit op de boot van Rome naar Barcelona hebt gezeten.. Smorgens pasta met frieten, smiddags lasagna met frieten, savonds snitzel met frieten..
  13. J.J.Gateau

    Mijn feroza!

    En wat voor een opleggers trek je hier mee? Of wat is de link met een chauffeur uit het beroepsgoederenvervoer? Wel een mooie wagen trouwens!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden