Spring naar bijdragen

steenhaas1

Reclamevrij
  • Aantal bijdragen

    2783
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    4

Over steenhaas1

  • Rang
    Aardbolbekledingvervoerder

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Locatie
    bijna.......
  • Beroep
    ondergewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

12398 profielweergaven
  1. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    lezen zunne, komt uit 561/2006
  2. forumgebruikers gespot

    Maarten net bij Roermond
  3. En niet te hard klappen, anders had je kans dat ie weer in de lage groep kwam.....
  4. Nieuws in plaatjes

    Dan maar hopen dat het snel vrede wordt, dat lijkt me voor de mensen daar ook beter. En kunnen we in de verleden tijd verder praten, dan leek het een onmogelijke opgave... sh*t weer een lijk erbij....
  5. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    @Wilbert hij sprong weer niet naar het geplaatste bericht.....
  6. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    dubbel
  7. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Denk niet dat je het red met je OKV om daar ff te tafelen....
  8. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    dubbel
  9. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Denk niet dat je het red met je OKV om daar ff te tafelen....
  10. Toen ik het nalas zag ik het ook Rob, en gecorrigeerd.
  11. Maar van die 11 uur vallen er maar 7 binnen de 24uur dus geen dagelijkse rust volgens de wet!
  12. Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Heb wel steunpoten, maar dan moeten de kleppen open kunnen én anderhalve meter vrije ruimte aan beide zijden zijn. Dan moet het spul recht staan en moet je recht vooruit kunnen rijden. Ook kan dat vaak niet omdat je dan op de net gestrate parkeervakken zou moeten stempelen, die aan de straatzijde nog niet opgesloten is ( want dat gebeurt met de door jou te leveren stenen) Ook kun je dan niet naar voor de poot wat neerzetten, want dan kan je niet meer verder naar voren rijden met de kraan. De poot moet volledig uitgeschoven worden ( je ziet net de gele streep op de horizontale balk) voor je kan stempelen of weer poot intrekken. Alleen de linker poot kan helemaal achterop staand gebruikt worden zonder klep te openen. Wat ik regelmatig doe om de trailer te ontzien. Éénmaal boven de assen is er weinig aan de hand, deze kraan staat precies in de midden dus aan beide zijden even stabiel. De vorige modellen hebben de kraan uit de midden staan, iets dichter bij de motor. Dan heb je een stabiele en onstabiele zijde om te lossen, de motor kan niks of rechts staan.
  13. Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Gelukkig hoeven we die niet vaak uit te venten, de laatste keer is ook 2 jaar terug, maar toen heeft idd iemand anders de auto verreden.
  14. wist je dat

    Kreeg op de app vanochtend al twee foto's met 9:00 en de ander had uitgeslapen, 9:03 rust. Toevallig was ik gisteren als 1e klaar om 18:15. Een collega ging om 20:00 nog een buurtritje doen maar die was na een rust van net 9uur begonnen vrijdagochtend om 5:20, die ging het niet redden binnen de 15 uur. Maar voor dat ritje was mijn auto niet echt geschikt, anders had ik die nog wel ff gedaan.
  15. Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Nee, zou soms wel makkelijk zijn, maar bij het uitrijden van een vracht stenen (machinaal straten) maar dat is meestal met 1 keer verzetten wel klaar. Meeste straten worden 5m breed, op een pak zit 10m2 dus elke 2m een pak. 18 pak bij, dus 34m lengte nodig je begint een meter of 4 achter de auto en kan een pak of 8 de eerste keer lossen, de auto verrijden dan kun je de rest kwijt hoe leger de auto hoe verder naar voren je kan. Vaak zet ik dan een pak achterop als ballast en houdt 1 pak ruimte om die als laatste ertussen te zetten. Ook door de luchtvering van de trekker te laten zakken staat hij stabieler om voorop te lossen, dat scheelt echt veel de luchtvering.
×