Spring naar bijdragen

touaregV10TDI

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    28
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

touaregV10TDI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. wat ik niet begrijp van jullie redenatie is dat hij opzettelijk de zaak belazert. als dat waar is, waarom zou hij zelf persoonlijk in de BV constructie traceerbaar zijn? de enige manier om met voorbedachte rade te doen is afstand houden tot de BV. stromannetjes, met valse paspoorten werk BV opstarten, niet traceerbare bankrekeningen gebruiken etc zoals ik het zie, is hij of vrij dom als hij dit met voorbedachte rade doet, of jullie zitten ernaast..
  2. effe ontopic; ******* harderwijk heeft de tacho en technsch onderhoud van alle van die 7 trucks gedaan. bij mijn weten hebben die apk keurmeesters ook verantwoording af te leggen bij vermoeden van tachofraude. en daar hoor je ook niets meer van... zij hebben de hantekening onder het tachoformulier gezet...:stom:
  3. bronvermelding? waar staat dat we ons aansluiten bij het duitse systeem? kan er niks op vinden op internet. vooralsnog heeft de staatssecretaris van middag aangekondigd bij BNR radio dat er niks voor terug komt..... "het duitse systeem is te duur om te hanteren".
  4. "de nederlanders gaan buitenlandse concurrentie sponsoren" De staatssecretaris van Financiën, Frans Weekers, heeft besloten dat het Eurovignet per 1 januari 2013 gaat verdwijnen. Onze overheid ontvangt per jaar 155 miljoen euro aan inkomsten uit het eurovignet. 28 miljoen euro hiervan wordt opgebracht door buitenlandse vrachtwagens. Men wil het verlies aan inkomsten gaan compenseren via de motorrijtuigenbelasting (MRB). Dit heeft zeer nadelige gevolgen voor hen die zelden op de autosnelwegen komen, zoals rijscholen, toeleveranciers op markten en veilingen. De verhoging op de MRB zal 122% zijn. Tevens zal die ook nog eens per euro klasse verhoogd worden. Zij die nog met een Euro 3 motor rijden zullen helemaal de dupe zijn. Er is vrij veel vrachtverkeer dat naar of via België gaat. België zal voorlopig het Eurovignet niet gaan afschaffen. Nederlandse vrachtwagens moeten dus een Eurovignet gaan kopen. Dit kost de Nederlandse transportsector ongeveer 15,7 miljoen euro extra. Echter de buitenlandse vrachtwagens gaan niets meer betalen in Nederland. Wij gaan dus, per jaar, 28 miljoen euro schenken aan de buitenlandse transportbedrijven. Het verlies aan inkomsten zal Frans Weekers op een andere wijze binnen de begroting gaan compenseren. Waar de staatssecretaris finaal aan voorbij gaat is dat de concurrentiepositie van de Nederlandse transportbedrijven nog verder achteruit gaat. Transportbedrijven die veel gebruik maken van de Oost-Europese constructies juichen uiteraard. Zij maken al gebruik van zeer laag betaalde chauffeurs en nu krijgen zij ook nog een cadeautje van 28 miljoen euro van de Nederlandse staat. VERN vind dit onacceptabel en zal hierop actie gaan ondernemen. Het kan niet zo zijn dat wij helemaal van de weg af moeten als Nederlands transportbedrijf. Het is gewoon te gek voor woorden. copy van VERN
  5. ik ben benieuwd hoe ze die kaarten vinden. het lijkt mij niet echt van enig verstand getuigen als je de 2 andere kaarten in de buurt van de tacho hebt liggen..
  6. dat is een wassen neus. als je het per rit moet cq wilt bijhouden is dit in de pratijk niet opvraagbaar.
  7. als ik het goed begrepen heb uit diverse juridische stukken begrepen dat de slachtoffer een mens was die het niet zo best voor had met zijn eigen rijders. een type als my way druten dus. triest dat zijn hebzucht tot dit heeft moeten leiden........
  8. effe het telegraaf artikel: Truckersruzie eindigt met dood onder de wielen door Claudie Bolster en Germa Graveland BARENDRECHT - Een truckersruzie is voor de 47-jarige Jan Koolmees uit Rotterdam tragisch afgelopen. Nadat hij zich vastklampte aan de truck van een 43-jarige Tilburgse trucker eindigde hij onder de wielen van de zware truck, met de dood als gevolg. De dader reed daarna zonder zich om de 47-jarige Rotterdammer te bekommeren door, maar werd later door de politie aangehouden. Omdat het drama rond het middaguur plaatsvond en de chauffeur onafgebroken toeterde, waren veel mensen getuige van de ruzie en de verschrikkelijke ontknoping. De politie hield gisteren nog open of er sprake was van opzet of van een noodlottig ongeval.Volgens betrokkenen hadden de twee al een uur eerder woorden gekregen in het pand van Janiko, enkele honderden meters verderop aan de Bijdorp-Oost. Zij spreken over twee ’opgewonden standjes’. De dader – een ’eigen rijder’ – was ingehuurd door Koolmees, maar er zou een conflict over de betaling zijn ontstaan. VasthoudendToen de Tilburger in zijn DAF stapte om te vertrekken, sprong Koolmees voor de truck en klampte zich vast aan de grille. De chauffeur in zijn cabine probeerde daarna door gas te geven en snel weer te remmen de vasthoudende Rotterdammer kwijt te raken, maar zonder succes. Zo verplaatste het drama zich langzaam een paar honderd meter tot voor de deur van notariskantoor Bijdorp Barendrecht. Daar schrok ooggetuige Pieter Verboon op van het lawaai. „Op straat hing een man aan de voorkant van een blauwe vrachtwagen zonder oplegger. Blijkbaar hadden ze ruzie en wilde die man dat de wagen zou stoppen, maar dat gebeurde niet.” Verboon noemt het ’te bizar voor woorden’. „De chauffeur gaf telkens een dot gas en remde dan weer snel af om de man van de wagen af te krijgen”, verzucht de notaris. „De man wist van geen opgeven. Af en toe moest hij wel even loslaten, maar dan klampte hij zich snel weer vast.”Uiteindelijk reed de wagen met Koolmees de bocht om naar de rotonde bij de Henri Dunantlaan. Toen de wagen het verkeersplein voor driekwart nam, ging het mis. Het slachtoffer moest loslaten en belandde onder de wielen. „De chauffeur had zo vaak kunnen stoppen maar hij bleef maar doorgaan”, vertelt monteur Marcel Visser van de Opel Garage bij de rotonde. „Ik had niet verwacht dat iemand zo’n ongeluk kon overleven, maar de man stak zijn armen omhoog en probeerde overeind te komen, dus we renden ernaartoe. Maar daar zagen we dat het heel erg was. Alles lag open.” Kort daarna overleed het slachtoffer.
  9. ik denk dat de ene eigen rijder niet te vergelijken is met een andere eigen rijder. diegene die zelf investeerd of de bank laat investeren; zelf onderhoud doen of de merk dealer; de moeite nemen om zelf je admin te doen of een accountant a 80euro etc. daarin valt de winst cq verlies te halen. waar ik eigenlijk nog op zit te wachten is deel 2 van john van den heuvel; hoe het verhaal en de rechtstraject verder gaat. hij zei wordt vervolgd... ik heb nog niets gezien anders dan begin januari. jullie wel?
  10. mijn buurman had drie van zulke eigenrijders rijden en noemde dat zijn bijverdienste. de eerste 12000euro kwam al door middel van verhuur van zijn papieren binnen. een 3euro per uur per auto. totdat hij van vakantie terug kwam en even het een en ander moest schokken op schiphol bij de douane ivm openstaande rekeningen ivm overbelading. hij had deze overtredingen bij de chauffeur neergelegd die voor zichzelf reed en die lak had aan beladinggewicht tijdens drukke periodes. de eigen rijder kreeg meer betaald gezien hij weer per ton betaald kreeg. en de vergunningsnemer (de chauffeur dus) was nooit thuis. letterlijk en figuurlijk. nu heeft hij als vergunninggever eindelijk zich uitgeschreven bij niwo. en de boetes blijven komen. de beste chauffeur heeft het een en ander gekopieerd en vervalst. chauffeur lacht zich dood. aansprakelijkheid heeft hij niet.
  11. touaregV10TDI

    my way druten

    effe of topic.. bravo!! hehe! ik hoop dat men wakker wordt. alhoewel ik het gezien dat de heren van de vakbond zich hiermee gaan bemoeien niet gunstig uitzien. een algehele salaris verhoging voor de chauffeurs om het een en ander recht te zetten is nog steeds niet bereikt. ik ben zelf werkgever en ik vind dat er het een en ander qua basis salaris wel in te lopen is. als dit lijdt tot verhoging van prijzen in de eu althans. en daar ligt het probleem. on topic: ontneming van de nederlandse nationaliteit met alle bijbehorende facetten. dat moet maar eens ingevoerd worden bij economisch misbruik van nederlandse regels en wetten. dat is het enige wat helpt. tenslotte wordt men dan ineens een illegaal burger. en moet men nederland verlaten.... en dat wil men niet omdat ze het hier te goed hebben. ik ben zwaar afgeknapt op bovenstaand bedrijf gezien men volvo's had rondrijden waar de volvo dealer zelf van zegt dat het "lopende bommetjes" waren. dieselleidingen liepen langs een andere tank als dat zou moeten... ehh ik heb er een net zo hard weer terug laten zetten zo als het hoort. en ik lach wel met een bomvolle volvo FH voor een sch*tprijs.
  12. touaregV10TDI

    eigenrijder?

    als je nu met je investering van de auto zeg maar 60.000 euro een marktplaatshandeltje begint verdien je meer. uiteindelijk netto. 2 garageboxen huren en en kopen en verkopen. dan ben je minder uren bezig met meer uiteindelijk meer resultaat. als je echt een behoorlijk salaris wilt naar werken (uren) en een bijkomend voordeel is dat je als het uiteindelijk hard begint te lopen je niet met een negatief imago de bank binnen loopt...
  13. en dan heb je dit gekocht, waar halen jullie de software vandaan dan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden