Spring naar bijdragen

Doornekamp33

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    2129
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    2

Over Doornekamp33

  • Rang
    Prutser
  • Verjaardag 22-11-70

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hier of daar.

Recente profielbezoeken

10190 profielweergaven
  1. FOOX/Bergsma Drankenhandel Franeker

    Ik werk altijd met vouwklepje, en ik zet alle containers iets scheef, staan er geen twee wielen in de naad en je hoeft maar 1 container iets terug te duwen om het klepje te laten inklappen, passen bij mij er toch maar 3 in 1 keer op.
  2. Voorruitfoto's!!

    Is die weg eindelijk eens gladjes.[emoji16][emoji16][emoji16]
  3. Borghuis Transport

    Zo, logistics nog wel, doe maar duur.[emoji23][emoji23][emoji23]
  4. FOOX/Bergsma Drankenhandel Franeker

    Het is soms best zwaar werk, heb het een tijdje in Utrecht gedaan, maar je moet er handigheid in krijgen en dan valt het best mee, het meeste gaat de kelder in, makkelijk zat, laat maar vallen, valt nooit omhoog. Maar TS is even gered van de bedelstaf door FOOX, en nu trapt die ze van dankbaarheid de grond in. Ik ken FOOX een beetje, kom er wel eens om te lossen, prima gasten en altijd koffie.
  5. Dubbele bemanning en tachograaf

    Dan is het geen werk en hoeft die er niet in, maar vraag wel toestemming en vraag of je wel verzekerd bent, anders jezelf afdoende verzekeren voor arbeids ongesxhiktheid, kan anders een dure grap worden.
  6. Dubbele bemanning en tachograaf

    Ben het ook helemaal met jullie eens, alleen die Belg vond het van niet, koste mij toen ruim een half uur en de werkgever een taxi voor mij naar huis omdat ik niet meer thuis kon komen. Dus ja 45 minuten is 45 minuten, geen spelt tussen te krijgen, maar om die Belg daarvan te overtuigen was best lastig, hij begon met 700 euro. Maar even ter info, de nieuwe tacho kan al na 31 seconden op 1 minuut springen, als je minder dan 30 seconden wat anders hebt gedaan, rijden of werken.
  7. Dubbele bemanning en tachograaf

    Kaart mag zich geeneens zonder de 2de chauffeur in de cabine bevinden, die hoort de chauffeur bij zich te hebben, dus stapt die een uur later in als de eerste al een uurtje heeft gereden gaat dan pas de pas erin. @steenhaas, ik denk het niet, maar 1 minuutje langer blijven staan scheelt toch een discussie van een half uur, en dat minuutje doet het hem niet op een dag, dat half uur kan je net opbreken.
  8. Dubbele bemanning en tachograaf

    Tja, leg dat de Belg dan maar uit, om de discussie daar te voorkomen blijf ik altijd 1 minuut langer staan.
  9. Dubbele bemanning en tachograaf

    Die 45 minuten rust was volgens mij omdat de Fransozen moeilijk deden, werd dit aangeraden te doen, maar je verhaal klopt wel.
  10. Dubbele bemanning en tachograaf

    Heb je de kaarten gewisselt, de huidige chauffeur in sleuf 1 en de bijrijder in sleuf 2. Heb het ook 1 keer gehad, bleek oude software in de tacho te zijn, dus dan word het pauze houden.
  11. Simon Loos gaat chauffeurstekort te lijf met nieuwe wervingscampagne

    Hij voelt zich idd een luxepaard, maar hij wil liever wat meer uren maken, maar als die er vandaag 3 teveel maakt krijgt die morgen er 3 minder, want hij zal een teveel uren maken, een charter is goedkoper.
  12. Simon Loos gaat chauffeurstekort te lijf met nieuwe wervingscampagne

    De charters worden voor 15 uur inzetbaar verwacht, twee poppetjes zegt de Jumbo ook, maar die zijn er niet genoeg voor ze. Dus worden ze vaak niet afgelost maar moeten ze gaan met die wagen, want Jumbo schuift het probleem af. En dit is niet met eigen ogen maar van een hele goede maat van me die daar ook rijd, op een gele scania van Jumbo zelf, die dus gewoon nee zegt. Hij rijd ook niet met de feestdagen, want hij mag niet teveel uren maken omdat die te duur is en het zijn vrije dagen zijn volgens schema, word die op andere dagen weer na een paar uur naar huis gestuurd, hij denk nog steeds met weemoed terug aan de C1000.
  13. Bituumtrapper en Wilbert

    Gefeliciteerd.[emoji41][emoji41]
  14. Simon Loos gaat chauffeurstekort te lijf met nieuwe wervingscampagne

    Ach als het op de Jumbo manier moet word dat zeker een probleem, 15 uur auto inzetten elke dag gaat geen enkele chauffeur volhouden, dus lopen ze harder weg dan ze binnen krijgen als ze zo doorgaan.
  15. Simon Loos gaat chauffeurstekort te lijf met nieuwe wervingscampagne

    Ik heb van een insider uit Woerden begrepen dat Loos daar gaat rijden ipv Koomen, en dat de file uren niet worden berekend.
×