Spring naar bijdragen

HIT

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1487
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    4

Over HIT

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 21-03-1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.harminfratransport.nl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lelystad, Nederland

Converted

  • Locatie
    Lelystad, Flevoland, Nederland
  • Interests
    Auto's, Wegafzettingen, Opsporing
  • Beroep
    Wegafzetter en Transporteur

Recente profielbezoeken

16474 profielweergaven
  1. HIT

    Uit zeer betrouwbare bron ( nl ger zelf ) leest hij mee omdat het van zijn advocaat moet.

     

    Verder probeert  hij via prive zieltjes te winnen voor zijn daden..... jammer joh niet gelukt.

     

  2. HIT

    Afslag gemist

    RWS maakt er ook een potje van. Een goedkopere oplossing is het span achteruit over de weg laten gaan tegen het verkeer in onder een afzettng in de nacht. Maar daar gaat dan en precedentwerking vanuit en dat wil men voorkomen. Een tweede is dat een weg alleen mag worden afgezet/afgesloten als er geen andere oplossing is, en die is er al is hij duurder. Marco of Shompie zullen mijn volgende uitspraak kunnen ontkrachten of beamen,...... en hier stop ik omdat ik net nieuwe beelden zie. Wat ik wilde zeggen is dus gebeurt, vanaf de oprit zijn rijplaten gelegd en het geheel is achteruit gemanuvreerd en heeft zijn weg kunnen vervolgen.
  3. HIT

    Alweer een ramp in Italië

    Laatste berichten op de radio was dat een pijler een bolblikseminslag heeft gehad en het toen heeft begeven....... was om 20:00 op radio3. En dat zou ik maar zo geloven, heb eens zo'n ding in het markermeer zien terechtkomen terwijl ik op de dijk stond... dat was serieus geweld.
  4. HIT

    Afslag gemist

    officieel als het vervoer vergunningsplichtig is dan moet er een vergunning zijn voor de begeleiders om hem over die route heen te begeleiden. Verder idd boven de 50m moeten er twee begeleiders zijn, en wanneer je als spitser begeleid moet je de route in jouw voertuig aanwezig hebben in een draaiboek. Maar in feite is het altijd een samenwerking tussen chauffeur en begeleiders en bij zoals alle werkzaamheden gaat er wel eens iets mis.
  5. HIT

    Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    ook ik doe iets voor mijzelf...... geloof ik, maar ik deel zowel voor mijzelf als personeel vrije tijd in. Dat houdt het wel leuk en de personen vrolijk.
  6. HIT

    Kaart van andere chauffeur in auto

    jouw persoonlijke pas mag je houden, de pas van de ander wordt ingenomen en vernietigd.
  7. HIT

    wist je dat

    Deze meneer heeft geen wrap gebruikt: https://stuarthughes.com/shop/luxury-cars/rolls-royce-phantom-solid-gold/
  8. Even op deze posting terugkomend, wanneer de voertuig homologatie is afgegeven voor een voertuig met als TTM +3500kg dan dient een voertuig ook voorzien te zijn van een tachograaf. Dat is dus ook voor alle bussen die zijn teruggekeurd naar ttm </= 3500kg. Daaruit kun je verder afleiden dat wanneer vervoer voor derden wordt gedaan boven met dergelijk voertuig dat het technische gewicht boven de 3500kg ligt en dus wanneer er vervoer wordt gedaan dat niet onder de vrijstellingen valt er ook een tachograafplicht is. Bijv. een VW Crafter met een technische TTM van 5500kg maar teruggekeurd naar TTM 3500kg moet gewoon voorzien zijn van een tachograaf. Ja ik heb zelf zo'n bus, en ja daardoor heb ik die wet helemaal uitgeplozen want ik wilde dat kreng niet.
  9. HIT

    Nieuws in plaatjes

    Werkneemsters.....
  10. Hier komt uit voort dat een tacho verplicht is bij voertuigen waarbij een aanhanger aansluiting vanuit de fabriek tot de mogelijkheid hoort doordat de voorzieningen er al voor zijn aangelegd zoals kabelboom en aanmelding in de canbus. Verder dat wanneer er een daadwerkelijke trekhaak is gemonteerd bij voertuigen met bouw jaar na 13-05-2016 moet ook achteraf een tachograaf worden ingebouwd. En dan komt 561/2006 in aanraking met bijna alle wegenverkeerswetten van bijna elk EG land, die zeggen dat als een tacho is geinstalleerd en er wordt vervoer tegen vergoeding gedaan ( geen onderscheid tussen vervoer voor derden of eigenvervoer ) dan moet hij ook worden gebruikt. Vrijstellingen daargelaten. Rijbewijs B+ bestaat in Nederland niet en wordt door de Nederlandsewetgeving ook niet erkent. Is niet helemaal waar, type aanduidingen van voertuigen laten een max. aanhangergewicht van 1.5x het trekkende voertuig toe. TTM 3500 kg is dan TCM 3500+(1.5*3500)=8750 kg Vandaar ook dat ineens de dolly BE combi's op de markt kwamen TCM 8750 echter met een oplegger wordt dat max. 8750+(1.5*8750)=21875 kg. * Maar hier spreken wij niet meer over aanhangers daar de druk op een bolverbinding in NL nog steeds max 3500kg is. * de reden dat de wet is aangepast omdat de overheid dit teveel vond voor een BE rijbewijs.
  11. HIT

    Truckstar 2018

    Toch handig die botsabsorbers met extra accu's.....
  12. HIT

    JP Visser

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1975552419143154&amp;id=100000652459139
  13. HIT

    Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

    Ik neem aan op grond van verkeerde verkoopvoorwaarden en voorlichting van de verkoper?
  14. HIT

    Kaart van andere chauffeur in auto

    In het geval van de bestuurderskaart van een ander gaat bemamitoe niet op, dit omdat het in de wet is opgenomen. Of het staat in de regeling tagograafkaarten brbwr0018544 of het staat in de WvW In 1 van die twee staat dat de persoonlijkheid en de strafbaarheid omtrent verkeerd gebruik.
×