Spring naar bijdragen

Valencia

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    33
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Valencia

  • Verjaardag 01-02-1971

Valencia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Bij Jgt in Hoogvliet hebben ze nu niemand nodig weet ik uit ervaring.
  2. Valencia

    Nieuwe baan

    Na het failliet gaan van vorige werkgever eind Dec 2011 heb ik een nieuwe werkgever gevonden. Totaal wat anders dan wat ik eerst deed. Zeeschepen bevoorraden van allerlei scheeps benodigheden in de Nederlandse en buitelnandse havens. Het is Nat & Internationaal container chauffeurs werk, 1 a 2 nachten per week van huis, in overleg met de planing. Ga zee containers vervoeren vanuit havens naar de klant & andersom. Standplaats is me eigen Hoogvliet, Ik mag gaan rijden met een Mercedes Actros trekker. 5 Januari op eigen verzoek dagje mee rijden/inwerken/kennis maken en dan maandag 9 Januari gooien ze me in het diepe. Wish me luck zal het nodig hebben. Bedankt alvast voor alle weetjs en tips ik hoop dat ik er wat aan heb. Groetjes Valencia
  3. Die website is gewoon nog niet down. Net zo als www.fbi-express.nl met de advertentie Links Groetjes Valencia
  4. Een stukkje uit de krant van voorne putte Directeur failliete Neko: Mijn kindje is doodgegaan' Dit was mijn kindje en dat is dood gegaan. Voor directeur Hans Meijer komt het deze week uitgesproken faillissement van zijn transportbedrijf Neko transport uit Spijkenisse als mokerslag aan. Dat geld ook voor de 23 personeelsleden veelal chauffeurs die niet weten wat de toekomst brengt. Meijer zegt dat zijn bedrijf in principe gezond is. Alleen is door een boekhoudkundige fout een belastingaanslag vier jaar lang over het hoofd gezien. Met die aanslag zijn we naar de bank gegaan, hebben het uitgelegd, maar de bank gaf aan niets voor ons te kunnen doen. Banken financieren geen transportbedrijven, is mijn ervaring echt droevig. We hebben niet voldoenden vlees op de botten om er zelf uit te komen. De directeur zegt dat de toekomt er juist goed uitzag. Het bedrijf dat hij in 2005 overnam, verhuisde in april naar een nieuw pand aan de Ohmweg. Vanwege de markt hebben we de tarieven aangepast. Het resultaat was dat we uit de rode cijfers kwamen. Maar toen kwam die aanslag. Bedrijven die klussen hebben wijst Meijer nu door naar collega transporteurs. En hij doet zijn uiterste best om zijn chauffeurs onder te brengen bij andere bedrijven. De faillissementen in de transportwereld volgen elkaar snel op in deze crisistyd. Vorige week ging van de bie in Zuidland over de kop. Groetjes Valencia
  5. Een stukkje uit de krant van voorne putte Directeur failliete Neko: Mijn kindje is doodgegaan' Dit was mijn kindje en dat is dood gegaan. Voor directeur Hans Meijer komt het deze week uitgesproken faillissement van zijn transportbedrijf Neko transport uit Spijkenisse als mokerslag aan. Dat geld ook voor de 23 personeelsleden veelal chauffeurs die niet weten wat de toekomst brengt. Meijer zegt dat zijn bedrijf in principe gezond is. Alleen is door een boekhoudkundige fout een belastingaanslag vier jaar lang over het hoofd gezien. Met die aanslag zijn we naar de bank gegaan, hebben het uitgelegd, maar de bank gaf aan niets voor ons te kunnen doen. Banken financieren geen transportbedrijven, is mijn ervaring echt droevig. We hebben niet voldoenden vlees op de botten om er zelf uit te komen. De directeur zegt dat de toekomt er juist goed uitzag. Het bedrijf dat hij in 2005 overnam, verhuisde in april naar een nieuw pand aan de Ohmweg. Vanwege de markt hebben we de tarieven aangepast. Het resultaat was dat we uit de rode cijfers kwamen. Maar toen kwam die aanslag. Bedrijven die klussen hebben wijst Meijer nu door naar collega transporteurs. En hij doet zijn uiterste best om zijn chauffeurs onder te brengen bij andere bedrijven. De faillissementen in de transportwereld volgen elkaar snel op in deze crisistyd. Vorige week ging van de bie in Zuidland over de kop. Groetjes Valencia
  6. Weet niet welke jou kennis en mijn ex colega dat is. Maar ik heb van de curator te horen gekregen dat me ontslag brief onderweg is. En maandag of disndag dan iets van een collectieve UWV inschrijving plaatsvind aan de zaak. Groetjes Valencia
  7. ook Van Der Leer / Meijer Holding Bv te Spijkenisse failliet
  8. Op 13-12-2011 is Van Der Leer / Meijer Holding Bv te Spijkenisse (Zuid-Holland) door de rechtbank in Rotterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. P.J.C. van Gog. Het insolventienummer van deze zaak is F.11/782. Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar. Bron: Faillissement Van Der Leer / Meijer Holding Bv te Spijkenisse (F.11/782) - FaillissementsDossier.nl
  9. Op 13-12-2011 is Fbi Express Bv te Spijkenisse (Zuid-Holland) door de rechtbank in Rotterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. P.J.C. van Gog. Het insolventienummer van deze zaak is F.11/781. Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar. Bron: Faillissement Fbi Express Bv te Spijkenisse (F.11/781) - FaillissementsDossier.nl
  10. Nee oke, dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Maar wat gezeliger mag of kan je wel zijn, en dat is dan weer mijn mening. Als nieuwe leden dit zo lezen denken ze wel 3 keer na voor dat ze wat posten. En dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij. IK heb wel spijt het hier te delen door een zeer gewaardeerd poster. Als ik het opgemerkt zou hebben ( en dat heb ik dus niet ) zou ik er natuurlijk niet gaan rijden. Ik kom ook niet aan met verhaaltjes ik heb ook geen excuus het is me overkomen.
  11. Ik heb ook helemaal geen excuus met omkopelen zoals jij zeg. Omkopelen is totaal niet aan de orden geweest. Maar goed dit is jou mening en die is een beetje bod maar daar deal ik mee hoor. Ik ben blij dat het allemaal goed afgelopen is. en daar wou ik het dan maar bij laten. Groetjes Valencia
  12. Wat een raar andwoord zeg, ik zou me dus moeten schamen. wat kan ik er nu aandoen, koppel een trailer aan en controleer visueel die trailer. op: schades, wielen/banden, wielmoeren, verlichting, en of ie goed aangekopeld is, Niets aan de hand zoals heel vaak en dus rijden maar. En dan opeens werd ik gelukig gewaarschuwd door een inhalende colega chauffeur. Ik zal in het vervolg wel even nadenken voordat ik weer wat op het wereld wijde web (het chauffeursforum.nl) neer zet. voor dat je het weet geven ze je de schuld of zeggen ga jij je maar ff schamen. Beetje jammer dit. Groetjes Valencia
  13. Dit waren wel mijn wielen. Ik werd gewaarschuwd door een inhalende colega chauffeur die gebaarde van me trailerwielen zwabberden. Ik merkte er werkelijk niets van.
  14. Dit is geen optie, de kabels dik in de schotelvet zetten. Ik denk dat mijn colega's het me niet in dank afnemen waneer hun even met deze combinatie weg moeten. En we wisselen nogal eens van trailer zeg maar. Ik hou het er maar bij hoe ik het nu opgelost had, dus een soort van ruimte maken door half aftekoppelen. Maar bedankt voor alle tips in iedergeval. Groetjes Valencia
  15. Ik ben een net geslaagde en dus een beginnende trekker met oplegger chauffeur. Nu heb ik heel veel goeds geleerd, van de rijschool www.koosvanderbilt.nl. Aan & af koppelen is geen probleem. Maar als ik niet hoef aftekoppelen en dus de conbinatie zo parkeer op een openbaar parkeerterein. Waar veel van dit soort conbinatie's staan. Moet ik de stroomkabels & A.B.S kabel verwijderen van de werkgever dit I.V.M. diefstal. Eraf halen is niet het probleem dat is wel zo gebeurd los klikken en trekken maar. Maar de kabels er s'morgen's vroeg weer opaan sluiten met weer & wind ( regen sneeuw & veel kouwe wind) vind ik toch wel een probleem. Ik pas er eigenlijk ook niet echt tussen om dat aantesluiten zeg maar. Zijn deze kabels ook te beveiligen zodat ze permanent vast aan de trekker blijven zitten ? Net zoals de lucht slangen bevestigd zijn. Hoe ik het nu opgelost heb is een soort van ruimte maken door half aftekoppelen. Ik weet het anders ook niet, iemand betere tips ? Ik hoor of zie jullie tips & trukjes graag tegemoet. Groetjes Valencia
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden