Spring naar bijdragen

HIT

Reclamevrij
  • Aantal bijdragen

    1779
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    5

Waardering in de gemeenschap

5426 Excellent

2 Volgers

Over HIT

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster
  • Verjaardag 21-03-1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.harminfratransport.nl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lelystad, Nederland

Converted

  • Locatie
    Lelystad, Flevoland, Nederland
  • Interests
    Auto's, Wegafzettingen, Opsporing
  • Beroep
    Wegafzetter en Transporteur

Recente profielbezoeken

22238 profielweergaven
  1. Beste iveco, even een teleurstelling maar een iveco mag goedkoper zijn in aanschaf.... maar duurder in onderhoud. Ik heb zowel een 5t iveco gehad als nu een crafter en de laatse kostte mij in 10 jaar minder aan onderhoud dan de iveco. Verder doet de crafter waar hij voor is gekocht terwijl de iveco laat afweten.
  2. HIT

    wist je dat

    Het bij @Leeuwtjezijn werkgever bar is geweest? https://www.destentor.nl/almelo/brand-bij-bolletje-in-almelo-onder-controle-drie-brandweermensen-bevangen-door-hitte~a1a5fac7/ Ik hoop zonder persoonlijke ongevallen.
  3. HIT

    foto's tijdens het laden en lossen

    Juist, en niet juist. Bij aanhangers tot 3500kg is het altijd en middenasaanhanger geweest, echter in den beginne dat deze aanhangers voor CE werden gebruikt was de term die gebruikt werd wipkar. Pas toen deze werd opgenomen in de regeling voertuigen werd het weer en middenasaanhanger.
  4. HIT

    Een week van een koetelaar

    Klomp caravanvervoer wel.
  5. dat valt wel mee, hij had al vel gedaan om eraan te ontkomen. Ik kan helaas dat filmpje niet vinden.
  6. Er is op het net en uitgebreider filmpje waar hij het al meerdere keren vraagt en zelfs ergens anders is gaan zitten. Dan nog blijft de reactie overtrokken.
  7. ships bijna goed Ik ga voor de 30t lijken plaatjes van 6.0x1.8x0,14 1200k p/s
  8. Stelregel voor schade waar dan ook is hij zij die het werk verricht is verantwoordelijk. In dit geval draait ( werkt ) de chauffeur de container rond en is dus verantwoordelijk.
  9. Die illusie kan je laten varen. Alles wordt geflitst bij de nieuwe apparatuur, en dan filtert een computer de hardrijders eruit en een agent kijkt het nog een keer na. Verder is er uitspraak van een rechter dat GPS snelheid niet wordt gezien als correcte snelheid vanwege variabele satelietstand en dat satellieten een marge hebben van 13% voor wat betreft plaatsbepaling, wanneer er meer dan 15 satellieten worden gebruikt is de afwijking nog steeds 9%. Maar eigenlijk vind ik Huub zijn oom veel erger..... Dus heren houd je dochters uit zijn buurt
  10. @105.510 Daar zeg je wel iets heel anders als waar hier tegen wordt ingegaan nl: maw, bijna geen verkeer. Hier in Nederland en in veel andere landen waar overdag je van file naar file rijdt en die afstand ertussenin nog geen 50km is behaal jij ook geen tijdwinst met 10 km/h verschil. BTW dit is ooit onderzocht door een Engels tv programma door 2 chauffeurs een week lang te volgen en ik geloof dat [ tijd versus werk versus kosten ] aan het einde van de streep opleverde dat het geheel duurder zelfs duurder werd voor de ondernemer naarmate er harder werd gereden.
  11. HIT

    Europese verkiezingen

    Er moeten zeker wat dingen veranderen, maar dat is niet alleen aan de EU maar ook aan ons eigen kikkerlandje. Nu nog mag iedereen hier werken en verdienen en afdrachten doen in eigen land, dat moet gewoon gebeuren in het land waar men werkt zodat iedereen ook dezelfe zwaarte voelt van de heffingen. Maar ook het beleid tov asielzoekers moet veranderen, iig sneller en niet jaren voortslepen. En dan heb ik het niet alleen over het proces voor beoordeling maar ook voor uitzetting, het is toch van dengekke dat men jarenlang in een AOC voor uitzetting kan zitten omdat er geen tijd/beleid/geld is om daadwerkelijk over te gaan tot uitzetting. Maar laten we vooral de belangrijkste reden voor oprichting niet vergeten, en dat is juist de reden waarom ik voor ben: Bron: https://www.europa-nu.nl/id/vga3f5r65mzl/europese_economische_gemeenschap_eeg Met het samen gaan van: Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal (EGKS), Europese Gemeenschap voor Atoomenergie (EURATOM) en De Europese Economische Gemeenschap (EEG) is de EU ontstaan. En eigenlijk was dit een pure bezuinigingsmaatregel, ipv drie verschillende organisatie's met alle drie dezelfde raden bleven er nu nog maar drie over. Alle drie hebben dezelfde oprichtingsregel in hun verdragen staan: Ter voorkoming van oorlogen tussen de lidstaten. Ik vind ook dat we meer echt samen moeten doen ipv alles alleen op te lossen. Want bijv. de stroom vluchtelingen houd je als Nederland alleen niet tegen, dat konden we in 1989 al niet en dat gaat ons nu al helemaal niet lukken. Ook niet met gesloten grenzen. In mijn tijd bij de KMar waren de grenzen nog redelijk gesloten, maar ook toen vonden we al mensen in vrachtauto's, containers enz.
  12. HIT

    Trieftol

    Gefeliciteerd!
  13. HIT

    THE PITTSTOP Vlaardingen..

    https://www.transport-online.nl/site/103877/grote-brand-bij-onder-andere-eetcafe-the-pittstop-in-vlaardingen-fotos/ Echt zonde. Jan en Yvette sterkte.
  14. HIT

    Jean

    Gefeliciteerd jean
  15. HIT

    BBQ 2019

    Voorgaande jaren was er ook een hobby fotografe
×
×
  • Nieuwe aanmaken...