Spring naar bijdragen

HIT

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1368
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    4

Over HIT

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.harminfratransport.nl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lelystad, Nederland

Converted

  • Locatie
    Lelystad, Flevoland, Nederland
  • Interests
    Auto's, Wegafzettingen, Opsporing
  • Beroep
    Wegafzetter en Transporteur

Recente profielbezoeken

13250 profielweergaven
  1. Parkeren Den Haag

    Industriegebied zichtenburg of aan de lozerlaan, alleen of je de auto heel terug vindt de volgende dag...... iets verder weg richting de veiling van poeldijk heb je met kans.
  2. Leeuw

    Van harte Leeuwemans dat er nog heel wat bij mag komen
  3. Danny

    Nou alweer!!!! Gefeliciteerd dan maar he.
  4. FNV dagvaard ROTRA

    Koninklijke Rotra is afgelopen week door de rechter in het gelijk gesteld inzake de naleving van de CAO beroepsgoederenvervoer. Vakbond FNV had loonvorderingen ingesteld omdat het meende dat chauffeurs te weinig kregen uitbetaald. De rechter oordeelde echter anders. bron: https://www.ttm.nl/nieuws/rechter-rotra-houdt-zich-wel-aan-cao/95209/ Alleen ja de FNV vind nu dat de rechter dingen doorelkaar heeft gehaald, dus wordt vervolgd???
  5. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Ik zou willen dat ik het kon vinden!
  6. Zeeburgertunnel afgesloten

    Deze constructie zit daar om twee redenen, 1 is stabiliteit van de wanden wat vooral belangrijk is tijdens het zetten van de grond tegen de wanden. 2 is tegen laaghangende zon bij het naar boven rijden de tunnel uit. Elke tunnel in Nederland wordt gebouwd om via twee zijden in en uit te kunnen rijden bij calamiteiten of werkzaamheden vandaar ook dat voor elke tunnel een cado is.
  7. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Zoals zo vaak mist hier het hele relaas waarom SWZ een kritisch raport heeft geschreven. Als men als gevolg van re-integratie weer aan het werk komt dan zie ik namelijk het probleem niet. De opmerking "men hoort betaald naar werk te krijgen" kan ik dan weer vertalen naar "men zit thuis niets te doen dus hoort niet betaald te krijgen". Ik zou het wel helemaal verkeerd vinden als het re-integratieburo wel meer gelden ontvangt hiervoor wat niet wordt doorbetaald aan de werkende.
  8. Harm Infra Transport

    Ik speel al heel lang met het idee dat ik kan bijdragen aan moeilijk lerende mensen. En dat was juist wat de rijschoolhouder ook ziet.
  9. Tuinkabouter on tour

    Noem het maar vreemd maar ik heb iets tegen gebruik van deze ziekte....... zeker als scheldwoord of om iets totaal anders te beschrijven.
  10. Harm Infra Transport

    Dan wordt je wat gevraagd door een rijschoolhouder..... toen minuten later ga je naar huis met......
  11. Tuinkabouter on tour

    iets met woorden die anders kunnen......
  12. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Als een niet GB gekentekend voertuig een trailer aankoppelt in bijv. Harwich en die lost in Manchester dan pleegt hij inderdaad cabotage. Hij haalt dan zijn lading op in GB en lost hem in GB. Als jij in een niet Nederlands voertuig rijdt wel ja. Als jij gewoon rijd met Nederlands kenteken doe je binnenlands vervoer. Dus niet, er is al rechtspraak over. V/d Gaag deed jaren bloemen en planten door trekkers te laten overstaan in Harwich maar is daar ook op de harde manier achtergekomen. Een andere oude werkgever van mij lost dat heel infinitief op, naar mijn mening. Die zoekt oa ook vracht voor Nederlands grondgebied in GB. Dan kan je denken aan diplomatieke bezorgingen maar ook defensieel.
  13. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    of zoals velen, zomers op de camping...
  14. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Dat is iets te kort door de bocht, ze zien het als cabotage als er ook gelost wordt in GB. Als je ook een losadres hebt in Ierland ben je daar alweer vanaf. Maar even zonder gekheid, dit speelt niet maar een jaartje of tien. Dit speelt al meer dan 40 jaar. Mijn oom reed voor een bedrijf uit Denemarken op en neer, en in Nederland stapte er een nieuwe bemanning op naar Marokko. En zo heeft een grote bloemenvervoerder al jaren auto's laten opbrengen waarbij de chauffeur max. 380km heen hoefde te rijden dan over te stappen op een auto voor de terugweg. De auto die hij heen reed werd weer 380km gereden door een andere chauffeur die hem overgaf aan een chauffeur die de distributie reed. Dat bedrijf bestaat nog steeds, doet nog steeds hetzelfde en heeft voor deze route zeven auto's rijden. Ja het heeft allemaal met kosten te maken, maar ook met effectief omgaan met materieel. Wat nou eigenlijk het vreemdste is aan deze regel, is dat nooit werkelijk bewezen is dat het doel van deze regel is/wordt bereikt. Een tweede dat vreemd is, is dat onafhankelijk onderzoek heeft aangetoond dat deze regel niet het beoogde resultaat heeft, maar wel bewezen wordt geacht door een beroepsgroep die niets met transport te maken heeft buiten wanneer het is mis gegaan. Wat gaan we wel krijgen door deze regels en het duurder maken van het personeel? Drie/vier daagse werkweken met zo min mogelijk overuren. Geregelde uren dus ook geen onregelmatigheid meer. MAW een achteruitgang in salaris voor veel mensen en nog meer constructies waarbij de Westerse chauffeurs nog meer benadeeld worden. Even een citaat uit het hoofd Dat doen de mensen nu niet, waarom zouden ze het wel doen als ze voor een fractie nu slapen in een hotel tov een vliegticket? Zelfs de grootste "rat" in het MOElandervervoer geeft zijn chauffeurs de mogelijkheid om 10-4 te werken of 14-7 maar ook daar zie je de chauffeurs liever gaan voor de 14-7 terwijl vervoer gratis is.
  15. Weekendrust mag niet meer in de cabine

    Ik bedoel te zeggen dat jij ook aan jouzelf afmeet, net als Ron. En nee ik zeg niet dat ik niet hetzelfde doe.
×