Spring naar bijdragen

Pierre

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    10542
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    367

Over Pierre

  • Verjaardag 31 december

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Pierre's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

18,3k

Waardering in de gemeenschap

  1. Wat jij allemaal sjouwt en doet interesseert ons ook niet Shompie, je wil het heel wat laten lijken maar iedere boerenlul uit Roemenië en Moldavië fikst dat werk. Meer dan dat zelfs... En niet ik, maar wel al die andere mensen op dit forum die nog weten hoe het verhaal precies in elkaar steekt en vinden je - net als ik- een viespeuk, en ook jij weet precies waarom.
  2. Je kan domme lach-smileys plaatsen Shompie alsof het je allemaal niks doet, ik zal de details besparen met betrekking tot het door de rest van dit forum vermeende 'misbruik'. Dat vermeende misbruik werd zelfs - zonder namen te noemen- via prive-berichten bevestigd door je eigen forum-vrienden waarvan je zelf dacht dat ze tot je heimelijke vriendenkring behoorden. Wat je allemaal sjouwt en waar je allemaal naar toe gaat met je zelfbenoemde "vakantieritjes" (3 x 24 uur maken in een week tijd, nachten zitten, 3 uur 's nachts rijden...) interesseert me allemaal niet, maar wat jij geflikt hebt gaat er bij velen hier niet in, lager kan het haast niet. Vervolgens word je hier het forum afgedonderd - of ben je opgehoepeld- en een jaar of wat later ga je hier weer vrolijk alsof er niets is gebeurd. Dat is wat Hendrik bedoelt waarschijnlijk. Wat Ger betreft, die had ik iets wijzer geacht als jou maar is net zo dom of nóg dommer, de plaat voor zijn kop is in ieders geval nét zo dik.
  3. Nee inderdaad, jij niet. Zo dom ben -of was je wel. De rest op dit forum had het al gauw genoeg door....
  4. Verdorie HJ, kap daar nou eens mee en zit die man niet steeds te klieren. Het was zo rustig....
  5. Pierre

    Navigatie app

    Wat is er niet handig aan? Ik gebruik mijn TomTom 6250 nu al zo'n 6 jaar, werkt nagenoeg feilloos in alle landen - en steden- waar ik kom. Of het nou hartje Parijs of Athene is, dat ding heeft me al veel ellende bespaart. Daarnaast veel nuttige informatie m.b.t. truckstops, parkeerplaatsen etc., de 'live traffic' informatie werkt perfect. Dit model is al niet meer te bestellen, op Marktplaats staan er nog wel een paar. Zo'n ding kost misschien wat maar dan heb je ook wat. Alle waar is naar zijn geld..
  6. Pierre

    Adr parkeerproblematiek

    Het zal eerder beeldspraak zijn geweest... ik kan me ook niet voorstellen als je nét gelost hebt bij de Shell en dan in de Willem Barendzstraat gaat parkeren, dat je dan oververmoeid bent en met je ogen zit te knijpen. Dit zijn ook eigen woorden van de chauffeur. In mijn optiek een meer plausibele verklaring waarom hij vlak na het lossen vlakbij een parkeerplaats zocht. "ik zat aan mijn uren. Ik nam de beslissing om een veilige plek te zoeken, in plaats van over mijn uren de snelweg op te rijden"
  7. Pierre

    Adr parkeerproblematiek

    Oververmoeid...wie heeft het hier ergens over 'oververmoeid' gehad? Het is een pure samenloop van omstandigheden geweest waar een tekort aan geschikte parkeerplaatsen, een daaruit voortvloeiende overschrijding van een rijtijdenwet en een uiteindelijk enige en juiste beslissing van de betreffende chauffeur aan ten grondslag ligt. Ondanks al die veronderstellingen die je er allemaal bijhaalt blijkt hier dus dat je geen beroepschauffeur bent al helemaal geen kaas gegeten hebt van hoe het werkelijk in elkaar steekt onderweg.
  8. Pierre

    Chauffeurstekort ?

    Ach, die D6 chauffeur word net zo hard genaaid als die E7 chauffeur zoals jij die als voorbeeld stelt. Voor sommige werkgevers is het nooit genoeg. Gelukkig kan ik uit ervaring spreken dat er ook nog E7 betaald word zonder voor een kwartier of half uur bestolen en genaaid te worden door je eigen werkgever. Zelfs met extra voorwaarden, niet CAO. Alleen er moet wel gewerkt worden. Tijd voor papa-dag op woensdag of dartclub op donderdag is er niet. Maar dat zijn slechts keuzes; je wil dit of je wil dit niet.
  9. Pierre

    Chauffeurstekort ?

    Er zijn genoeg top-chauffeurs te krijgen Shompie, ze zouden jou b.v. eens kunnen bellen. Voor knap personeel zullen ze even verder moeten kijken.. Maar zonder gekheid; deze werkgever is waarschijnlijk naarstig op zoek naar werkvolk en probeert ze over de streep te trekken met een bonus van 10% extra bovenop het salaris. Die 10% zie ik niet anders dan een verkapte E7 (€ 3202,12). Hij betaald D6 (€ 2935,60), doet daar 10% bovenop wat uiteindelijk € 3229,16 wordt, zegge en schrijven € 27,04 meer als een gewoon E7 salaris per vier weken. Dan zou het ook zomaar kunnen zijn dat hij gewoon D6 betaald en die 10% onder het mom van een extra vergoeding uitgekeerd wordt. Zo'n soort constructie had mijn vorige werkgever ook. Het scheelt een werkgever op die manier loonkosten, dan nog even een CAO-staffel eroverheen voor de wachttijden op de terminals en we zijn er. Chauffeur in zijn nopjes met zijn verkapte E7 maar vergeet in zijn euforie dat pensioenopbouw etc. nog steeds op D6 is gebaseerd. Hetgeen wat ik stel is slechts een voorbeeld en heeft geen betrekking op deze firma zelf, misschien zit ik er wel helemaal naast en betaald deze werkgever netjes E7 met 10% er bovenop en zonder pauzestaffel, wie weet?..
  10. Pierre

    Adr parkeerproblematiek

    Het is nog steeds tot 28 dagen terug dat men mag bekeuren Steenhaas, ook in het buitenland. Die 8 weken (56 dagen) waar jij het over hebt gaat pas in op vanaf 31 december 2024. Nu is het volgens jou op dit moment 4 weken in Nederland en 8 weken in het buitenland terwijl dit gewoon op Europees niveau word ingevoerd per 31 december 2024, pas over 10 maanden. (klik) Laatst beweerde je weer zoiets als dat te lang doorrijden minder zwaar aangerekend word als dat men 'vergeet op OK te drukken' ofwel de wekelijkse rust vergeet te bevestigen. Waar heb je dat dan gelezen of "gehoord"? Die onverantwoorde tijd kan gewoon verantwoord worden met een ingevulde achterkant van de print, net zoals je die maakt wanneer b.v. je kaart defect is. Een uur of wat te lang gereden is op geen manier terug te draaien, gelijk aftikken of enkel uit te leggen met een verdomd goeie reden.
  11. Alle speculaties ten spijt, ik denk eerder gewoon zijn AdBlue-killer (klik) die de geest gegeven heeft...
  12. Effe pochen met je kassabon en met pijn in je portemonnee wat je eet hier in Nederland. Alleen maar voor de likes op een forum, de grote bink uithangen. In Frankrijk zit je de hele week in je auto te kamperen, bang dat je je eten moet bestellen in het Frans of twee tientjes uit moet geven. Of er moeten 10 Hollanders staan, dan durf je misschien naar binnen. Ik ken jou soort. Zo voorspelbaar...
  13. Pierre

    Adr parkeerproblematiek

    Waarom vloog je dan destijds met 90km/h door de baustelle bij Keulen waar 60 km/h was toegestaan? Enkel om nog vóór 13.00 bij de klant in Duisburg te kunnen kunnen staan en zodoende geladen te komen? Het maakte je niet uit, al stond je het hele weekend op 10 km van huis, regels zijn regels! Zo vertelde je hier eerder. Wie dwong je dan om als een achterlijke vol gas door die werkzaamheden te vliegen Ger?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden