Spring naar bijdragen

Pierre

Reclamevrij
  • Aantal bijdragen

    6628
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    57

Over Pierre

  • Rang
    Vriend van het chauffeursforum.
  • Verjaardag 13-05-69

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recente profielbezoeken

15232 profielweergaven
  1. Waar gaat de reis heen...???

    Geladen Lacanche, Puligny-Montrachet, 4 x Beaune, Savigny les Beaune, Ladoix-Serrigny, Gevrey Chambertin, Nuits-Saint-George, op weg naar Colombey les Belle ...
  2. Waar gaat de reis heen...???

    Het begint steeds leuker te worden bij m'n nieuwe broodheer... Morgen Longeau-Percy, woensdag Meyzieu en Romans-sur-Isère bij Valence
  3. DC aanleverings hel!

    Een andere werkgever waar het wél anders kan zijn er niet. Iedere leverancier/vervoerder die in dit werk zit weet hoe de bedrijfscultuur van dit soort firma's in elkaar steekt, lange wachttijden en de rest van de ellende zijn daar een vast onderdeel van. En verders...als chauffeur doe je gewoon je ding. Of je er nou heel blij van word of diep treurig, je word er gewoon voor betaald en verders niks meer of minder.
  4. Winkeldistributie lading

    Ja? En jij weet dat, of jij denkt dat dat zo is? Ik heb zelf 18 jaar bij een bedrijf gewerkt wat al sinds jaar en dag dat k*twerk voor AH doet, dus ga mij niet vertellen hoe het werkt. En niet alleen daar, ook de andere 'vaste' vervoerders nemen het allemaal wat minder nou als het op het werk voor Appie H. aankomt.
  5. Winkeldistributie lading

    De vraag in deze is natuurlijk hoe lang je werkzaam wil blijven in het transport en in hoeverre je voor 'versleten' aan je oude dag wil beginnen. Iedere ochtend om 3 of 4 uur je graf uit om bij de grootgrutter zo'n 12 tot 15 of 16 uur lang je eigen het schompes lopen leuren en zeulen met 57 rolcontainers die bijna allemaal nét iets te zwaar of iets te breed zijn -en dat dan 2 of 3 keer per dag, of onderweg een uurtje of 7 opstaan, een beetje je uren volrijden, links en rechts een blukje leeg -of volblazen of een paar klantjes hun pallets leveren. Zeg het maar...
  6. Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Is dat écht zo Lambiek? Zal je snel effe uit je dromen helpen... Dit is één van de vele acties die ook nu nog steeds plaatsvinden, echter word aan acties van de BBE nooit ruchtbaarheid gegeven. Dit is dan ook het nagenoeg het enige filmpje wat ooit gepubliceerd is. En hier nog wat beeldmateriaal mocht je je vervelen op deze zondagmiddag. Misschien dat je er iets wijzer van word in plaats van dat soort loos gelul in de ruimte te roepen...
  7. Een week vol verrassingen.....

    Nee nee, om 'den dooie dood' niet dat ik dubbelbemand ga rijden. Maar zondags vertrekken is eigenlijk standaard, we rijden dus met meerdere collega's tegelijk richting Frankrijk. En verders gewoon met stukgoed, weliswaar af en toe ADR erbij maar dus zeker geen tankvervoer.
  8. Een week vol verrassingen.....

    Inderdaad Hendrik, de hele week op pad geweest met een nieuw type Volvo. Rustig aan begonnen om effe die auto, de boordcomputer en de werkwijze van het bedrijf onder de knie te krijgen, een beetje lopen pielen in Le Nord en rond Parijs en zo vliegt de week vanzelf voorbij. Het gaat letterlijk door heel Frankrijk heen, maar het meeste werk hebben ze dus -begrijpelijk- in noord-Frankrijk en in -en rond Parijs. Helaas ga ik hier geen verslagen meer schrijven Hendrik; enerzijds stelt men het volgens mij niet echt op prijs dat ik hier onbedoeld allerlei informatie over het bedrijf waar ik nu zit ga delen, anderzijds heb ik er ook de tijd niet meer voor. Ik ben net thuis vanaf zondag, mijn gezin verdient de aandacht, er moet ook nog wat geroeid worden tussendoor en zondagmiddag vertrekken we weer richting Paris. Mooi en leuk werk, maar het kost wel een hoop vrije tijd...
  9. Herhaling of volledige cursus opnieuw?

    Goed bevallen hoor, de hele week France. Veel Nord en Parijs, het verdere werk komt vanzelf wel een keer. Eindelijk 's avonds de routier weer in dus ik denk dat ik m'n draai daar wel ga vinden..
  10. Waar gaat de reis heen...???

    Effe kennisgemaakt met m'n auto voor de komende dagen of weken, de Volvo maar eens ingeruimd en morgen vroeg uit de veren naar la France. Rustig aan beginnen, volle bak lossen Lillers bij Bethune!
  11. Gewoon effe 10 nummers intikken 0599-332529, vraag het ze en je weet alles. Kost je een hoop minder moeite dan om hier via allerlei omwegen van alles en iedereen te weten te komen...
  12. Herhaling of volledige cursus opnieuw?

    En even voor de volledigheid; 2½ dag cursus en 4 uur e-learning ook goed voor 21 punten Code95!
  13. Herhaling of volledige cursus opnieuw?

    Ziezo, ADR Basis en Tank ook weer in de pocket, ik ben er weer vanaf voor de komende 5 jaar!! Om toch even al diegenen die zelf hun ADR moeten regelen en bekostigen een goed advies te kunnen -en mogen geven; Ik heb mijn ADR-cursus gedaan via Commexion van Alex Brinkman uit Wanneperveen (klik>>>). Veruit de goedkoopste die ik kon vinden, en gewoon een heel goede en gedegen opleiding, gewoon zoals het hoort. Afspraken steeds nagekomen, altijd antwoord bij vragen per telefoon. Het ADR-lesmateriaal ruimschoots voor aanvang cursus thuis binnen gehad, 2½ dag cursus, 4 uur e-learning (gedeelte ADR Tank) en les van Antoon Kappen, de auteur zelf van het ADR-boek die alle tijd nam voor iedere cursist en helder en duidelijk was in zijn uitleg. Ook niet onbelangrijk...de lunch voor beide dagen prima verzorgd. Gewoon leuk, goed en gezellig dus. Beetje reclame eigenlijk, maar de dingen die goed zijn mogen ook best genoemd worden op dit forum lijkt mij. Maandag begint mijn nieuwe avontuur, eindelijk weer naar Frankrijk!
  14. wist je dat

    Ik ken er niks van Hendrik. Ik wens m'n 324 alle sterkte met die padvinders...
  15. de week van rubberduck

    Inmiddels bijna twee weken verder...dat moet wel een héél lang verhaal worden
×