Spring naar bijdragen

steenhaas1

Reclamevrij
  • Aantal bijdragen

    3063
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    4

Over steenhaas1

  • Rang
    Aardbolbekledingvervoerder

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Locatie
    bijna.......
  • Beroep
    ondergewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

17456 profielweergaven
  1. steenhaas1

    Ff lossen

    Nog zo'n kolenboer @andremast
  2. steenhaas1

    nieuwe radio Pioneer AVH-Z7100DAB

  3. steenhaas1

    Het leven van een Botschauffeur

    Ik was te vroeg (heen 7:00 terug 7:30) daar denk, niemand gezien.
  4. steenhaas1

    forumgebruikers gespot

    @Leeuw net aan de rand van de stad met de langste naam van Nederland. En idd er was wat te doen😉
  5. steenhaas1

    forumgebruikers gespot

    Heeft Harry zn werk miet goed gedaan?
  6. steenhaas1

    forumgebruikers gespot

    idem
  7. steenhaas1

    Het leven van een Botschauffeur

    Dan is googel de weg kwijt, de A27 daar ligt Hooipolder (en de A59)
  8. steenhaas1

    Het leven van een Botschauffeur

    Ff de polder uit en je bent de weg al weer kwijt😉
  9. steenhaas1

    Transportcenter Meppel

    Maar 10km gereden vandaag, maar toch nog ruim 10 uur gemaakt.
  10. steenhaas1

    simcard lezer

    En in het instructieboek staat dat je dat zomaar kan koppelen, niet dus je moet dat via de dealer regelen (abbo)
  11. steenhaas1

    Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Maar met gewone rollen krijg je wel piekbelasting op je chassis, en met een slee niet. Mijn laatste aanhanger was een combi aanhanger, met vloer en kleppen, hydraulisch verschuifbaar kopschot en uitneembare platen in het midden waaronder de containerbaan met rollen in het chassis zat. Heb regelmatig een geladen bak op de ahh gezet zonder de PTO te gebruiken, recht voor de ahw staan achteruit rijden en remmen, stond de bak al ruim een meter erop. Bak van de ahw afhalen deed ik beetje handgas en handrem erop en met de luchtvering nog in rijstand bijna van de ahw lieren, dan de luchtvering laten zakken zo werden de rollen tenminste gebruikt en trok je de bak zonder veel kracht zo op de voorwagen.
  12. steenhaas1

    Toch een sterk staaltje voorbereiding

    Zag ook staan, het was passen en meten om hem op zijn plek te krijgen, er moest wel 57 keer gestoken worden. Dat passen en meten was al eerder gedaan, want van de week stond al in de krant dat er 57x gestoken zou gaan worden.😉 Zo lijkt net of het ter plekke pas wordt gekeken hoe te manoeuvreren, met zo'n klein vuiltje laten ze echt niets aan het toeval over.
  13. steenhaas1

    Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Ziet er meer uit als een semi-tankstel 😉 Zijn grote tankstellen dan wel zoals hieronder beschreven Ron? Op een afzetcontainer aanhanger (bv GS*Meppel) met een slee waarop de container naar voor gereden wordt zitten "echte" tankstellen, ze zien er uit als een fiets/motorketting die rond een massieve ijzeren strip draait. Waar dat bij een rupsvoertuig (tank) over looprollen gaat, loopt dat hier rond die strip met afgeronde voor en achterkant. Zo staan er meer rollen tegelijk op de ondergrond en wordt het gewicht verdeelt wat beter is voor je chassis waar de slee over rijdt.
  14. steenhaas1

    Code 95 / nascholing

    Nu nog een cursus tankwagen verwarmen, scheelt weer een NL-Alert 😉 En een hoop stank 👃🤮
  15. steenhaas1

    Code 95 / nascholing

    Moet dat niet BIBEKO en BUBEKO zijn??
×